Gjest HALFTAN Skrevet 11. juni 2005 #1 Skrevet 11. juni 2005 HVERDAGEN BEGYNNER OG DET ER GÅTT 6 UKER, OG SEXLIVET KAN BEGYNNE IGJEN. HVORDAN ER DET? VANSKELIG Å FÅ FART PÅ SAKENE IGJEN, OG BLIR DET SOM FØR? ER TROSS ALT KOMMET ET BARN UT FRA ELSKOVSHULEN, HVIS DERE SKJØNNER... IKKE VONDT MENT, HVIS NOEN MØDRE SKULLE LESE DETTE. MEN KAN DET BLI SOM FØR, JA ALT. KROPPEN, UNDERLIV OG SKJEDE... PAPPA FOR 3 UKER SIDEN SELV, OG DAMA MI VIL ALDRI MER HA SEX...HEHE
Gjest Gjest 999 Skrevet 11. juni 2005 #2 Skrevet 11. juni 2005 Hei! Gratulerer med babyen, store greier! Ja, nå ble jeg pappa for andre gang for 3 mnd siden. Vi har det akkurat like godt som før i forholdet, og i sexlivet. Ja, om ikke bedre! Er kommet mye nærmere hverandre. Kroppen til kona ble akkurat som før, ble litt tynnere med første mann. Jeg kan med hånden på hjerte ikke si at jeg merker noen forskjell på underliv og hennes tranghet i skjeden. Tror nok de fleste blir som før, og driver de bekkenbunnstrening er de vel ikke noe tvil om at de er like sterke. Noen kvinner tenger litt tid på seg, spesielt hvis småen er urolig om natten... Lykke til videre!
Gjest forella Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Det er svært mange forhold/ekteskap som har avgått ved døden etter en barnefødsel. Men mange fortsetter å leve sammen i en årrekke likevel. Vi har en skilsmisseprosent på 50, og 80 % av de burde egentlig avsluttet etter første barn. Noen par i den type forhold presterer faktisk å få barn nr 2 også. Tragisk. Rett og slett. Men først og fremst komisk.
Gjest lykke til Skrevet 12. juni 2005 #4 Skrevet 12. juni 2005 Når jeg leser hovedinnlegget slår det meg at du forhåpentligvis er en ung og umoden fyr. Om damen får tilbake kropp og om hun blir like trang... "vil det bli som før"?? Med dagens kroppsfokusering, inklusiv hennes type, så håper jeg, for hennes skyld, at hun blir akkurat som før. Ellers kan jo det tyde på at hennes type blir mer enn bare litt skuffet... Forstår at mange mener at kvinner helst ikke skal forandre seg et dugg etter svangerskap og fødsel. ...foressten så fødte jeg mitt fjerde barn for tre uker siden og vi tok opp sexlivet for en uke siden. Behøver ikke vente i 6 uker om hun er klar før. Trang eller ikke...
Gjest jill Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Ja, det å bære frem et barn er jo stort. Hvorfor alt dette maset om kropp. Herregud! Nå har jeg fått et barn, og hadde min mann tenkt slike tanker om meg hadde det såret meg mye! Synes selv at min kropp er fin, selv om magen er litt slapp og litt strekkmerker. Heldigvis, tenker jeg er de fleste menn fornøyde med at deres koner kan gi dem barn. Og det med kropp er ikke noe de tenker på.
Gjest La Flaca unplugged Skrevet 12. juni 2005 #6 Skrevet 12. juni 2005 Fødte for 9 måneder siden, og kan skrive under på at det tar tid å finne tilbake til sexlivet! Tror vi hadde sex første gang etter 8 uker (ferdig med blødningen da), og det var vooondt. Ting og tang har jo flyttet seg, sår skal gro og det strammer litt her og der. Følte meg i tillegg som en "tunnell" og kjente ikke om han var innenfor eller ikke. :oops: MEN det var utrooolig herlig å ta opp tråden igjen og vi ble helt nyforelska begge to! Sakte men sikkert har ting falt på plass, og for meg er sex bedre nå enn før fødselen. Får ihvertfall lettere orgasme og tenner fortere. Like trang som før. Vet ikke hvordan det er med mannen min, men jeg tror ikke det popper opp bilder fra fødselen under akten. Skjønner at mange menn tenker sånn på forhånd, men jeg tror ikke det funker sånn i praksis. :-)
Litt Lost Skrevet 12. juni 2005 #7 Skrevet 12. juni 2005 Unnskyld at jeg ler. Men der sitter du og teller uker og er opptatt av ditt. Jeg kan sverge på at det beste for det kommende sexlivet ditt akkurat nå er at du forstår at hun trenger den tiden hun trenger, uavhengig av hva alle andre sier og hva alle teorier sier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå