Gå til innhold

Plutselig ekstrem kvalme og svimmelhet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble helt plutselig skikkelig dårlig. Har ikke kastet opp eller noe, men er grådig kvalm og svimmel. Er slapp og har frysninger også. 
Har ikke vært i kontakt med noen som har omgangssyke, men har vært ute å reist. Kom hjem i dag. Kan jeg ha blitt smittet på reisen? Hva annet kan det evnt være?

Anonymkode: 44a5d...7cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvalme og svimmelhet er ofte vanlige symptomer på mye forskjellig... Sannsynlig har du nok blitt smittet med feks omgangssyke, eller spist noe du har reagert på. For min del var jeg plutselig laktoseintolerant, og plagdes noen måneder med ekstrem kvalme og svimmelhet med mer. Se om det går over, prøv å slapp av så mye du kan og om det ikke går over ta kontakt med lege

Anonymkode: d4612...8bc

AnonymBruker
Skrevet

Corona

Anonymkode: fdcf2...772

AnonymBruker
Skrevet

Har bare vært i Polen, og kvalme er vel ikke symptom på corona?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare vært i Polen, og kvalme er vel ikke symptom på corona?

Svimmelhet er og feber er. Men svimmelhet og kvalme er symptom på gravidtet og liksom..

Anonymkode: e9d89...4b0

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt tidlig å si, kanskje blir det ikke noe mer utav det enn det er nå. Du får vente og se litt hvordan det utvikler seg.

Anonymkode: 4bd90...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sånn på søndag. Ekstrem kvalm, svimmel og uvel. Litt bedre i dag men fortsatt ikke for form. I går lå jeg på sofaen hele dagen da og fora 1 åringen med brødskiver. Klarte knapt å sette meg opp før jeg fikk følelsen av å besvime. Heldigvis litt bedre idag. Ingen andre i familien er syke så regner med dette glir over i løpet av et par dager. 

Anonymkode: 2fdde...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...