Gå til innhold

penis lengde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i det du sier.

Vi kvinnfolk har ansvaret med å stramme oss opp og det er også noe med forspill og etterspill.

Vi har ansvar og godt blir det ikke hvis vi bare skal ligge der uansett stilling, man må jo være med.

Det jeg ville mest fram til er at størrelsen har virkelig noe å si uansett hvor mye man trener opp musklene og selv om man er aktiv og oppfinnsom i senga, på kjøkkenbordet, tørketrommelen eller på panseret.

Det har noe å si.

:ler::ler::ler::ler::ler:

HANNA

:ler::ler::ler::ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva betyr "det har noe å si"?

Ja, er enig at det har noe å si for hvordan selve samleie føles.

Men, nei, det har ikke noe å si for hvordan seksualivet blir.

Min samboer har ikke noen størrelse over gjennomsnittet i alle fall - har ikke målt da, men han har heller ikke noen "liten" fant. Mener størrelsen har litt å si for hvordan du føler det når han er inni deg. Men det går an å variere i stillinger og knipe litt både her og der for kjenne han bedre.

Men størrelsen har ingenting å si for hvor god sexen er i det hele.

"Størrelsen har noe å si" - det er en subjektiv mening, og det kommer an på hvordan man bruker den størrelsen man har (både når det gjelder mannen og kvinnen).

Skrevet

10 cm må lære å stave ordentlig......... skriver Her-er-det-perfekt!

Det er to ting du må tenke over, det en er at er skrevet tidlig om morgene uten at jeg leste gjennom det, Det andre så forstod du og di andre som leste det, det er ikke ett forum for rettskrivning og riktig stavning, men et forum for Seksualitet.

Nok om det.

For det om jeg ikke er født med den lengste, så har jeg ikke fått noen klager på det seksuelle, bruker å ha langt forspill 1/2 - 1 1/2 time alt etter hvor god tid vi har. 15 -30 min. samleie og 1/2 - 1 time etterspill og kosing.

Har aldri snud ryggen til dama og sovnet uten at ho føle seg tilfredstilt.

Har god kommunikasjon med partneren også, og det er veldig viktig at man kan kommunikasere med og om sex.

Kos der med den elskeren/elskerinnen dere har.

• 7 år senere...
Skrevet

10 cm må lære å stave ordentlig.........

Min har stor nok. Skal irritere Hanna litt til med å si at her i gården har størrelsen veldig lite å si! Her er ikke selve sexen det viktigste. Vi har både forspill og etterspill i både en halv time og en hel time.

Men det er klart Hanna har et poeng når hun sier at klart størrelsen har litt å si om man skal kjenne noe under akten, men mest enig med 10cm; litt får vi kvinner gjøre selv også!

Skrevet

Min har stor nok. Skal irritere Hanna litt til med å si at her i gården har størrelsen veldig lite å si! Her er ikke selve sexen det viktigste. Vi har både forspill og etterspill i både en halv time og en hel time.

Men det er klart Hanna har et poeng når hun sier at klart størrelsen har litt å si om man skal kjenne noe under akten, men mest enig med 10cm; litt får vi kvinner gjøre selv også!

Skrevet (endret)

Ja gjennomsnittet er på ca 15, hvorfor spør du når du vet det?? :klø:

Endret av Vinnie
AnonymBruker
Skrevet

Mange damer som klager over at penisen er for liten :P Har selv en penis som er ganske mye større enn gjennomsnittet... Og nei, det er ikke all good ! Har opplevd jenter som syns det er vondt, og som ikke klarer å ha sex med meg av den grunn.. jævli kjipern det å!

AnonymBruker
Skrevet

2 cm er helt normalt!

Gjest Eldre_Kvinner_JA
Skrevet

tror de fleste kaster på et par cm når de skriver hvor lang den er. eller måler de bare helt feil.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normal. Jeg har faktisk aldri sett en jeg kunne klage på. :lur:

Men jeg har hørt mange skrekk historier hehe. Stakkars gutter... kanskje det er derfor de er så sinnsyk opptatt av penis lengde.

Gjest Eurodice
Skrevet

Alt dette du skriver om, er vel sex. Regner du bare penetreringen som sex kanskje?

Skrevet

Alt dette du skriver om, er vel sex. Regner du bare penetreringen som sex kanskje?

Finst det mer?! :eeeh:

Skrevet

Jeg har aldri målt typen og har aldri spurt han, er faktisk ikke interesert i dra et målebånd opp den heller - og jeg tror ikke han hadde satt pris på det, på samme måte som jeg hadde blitt litt satt ut om han skulle måle hofter og pupper osv på meg, eller dytte målestokk opp melom beina mine..

Jeg vet han har under 20 fordi jeg har vært med en på 20 før og det var bare ubehagelig for meg, selv om vi prøvde alle slags stillinger og tempoer osv. Jeg tipper han har en 15-16 cm kanskje og jeg er veldig fornøyd med de 15-16 cm..

Kan ikke skjønne hvorfor folk vil ha 25 osv cm.. Da endern jo opp st sted i nærheten av magesekken uansett om den går inn oppe eller nedentill.

Skrevet

Noe er rat her.... Alle som oppgir lengde har minst 20 cm lengde.... Og gjennomsnittet er mye mindre enn det!... Tror det er mange som måler på undersiden her.... hehehe :lol:

Enig med deg at det er litt rart ja. Jeg er 41 og har opplevd "det meste" gjennom et langt og aktivt sex liv, også ytterpunktene. To på mikro-nivå og en i andre enden av skalaen. Sistnevnte var svær, alt for stor for meg. Spennende ja, men begrenset hva vi kunne gjøre. Jeg synes litt synd i fyren som fortalte at str var et problem. Han var 23 lang og 17 rundt målt på midten. Han er den eneste jeg har målt, fordi jeg var nysgjerrig og det var greit for ham. Det eneste som nyttet var å senke meg ned og ta imot det jeg klarte, men det ble mest hender og munn. Med unntak av han og de to små har alle vært normale. Med utgangspunkt i den store var kanskje den nest største 16-17. Derfor forstår jeg ikke at så mange har el har hatt pikker på 20++. Gjennom årene har jeg nok grunnlag for å sammenlikne og de størrelsene er sjeldne. (Jeg er av dem som synes TYKKELSE er viktigere enn lengde forresten.) Jeg tror det er en god grunn til at gj.snittet er 13-16 cm, nemlig at det er de beste! Tror vel at noen lyver på seg mange cm eller at det er dårlig øyemål som har skylden.

Skrevet

Tissetasser på over 20 cm er sterkt overvurderte ja. Det begrenser sexen fordi alle stillinger ikke funker like bra. De er kule å se på og å leke med men det er det eneste. Den perfekte størrelsen er på rundt 17 cm :gjeiper:

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg er 15år og har 10cm, når den er stiv altså. jeg lurer på om dette er veldig kort??, vil kun ha ærlige svar !!

Skrevet

du får satse på at den vokser litt til ;)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Noe er rat her.... Alle som oppgir lengde har minst 20 cm lengde.... Og gjennomsnittet er mye mindre enn det!... Tror det er mange som måler på undersiden her.... hehehe :lol:

det er nå på undersiden du skal måle da for d har jeg lest om hvordan man måler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...