Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har akrylnegler som skulle fått etterfyll, men jeg har seriøst ikke råd til det og heller ikke råd til å gå dit for å fjerne akrylen. Nå har de vokst ut alt for mye, er for lange og ene neglen har selvfølgelig falt av i tillegg. Så neglene mine er KRISE. 

Mine egne negler har blitt sykt lange bak akrylen og jeg vil prøve å beholde lengden for å så fikse mine naturlige negler. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få akrylen til å løsne fra mine egne negler. 

Er det noen her som har klart å fjerne de selv på en vellykket måte?

Er fullstendig klar over at jeg aller helst burde gå til neglesalongen, men jeg har seriøst ikke mulighet til det. 

Anonymkode: 205a1...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager kan ikke hjelpe deg men vil følge tråden for jeg har alltid lurt på å få ordnet neglene, men nettopp dette med fjerning bekymrer meg og holder meg tilbake. Det blir dyrt å vedlikeholde på salong annenhver uke ja!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hvitegardiner skrev:

Beklager kan ikke hjelpe deg men vil følge tråden for jeg har alltid lurt på å få ordnet neglene, men nettopp dette med fjerning bekymrer meg og holder meg tilbake. Det blir dyrt å vedlikeholde på salong annenhver uke ja!

Det er egentlig ikke noe problem, så lenge man har råd til det :fnise: 

Man må heldigvis ikke innom så ofte som annenhver uke, nærmere hver 4 uke for etterfyll. Negledama mi har blitt dyrere med tiden, mens jeg har blitt student igjen og har fått dårligere råd. Det er mitt problem :( 

Anonymkode: 205a1...084

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp aceton på apoteket,dynk bomullsdotter,legg én på hver finger og pakk inn i folie. 

Anonymkode: bd543...771

AnonymBruker
Skrevet

Eller ha alt for mye tålmodighet og start å file. 

Anonymkode: bd543...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...