Gjest jente 18 Skrevet 10. september 2002 #1 Skrevet 10. september 2002 hva er normal penis lengde ? jeg er 18 og kjæresten min på 26 har en 21 cm. lang k*k. og omkretsen er heller ingenting å klage på jeg lurer på hva som er normalt? med tanke på at den perfekte pens er 14,786 cm lang .det er det leger som har sagt sjokk jeg
Mathias Skrevet 10. september 2002 #2 Skrevet 10. september 2002 Noe er rat her.... Alle som oppgir lengde har minst 20 cm lengde.... Og gjennomsnittet er mye mindre enn det!... Tror det er mange som måler på undersiden her.... hehehe
Gjest Duchess.... Skrevet 10. september 2002 #3 Skrevet 10. september 2002 Tipper at kjæresten min har en 17-18 jeg...han nekter å måle da, han syns det blir for dumt, og det er jeg igrunn litt enig med han i.
Gjest jente 18 Skrevet 10. september 2002 #4 Skrevet 10. september 2002 jeg synes også det er litt rart .men jeg gjorte det i helt edru tilstand og jeg vet hvor man skal måle henn lasse ,kjæresten min HAR 21 jeg målte den. men hva er normalt det er bare det jeg lurer på
Mathias Skrevet 10. september 2002 #5 Skrevet 10. september 2002 Tviler ikke på at han har 21... Men hva som er NORMALT får du ikke vite... Fordi de fleste oppgir 3-5 cm ekstra.... see? hehe Og hvorfor vite hva andre har??? Kos deg med den du har (...) eller kom deg ut og opplev andre, og se hva du liker best.... 1
Gjest stian Skrevet 10. september 2002 #6 Skrevet 10. september 2002 jeg har 16 .... er det lite? er 23 år gammel. jeg er ikke sammen med noen akkurat nå. men har vært i et fast forhold som varte 4 måneder har ligger med 12 andre jenter .men det varte ikke. hva synes dere andre jenter med det. er ganske høy, relativ slank.
Isla Skrevet 10. september 2002 #7 Skrevet 10. september 2002 jeg er 18 og kjæresten min på 26 har en 21 cm. lang k*k. og omkretsen er heller ingenting å klage på : Hva har deres alder med penislengden å gjøre??? Ingenting. jeg lurer på hva som er normalt?: Hva som er normalt? Det er vel heller snakk om hva som er vanlig, penisen er vel normal enten den er 3 cm eller 30 cm? Håper for din skyld at den er 21 cm i stiv tilstand da
Isla Skrevet 10. september 2002 #8 Skrevet 10. september 2002 Og hvis du er sjokket over gjennomsnittet som ligger rundt 14 cm... Du kan ikke ha hatt så mange referanser å sikte til?
Gjest jente 18 Skrevet 10. september 2002 #9 Skrevet 10. september 2002 ja man kan si at den er veldig stiv når den er 21.men greit det, jeg har ligget med 3 å de var faktisk ganske stor etter min mening. men kanskje jeg ikke har så mange som deg å sammenligne med dah?... Isla
Isla Skrevet 10. september 2002 #10 Skrevet 10. september 2002 Jeg har i alle fall truffet på både "minstemann" og "store gubben hesten"...
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #11 Skrevet 10. september 2002 jepp jepp Isla what ever you say jente 18
Gjest Virvel Skrevet 10. september 2002 #12 Skrevet 10. september 2002 Tipper rundt 15-16 på kjærsten jeg. Har ikke sett sååå mange, men de jeg har sett, har vært omtrent på den størrelsen. 8)
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #13 Skrevet 10. september 2002 Jente19 typen min har veldig liten, 9 cm. men jeg har det godt med ham for det. har ligget med andre gutter som har dobbel så lang, og jeg må si at størrelsen har litt å si. men men, jeg er fornøyd likevel, han er flink til mye annet i senga..
Gjest litj pia Skrevet 11. september 2002 #14 Skrevet 11. september 2002 det er ikke størrelsen det kommer ann på,det er måten man bruker den men det vet jo alle kos og zuzz
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2002 #15 Skrevet 11. september 2002 Det viktigste er antall meter i sekundet! nero
Mathias Skrevet 11. september 2002 #16 Skrevet 11. september 2002 Det som til syvende og sist betyr noe, er ikke størrelsen på ham, men på henne...
Kevin Skrevet 12. september 2002 #17 Skrevet 12. september 2002 Lasse har jo selvsagt helt rett! Det er jo størrelsen hennes og evnen hennes til å klemme som avgjør hvordan sexen vil bli...
Gjest hanna Skrevet 12. september 2002 #18 Skrevet 12. september 2002 Jeg blir så irritert på jenter eller kvinnfolk som skal være så solidariske og snille når de sier at lengden og tykkelsen på penis ikke har noe å si, nå får dere jaggu begynne å bli ærlige. Jeg er dame, og har prøvd endel av både stort, smått , tynt og langt og ikke kom å si at det kommer ann på hvilken måte den blir brukt på. Da juger dere mannfolka rett oppi fjeset. Hvis den er kjempetynn og lang, og du ikke kjenner noe, hva sier du da? Eller om den er 5 cm og tykk, og han trenger inn i deg både sent og fort, men du kjenner ingen ting. Kommer det fortsatt ann på hvordan han bruker den????????????? Den strofen der er litt avlegs. Og jeg er ikke ute etter å kritisere størrelser, men jenter må begynne å bli litt ærlige. Det finnes jo hjelpemidler som kan gjøre sexen megagod uansett bare man er villige til å prøve. En sånn tilgjort ååååååååååå så deilig sex er det bare dere jenter som taper på alikevel. Mannen vil holde på med det samme så lenge du ikke sier i fra. Men så er det jo det at man er veldig sårbar når det gjelder sin egen kropp, så vær forsiktig på hvilken måte du sier det. HANNA HAR TALT
Gjest 10cm Skrevet 13. september 2002 #19 Skrevet 13. september 2002 Når det skal hvere sakt, når ei jente klager på størelsen, så har jeg bare en ting å si til det. Jeg ble tilfredstill, og det er ditt ansvar for at du selv skal bli tilfredstillt og ikke mitt. Kvinnfolk har muskler i skjeden,som kun dem allene kan styr over og trene opp så dem har bedre nytelse ac sex, det er kvinnes ansvar og ikke mannens. Størrelsen er det ikke noe å gjøre med uannsett, aldri hvor mye man ønsker det, mens slappe fe**muskla går annt å trene opp. I tillegg ligger meste parten av nervetrådene rundt skjede åpningen og det i di ytterst 5 cm og g-punktet er heller ikke noe lenger inn. Lenger inn har man livmortappen som di fleste kvinner ikke liker å fåbanket opp av pi**en som støter på den...
Gjest Her-er-det-perfekt! Skrevet 13. september 2002 #20 Skrevet 13. september 2002 10 cm må lære å stave ordentlig......... Min har stor nok. Skal irritere Hanna litt til med å si at her i gården har størrelsen veldig lite å si! Her er ikke selve sexen det viktigste. Vi har både forspill og etterspill i både en halv time og en hel time. Men det er klart Hanna har et poeng når hun sier at klart størrelsen har litt å si om man skal kjenne noe under akten, men mest enig med 10cm; litt får vi kvinner gjøre selv også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå