AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Har googla og googla, men finner ingen svar. Hvor lenge varer timen? Har blitt henvist for å ta celleprøve, kan jeg da også komme opp med 2-3 "små" problemer i tillegg jeg har fundert på? Sikkert litt dumt spørsmål, men første gang jeg skal til gynekolog og ikke fastlege🤷♀️ Anonymkode: 772cf...e85
Gjest Familytree Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 (endret) https://www.webmd.com/women/guide/pap-smear Google det på engelsk, det er alltid mer informasjon😊 Endret 3. mars 2020 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Varierer avhengig av problemstilling og sted. Alt fra 10 minutter til 30 minutter +. Noen private er veldig strenge på at det er en problemstilling per konsultasjon. Men det avhenger også av om de problemstillingene du vil ta opp er tidkrevende, krever ekstra undersøkelse eller spesialutstyr. Så kanskje det går og kanskje har du tid til det, kanskje går det ikke, og kanskje er det ikke "lov" med ekstra problemstillinger. Anonymkode: 27992...772
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 Hvis du er henvist til avtalespesialist varer timen normalt 20 min (vanlig legetimetid) og det aktuelle er kun det du er henvist for. Har du bestilt time privat varer det normalt 30 min, og du kan ta opp det du ønsker. Anonymkode: 97bc3...a72
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Varierer. Jeg var innom og fikk en sjekk, pluss at jeg tok celleprøve. Satt i stolen i ca 10 min og hadde konsultasjon i 10 min Anonymkode: 531a4...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå