AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Hei, Jeg har akrylnegler som skulle fått etterfyll, men jeg har seriøst ikke råd til det og heller ikke råd til å gå dit for å fjerne akrylen. Nå har de vokst ut alt for mye, er for lange og ene neglen har selvfølgelig falt av i tillegg. Så neglene mine er KRISE. Mine egne negler har blitt sykt lange bak akrylen og jeg vil prøve å beholde lengden for å så fikse mine naturlige negler. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få akrylen til å løsne fra mine egne negler. Er det noen her som har klart å fjerne de selv på en vellykket måte? Er fullstendig klar over at jeg aller helst burde gå til neglesalongen, men jeg har seriøst ikke mulighet til det. Anonymkode: 205a1...084
Hvitegardiner Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Beklager kan ikke hjelpe deg men vil følge tråden for jeg har alltid lurt på å få ordnet neglene, men nettopp dette med fjerning bekymrer meg og holder meg tilbake. Det blir dyrt å vedlikeholde på salong annenhver uke ja!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Akkurat nå, Hvitegardiner skrev: Beklager kan ikke hjelpe deg men vil følge tråden for jeg har alltid lurt på å få ordnet neglene, men nettopp dette med fjerning bekymrer meg og holder meg tilbake. Det blir dyrt å vedlikeholde på salong annenhver uke ja! Det er egentlig ikke noe problem, så lenge man har råd til det Man må heldigvis ikke innom så ofte som annenhver uke, nærmere hver 4 uke for etterfyll. Negledama mi har blitt dyrere med tiden, mens jeg har blitt student igjen og har fått dårligere råd. Det er mitt problem Anonymkode: 205a1...084
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Kjøp aceton på apoteket,dynk bomullsdotter,legg én på hver finger og pakk inn i folie. Anonymkode: bd543...771
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Eller ha alt for mye tålmodighet og start å file. Anonymkode: bd543...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå