AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Ble helt plutselig skikkelig dårlig. Har ikke kastet opp eller noe, men er grådig kvalm og svimmel. Er slapp og har frysninger også. Har ikke vært i kontakt med noen som har omgangssyke, men har vært ute å reist. Kom hjem i dag. Kan jeg ha blitt smittet på reisen? Hva annet kan det evnt være? Anonymkode: 44a5d...7cf
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Kvalme og svimmelhet er ofte vanlige symptomer på mye forskjellig... Sannsynlig har du nok blitt smittet med feks omgangssyke, eller spist noe du har reagert på. For min del var jeg plutselig laktoseintolerant, og plagdes noen måneder med ekstrem kvalme og svimmelhet med mer. Se om det går over, prøv å slapp av så mye du kan og om det ikke går over ta kontakt med lege Anonymkode: d4612...8bc
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 https://www.nrk.no/norge/koronaviruset-1.14874108 Isoler deg. Anonymkode: e9d89...4b0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Har bare vært i Polen, og kvalme er vel ikke symptom på corona? Anonymkode: 44a5d...7cf
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bare vært i Polen, og kvalme er vel ikke symptom på corona? Anonymkode: 44a5d...7cf Svimmelhet er og feber er. Men svimmelhet og kvalme er symptom på gravidtet og liksom.. Anonymkode: e9d89...4b0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 Det er litt tidlig å si, kanskje blir det ikke noe mer utav det enn det er nå. Du får vente og se litt hvordan det utvikler seg. Anonymkode: 4bd90...bb9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Jeg ble sånn på søndag. Ekstrem kvalm, svimmel og uvel. Litt bedre i dag men fortsatt ikke for form. I går lå jeg på sofaen hele dagen da og fora 1 åringen med brødskiver. Klarte knapt å sette meg opp før jeg fikk følelsen av å besvime. Heldigvis litt bedre idag. Ingen andre i familien er syke så regner med dette glir over i løpet av et par dager. Anonymkode: 2fdde...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå