lilleugla Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Hva skjer hvis man takker nei til forlenging av midlertidig stilling når perioden går ut, egentlig av helseårsaker? (altså ikke fast, bare forlenging)
godfisk Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Da vil jeg tro du står uten jobb, og sikkert en periode uten dagpenger fra NAV. Hvis du ikke kan jobbe av helsemessige årsaker bør du sikkert holde på jobben mens legen din starter utredning av helseproblemene. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, godfisk skrev: Da vil jeg tro du står uten jobb, og sikkert en periode uten dagpenger fra NAV. Hvis du ikke kan jobbe av helsemessige årsaker bør du sikkert holde på jobben mens legen din starter utredning av helseproblemene. Har fått dem utredet, men ingenting mer å gjøre med dem annet enn å finne en annen jobb. Så tenkte det ble litt feil å holde på en jobb jeg ikke kan ha, istedenfor å takke nei og søke etter noe annet. Men det er altså sånn reglene er når midlertidige stillinger utgår? Anonymkode: 64ee8...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå