AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #41 Skrevet 30. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Én ting til! Mener du at i et forhold hvor kvinnen ønsker at du skal slå, denge eller voldta henne, eller for den saks skyld være utro mot henne med en bimbo, så skal du også møte henne på halvveien? Anonymkode: 100fc...878 Der ville jeg tatt det som at jeg kan gjøre som jeg vil, de ønskene passer fint bortsett fra det å slå, måtte nok moderert det ned til spanking. Likevel, voldtekt ville jeg ikke kalt det for siden hun ber om det. Anonymkode: 1ff12...150
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #42 Skrevet 30. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der ville jeg tatt det som at jeg kan gjøre som jeg vil, de ønskene passer fint bortsett fra det å slå, måtte nok moderert det ned til spanking. Likevel, voldtekt ville jeg ikke kalt det for siden hun ber om det. Anonymkode: 1ff12...150 Fint! Endelig en mann(?) som evner å svare på et spørsmål. Juhu! Og kan jeg spørre om du er cuckold? Anonymkode: 100fc...878
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #43 Skrevet 30. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint! Endelig en mann(?) som evner å svare på et spørsmål. Juhu! Og kan jeg spørre om du er cuckold? Anonymkode: 100fc...878 Er ikke cuckold opprinnelig en som har hatt utro kone? Har opplevd det men har vært utro selv og så vi er vel like "gode". Vet ikke hvilket sært engelsk ord man skal sette på det da. Anonymkode: 1ff12...150
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #44 Skrevet 30. september 2020 878 sier hun har forsøkt å finne ut av dette med cuckolding, men synes å ha fullstendig fixed mindset. Det er vel strengt tatt den sikreste oppskriften på å ikke finne ut noe som helst! 😂😂😂 Samtidig er det mulig at hun har rett i at det ikke er mange par som kan drive aktivt med dette i årevis. Anonymkode: 9bc39...4b6 2
Gjest Alterego666 Skrevet 30. september 2020 #45 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Siden du siterer mitt spørsmål kan du kanskje være så grei å svare på det også? Anonymkode: 100fc...878 Les de to første setningene én gang til.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #46 Skrevet 30. september 2020 29 minutter siden, Alterego666 skrev: Les de to første setningene én gang til. Jeg har lest de. Det står kun at dere fantaserer sammen, ikke om hvorvidt du ville ha lagt fantasien død om hun ikke likte det. Anonymkode: 100fc...878
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #47 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke cuckold opprinnelig en som har hatt utro kone? Har opplevd det men har vært utro selv og så vi er vel like "gode". Vet ikke hvilket sært engelsk ord man skal sette på det da. Anonymkode: 1ff12...150 Jo, opprinnelig er det det. Men nå tenkte jeg på om dette er noe du fantaserer om, at hun er utro eller har sex med andre. Anonymkode: 100fc...878
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #48 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 878 sier hun har forsøkt å finne ut av dette med cuckolding, men synes å ha fullstendig fixed mindset. Det er vel strengt tatt den sikreste oppskriften på å ikke finne ut noe som helst! 😂😂😂 Samtidig er det mulig at hun har rett i at det ikke er mange par som kan drive aktivt med dette i årevis. Anonymkode: 9bc39...4b6 Jeg er normalt ikke så fixed, men akkurat denne tingen er det rett og slett uhyre nedslående resultater på. Vurderte om dette kunne være noe for meg, men undersøkte heldigvis litt rundt det, og innså både at ingen kvinner har glede av det, noen får faktisk traumer av det, pluss, det viktigste, mine kvinnelige idealer - som er en slags rettesnor for min selvrespekt - avfeier dette blankt. Synes det er mer betenkelig at en del menn er så blind på hva som skjer med forholdet. Det virker som mange ikke en gang gidder å undersøke. Anonymkode: 100fc...878
Gjest Alterego666 Skrevet 30. september 2020 #49 Skrevet 30. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest de. Det står kun at dere fantaserer sammen, ikke om hvorvidt du ville ha lagt fantasien død om hun ikke likte det. Anonymkode: 100fc...878 Det kan jeg ikke svare på. Hun liker at jeg deler fantasier. Hvorvidt hun deler fantasiene har så langt ikke spilt noen rolle.
Druid Skrevet 30. september 2020 #50 Skrevet 30. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er mer betenkelig at en del menn er så blind på hva som skjer med forholdet. Det virker som mange ikke en gang gidder å undersøke. Jeg tror mange har behov for at forholdet tilpasser seg sex’en mer enn at sex’en skal tilpasses forholdet, spesielt når man har en kink som definerer deg som person.
Gjest Alterego666 Skrevet 30. september 2020 #51 Skrevet 30. september 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er normalt ikke så fixed, men akkurat denne tingen er det rett og slett uhyre nedslående resultater på. Vurderte om dette kunne være noe for meg, men undersøkte heldigvis litt rundt det, og innså både at ingen kvinner har glede av det, noen får faktisk traumer av det, pluss, det viktigste, mine kvinnelige idealer - som er en slags rettesnor for min selvrespekt - avfeier dette blankt. Synes det er mer betenkelig at en del menn er så blind på hva som skjer med forholdet. Det virker som mange ikke en gang gidder å undersøke. Anonymkode: 100fc...878 En rekke bastante og generaliserende påstander fra deg her og referanser til forskning. Men ingen kilder eller referanser. Samtidig er du totalt avvisende til personlige erfaringer fra andre i tråden som forteller om sin reise. Jeg er ferdig i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #52 Skrevet 30. september 2020 14 minutter siden, Alterego666 skrev: Det kan jeg ikke svare på. Hun liker at jeg deler fantasier. Hvorvidt hun deler fantasiene har så langt ikke spilt noen rolle. Det er ikke det jeg spurte om heller. Vet ikke om du vrir bevisst, eller om du virkelig ikke klarer å se for deg en hypotetisk situasjon, hvor premissene er annerledes enn de er per i dag. Utgangspunktet var jo at man hevdet at dette er en feministisk drøm, og foregår på kvinnens premisser. Men da jeg problematiserte dette, forsvant både feminismen og kvinnens premisser som dugg for solen. Kun én person har skrevet noe som helst om hva han ville gjort for å strekke seg etter kvinnens ønsker. Og han visste ikke en gang hva cuckolding var (i den betydningen vi snakker om det her). For all del, folk må gjerne bare fortsette å dure løs, uten tanke for den personen de er sammen med, hun man liksom skal elske, uten å nevne hennes ve og vel, med et ord. Uten å en gang bry seg med hva som samnsynligvis skjer med hennes følelser på sikt. Uten å en gang klare å kontemplere over hypotetiske situasjoner. Men det fører jo bare til et enda dystrere bilde av hvor egosentrisk akkurat denne fetisjen er, Anonymkode: 100fc...878
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #53 Skrevet 30. september 2020 11 minutter siden, Alterego666 skrev: En rekke bastante og generaliserende påstander fra deg her og referanser til forskning. Men ingen kilder eller referanser. Samtidig er du totalt avvisende til personlige erfaringer fra andre i tråden som forteller om sin reise. Jeg er ferdig i denne tråden. Hadde det vært en kvinne som fortalte, hadde jeg vært lutter øre. Snodig nok klarer ingen å oppdrive en kvinne med positive erfaringer som hun har lyst å dele. Man har tydeligvis ikke behov for å skrive på nett om ting som går bra. Kun om problemer... ...med mindre man er mann da, for menn klarer tydeligvis å skrive hvor mye de drømmer om cuckolding og hvor godt de liker det og hvor fantastisk livet er med cuckolding, nesten uten stans. Tråd etter tråd med vikarierende unnskyldinger, ingen substans. Anonymkode: 100fc...878
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #54 Skrevet 30. september 2020 26 minutter siden, Druid skrev: Jeg tror mange har behov for at forholdet tilpasser seg sex’en mer enn at sex’en skal tilpasses forholdet, spesielt når man har en kink som definerer deg som person. Spot on! Anonymkode: 100fc...878
GrønnNellik68 Skrevet 30. september 2020 #55 Skrevet 30. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det du sier er at dette IKKE er på kvinnens premisser? Og, ikke nok med det, den halvveien du forventer at kvinnen skal møte mannen på, er laaangt mer i mannens favør, enn hva halvveis i et normalt forhold vil være? Så, egentlig...er dette på mye mer på MANNENS premisser enn et normalt forhold? Anonymkode: 100fc...878 Dette her👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #56 Skrevet 30. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, opprinnelig er det det. Men nå tenkte jeg på om dette er noe du fantaserer om, at hun er utro eller har sex med andre. Anonymkode: 100fc...878 Det er noe som skjer av og til. Etter hun ble avslørt og jeg lå med venninna hennes har det utviklet seg litt. Har hatt både trekanter og partnerbytte i ettertid, men alltid i samme rom, da unngår vi sjalusien. Vil vel ikke si at hun er direkte utro nå lenger. Anonymkode: 1ff12...150
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #57 Skrevet 30. september 2020 On 3/2/2020 at 10:51 PM, Skruf#2 said: At partneren din er ute og har seg med andre og du må sitte hjemme og vente på snap av det hele eller sitte å se på og får ikke være med. Har vært inne på cuckold.no og det jeg leser der tenner ihverfall ikke meg. 3 kant er derimot mer fristende. Noen som har noen fornuftige synspunkt på dette? Jeg tenner på å høre/se/lese om at partner tennes og tilfredsstilles seksuelt. Får helt syk boner av det. Hvorfor vet jeg ikke, men det driter jeg litt i. Anonymkode: 81db0...bb8 2
nemteteeee Skrevet 2. desember 2021 #58 Skrevet 2. desember 2021 (endret) Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der. Endret 24. juni 2022 av nemteteeee
Gjest O.G. Skrevet 2. desember 2021 #59 Skrevet 2. desember 2021 Alterego666 skrev (På 30.9.2020 den 15.17): Dette er grovt sett (jeg fantaserer om stag/vixen) per i dag situasjonen med oss. Det fungerer helt greit. Vi fantaserer om dette sammen, og begge tenner på å fantasere om tabuer sammen. Kanskje vil det skje en gang i fremtiden, inntil videre fører slike fantasier oss nærmere. Det er et knippe andre fantasier som er gjennomførte med stor suksess. Vi utvikler oss sammen langs en snirklete linje. Hva er stag/vixen da?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #60 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.9.2020 den 18.26): Hadde det vært en kvinne som fortalte, hadde jeg vært lutter øre. Snodig nok klarer ingen å oppdrive en kvinne med positive erfaringer som hun har lyst å dele. Man har tydeligvis ikke behov for å skrive på nett om ting som går bra. Kun om problemer... ...med mindre man er mann da, for menn klarer tydeligvis å skrive hvor mye de drømmer om cuckolding og hvor godt de liker det og hvor fantastisk livet er med cuckolding, nesten uten stans. Tråd etter tråd med vikarierende unnskyldinger, ingen substans. Anonymkode: 100fc...878 Pleier ikke å skrive så mye i sånne tråder, hva er poenget? 17 år sammen her. Har det veldig bra og veldig deilig 😊 Han er vel mer stag, ikke cuckold. Anonymkode: 9832b...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå