AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #41 Skrevet 18. januar 2011 Min er på atten cm og den skal måles gjerne med en tomstokk på oversiden i fra tuppen og inn til der du møter beinet. Det er to sener som går oppover i fra penisrota, som faktisk er festet i penisen. Tomstokken skal inn mellom disse to. For de uinnvidede så er faktisk penisen mye lengre. Den går bakover over ballene og helt bak til anushullet, hvor den fortsetter inn i kroppen. Bare kjenn etter neste gang spettet står, så får du oppleve noe nytt. Så mål i vei. Kanskje vi snart når halvmeteren hvis hvis noen måler den på undersiden ;-)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #42 Skrevet 18. januar 2011 Min er på atten cm og den skal måles gjerne med en tomstokk på oversiden i fra tuppen og inn til der du møter beinet. Det er to sener som går oppover i fra penisrota, som faktisk er festet i penisen. Tomstokken skal inn mellom disse to. For de uinnvidede så er faktisk penisen mye lengre. Den går bakover over ballene og helt bak til anushullet, hvor den fortsetter inn i kroppen. Bare kjenn etter neste gang spettet står, så får du oppleve noe nytt. Så mål i vei. Kanskje vi snart når halvmeteren hvis hvis noen måler den på undersiden ;-)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #43 Skrevet 18. januar 2011 Min er på atten cm og den skal måles gjerne med en tomstokk på oversiden i fra tuppen og inn til der du møter beinet. Det er to sener som går oppover i fra penisrota, som faktisk er festet i penisen. Tomstokken skal inn mellom disse to. For de uinnvidede så er faktisk penisen mye lengre. Den går bakover over ballene og helt bak til anushullet, hvor den fortsetter inn i kroppen. Bare kjenn etter neste gang spettet står, så får du oppleve noe nytt. Så mål i vei. Kanskje vi snart når halvmeteren hvis hvis noen måler den på undersiden ;-) Jeg tror ikke det er "lov" å presse. Om jeg presser er penisen over 17cm lang, om jeg lar linjalen ligge forsiktig inn mot kroppen er den rundt 15. Det er derfor det sies at tykke menn har mindre peniser, fordi de har mer fett ved rota.
Gjest anonymanus 18år Skrevet 22. mai 2011 #44 Skrevet 22. mai 2011 bla bla bla one thing! Jeg har alltid lurt på hvordan det er for jenta når gutten treffer veggen. Selv treffer jeg veggen på jenta mi ofte. Jeg er ikke såå lang, snakk om 17-18 cm, men treffer ganske greit. Selv synes hun det er godt, i en viss mengde. Hva synes mener dere, Jenter/kvinner? Er det godt når gutten treffer veggen? ps: fikk inn 4 fingre på kjæresten min, er det litt mye?`hun er 16
Harmony Skrevet 22. mai 2011 #45 Skrevet 22. mai 2011 bla bla bla one thing! Jeg har alltid lurt på hvordan det er for jenta når gutten treffer veggen. Selv treffer jeg veggen på jenta mi ofte. Jeg er ikke såå lang, snakk om 17-18 cm, men treffer ganske greit. Selv synes hun det er godt, i en viss mengde. Hva synes mener dere, Jenter/kvinner? Er det godt når gutten treffer veggen? ps: fikk inn 4 fingre på kjæresten min, er det litt mye?`hun er 16 Det er spørs hvilken vegg du mener. Mener du mageveggen, JA da er det KJEMPEGODT! Men hvis du mener livmortappen, så er det ikke godt i det hele tatt..les: Vondt! Jeg får også 4 fingre inn i musa når jeg er kjempekåt og jeg hadde vondt noen ganger i de første støtene da jeg hadde sex med en gjennomsnittsmann når det kommer til penislengde. Så lenge du kjenner henne rundt kuken din er det vel ikke noe å bekymre seg for?
Ajlaskaar Skrevet 22. mai 2011 #46 Skrevet 22. mai 2011 Typen har 16-17 cm. Kommer hver eneste gang, jeg. Gjerne flere ganger også. Men et par cm til hadde ikke gjort noe det heller.
mantoo Skrevet 9. november 2016 #47 Skrevet 9. november 2016 (endret) Penis Extender - https://joom.com Har nå brukt Penis Extender i ca 4 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover. Endret 11. september 2022 av mantoo
joyce8 Skrevet 29. april 2017 #48 Skrevet 29. april 2017 (endret) Dette er en god butikk for å kjøpe penisforstørrelsespiller Sizegain plus Endret 3. mai 2017 av joyce8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå