Gå til innhold

Den Jæ*** naboen. Hvem er han/hun for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en fiktiv forestilling av den verste naboen du kan tenke deg. Altså ikke en nabo som finnes, men en du i hvert fall ikke ville hatt som nabo, hvis han/hun fantes.

1. Er naboen en stereotype, eller helt original?

2. Hva gjør han/hun, som plager deg.

3. Finn på mer selv 😛 

Anonymkode: e4514...efb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En som legger seg opp i ALT, klager over bagateller, lager trøbbel og konflikter ut av ingenting, er sur, hater unger åpenlyst, som ikke har sosial kompentanse og ikke skjønner når det ikke passer å slå av en prat 😅

Og en som lar huset forfalle og hagen se ut som en søppeldynge! Eller (hvis man bir vegg i vegg) spiller vanvittig høy musikk til langt på natt eller til morgenkvisten...

Har dessverre opplevd alle 3 😅

Anonymkode: 9f1d6...fe6

AnonymBruker
Skrevet

En som skal ringe på hos meg hele tiden, eller har en hund som alltid bjeffer! Evn barn som alltid skriker og skråler 😂

Anonymkode: f9d1b...cbf

Gjest loveli
Skrevet

Hun sitter og følger med på alt og alle fra kjøkkenvinduet sitt og som sladrer om alt og alle.

Han sure bitre gamle mannen som klager på alt.

Han unge som akkurat har flyttet hjemmefra og som bråker veldig ved å ha på musikk, film, serier og spill veldig høyt. Fester midt i uka og i helgene uten å gi nabovarsel.

Barnefamilien som ikke oppdrar barna til å ta hensyn.

AnonymBruker
Skrevet

En som klager på deg for alt du gjør for så å gjøre de samme tingene selv som h.n mener du ikke skal få lov til.

Anonymkode: cc4b5...e00

Skrevet

Jeg vet ikke en gang hvem min nabo er.

Altså den perfekte nabo

• Liker 1
Skrevet (endret)

Flere av dere har sikkert lest om naboen min i tidligere innlegg, de har blitt verre. 

De kutter ned trærne våre som blokkerer for utsikten. HELE TRÆRNE. Vi har de der for mindre innsyn inn til oss, i tillegg til at de nekter å betale sin andel av fellesutgifter og skylder oss godt over 100.000 kroner etter alle disse årene. Politiet anbefaler oss at vi ikke anmelder, da de er helt klin kokos og har våpen.

Uansett, over til det som er helt på bærtur (bare så det er sagt så kaster psykiatrien de ut så det er ikke vits for oss å melde de inn mer). Fruen i huset er ofte ute med refleksvest og tannbørste. Yesda, hele oppkjørselen kostes med tannbørste. Gjerne midt på natten med hodelykt.. Hun er også veldig glad i å synge Bjørn Eidsvåg, så om vi er på terrassen en sommerdag er det akkompagnert med "Shalala, eg har det bra eg er fornøyd og glad!". Tro meg, hun er ikke glad, det er hun aldri, og vi er IKKE glad for en konsert med den stemmen der. Hun høres ut som en døende kråke i regnvær. 

En gang ble katten vår stengt inne ved et uhell i garasjen deres, i FIRE DAGER og vi fikk ikke gjort noe!! Begge to sa at det var helt UHØRT at pusen hadde vært der så lenge og krevde at vi betalte for opphold??? Hallo det er da for svarten ikke noe dyrepensjonat den var på. Stakkar lille katten, tror han var traumatisert lenge etterpå. 

Nei herlighet så mange rare folk jeg treffer på, de finner meg fort, gitt. 

EDIT: (Leste ikke HI godt nok, gitt!) ALTSÅ JEG TRENGER IKKE finne på noe om hva som er den verste naboen for meg, altså naboene mine er prakteksemplar på hva jeg ikke vil ha som nabo. Må flytte snart tror jeg 😂 

Endret av karroo
La til info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...