Gå til innhold

Cuckold, hva er greia?

Skruf#2

Anbefalte innlegg

Det var noen skikkelig bra innlegg!

Ja, å skulle godskrive cuckoldery som en form respekt er litt skrudd. Det er åpenbart en form for objektivisering, selv om objektet er av dominant karakter. Man kan være like fanget i en dominant rolle som en submissiv rolle og det kan være sårende å skulle bli redusert til en fasade/rolle. En ting er at det henter frem en del av deg, men slik ordning kan jo også sies å velge bort aspekter ved deg. Og man står også i fare for å sterkt redusere hvilke ting man som par kan stå sammen om.

Man kan godt si at både swinging, femdom, cucking ol fordrer gjensidig respekt på lik linje med de fleste andre ting i et forhold. Men hvis man har andre utfordringer i forholdet, så får man fremdeles fikse det på vanlig måte. Femdom er ikke et substitutt for å respektere den andre.

6 hours ago, AnonymBruker said:

Eller for å snu litt på det, hadde dere som er cuckolds tenkt at det var like greit hvis hun IKKE ville ha noen andre enn dere?

Siden dere påstår at HUN setter premissene?

Nice!

Ser tendenser i den andre tråden "female lead relationships" til akkurat dette. Underkastelsen fremstår som et tilbud og å gi av seg selv, men så snart samtalen begynner å dra i retning av å nedjustere ordningen eller lage rom for utfoldelse enn TS sin direkte fantasi, så vil TS ikke ta det inn.
Det er riktignok ikke uvanlig at menn kommer inn på forumet her med en konkret "bestilling" på type innlegg de vil se fra kvinner.

"Mrs Fletcher" serien hadde en episode hvor hun ville teste ut sin dominante side med en ONS. Men han fyren hun prøvde dette med instruerte henne så mye fra sin "submissive rolle" at hun følte ingen kontroll i det hele tatt og avbrøt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jammen ikke verst med positiv respons på slike innlegg her inne! :) 

Er helt enig med deg i alt du skriver.

Jeg har sett meg så sykt lei på - dette gjelder både menn og kvinner, på hver sin måte - som tilbyr sin underdanighet...men den skal være slik og sånn!

Kvinner vil denges og menn vil bedras.

Hadde det enda vært mangel på submissive, og man måtte kjempe om å få tak i en, så hadde det gitt mening, men det er jo nettopp det det ikke er.

Ikke nok med det, men det finnes en hel rekke VIRKELIG GODE submissive, både kvinner og menn. Så det er kamp om beinet.

Neste punkt blir da å forsøke å overtale, lure og fordreie virkeligheten, som om det ikke allerede oser av manipulasjon.

Minner litt om såkalt «snille menn» som ofte er de minst snille av de alle...

14 minutter siden, MuffinStud skrev:

"Mrs Fletcher" serien hadde en episode hvor hun ville teste ut sin dominante side med en ONS. Men han fyren hun prøvde dette med instruerte henne så mye fra sin "submissive rolle" at hun følte ingen kontroll i det hele tatt og avbrøt.

Haha, ja, det hørtes kjent ut!

Anonymkode: 100fc...878

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnelyst
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller for å snu litt på det, hadde dere som er cuckolds tenkt at det var like greit hvis hun IKKE ville ha noen andre enn dere?

Det ligger i premissene for all slags erotikk og sex, at begge parter må være like innstilt på det, hvis ikke er det dødfødt.  Det har med kommunikasjon og konsensus å gjøre.  Og man må uansett hvilken part man er i et forhold, akseptere at den andre part ikke nødvendigvis deler ens fantasier.  Men en må iallfall kunne drøfte det, saklig og følelsesmessig,  uten fordømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnelyst
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skulle det være en ønskedrøm sett fra et feministisk ståsted?

Det er like teit å anta at kvinner elsker å ha sex med andre enn sin mann, som å anta at menn elsker å slå og voldta.

Og ja, jeg har faktisk lest det her inne, en kvinne som sa at hun trodde det måtte være en hver manns drøm å få lov å ta en kvinne med vold. Hallo, hva slags menneskesyn er det?

Selvfølgelig finnes det kvinner som liker å knulle andre enn sin egen mann, og kvinner som liker å ydmyke sine menn. Selvfølgelig finnes det menn som både slår og voldtar. Men disse menneskene er gjerne sånn på heltid. Og de gjør det ikke for å være god mot partneren, eller fordi de har noen form for respekt for partneren.

Det å forvente at andre skal dominere seksuelt, på en slem og egoistisk måte, samtidig som de skal være snille og gode til hverdags, er å forvente noe som ikke går i hop.

Så vil noen si at jo da, det finnes noen dominante kvinner som er villig til å være slem mot menn. Javel, men de må man som oftest BETALE for. Og når det gjelder cuckolding så er det en kjent sak at det må man PRESSE og LURE kvinner til å gå med på. Er det en feministisk drøm? At man presser og lurer kvinner?

Neppe!

Det som er en feministisk drøm er at mennesker tar hensyn til hverandre, i stedet for å ta hensyn til bare seg selv. Når det gjelder all form for seksualitet, som kun berører en selv, så er det harmløst. Men når det gjelder alle former for seksualitet, som presser ANDRE MENNESKER inn i en rolle som slem, så er det ikke greit i det hele tatt. 

Det gjelder særlig for slike smiskete og sleske utsagn som at noe må være en ønskedrøm.

Nei, ønskedrømmen for de fleste kvinner, er å ha en mann som tar hensyn og viser omsorg. Ikke en som er så egoistisk opptatt av sine egne submissive fantasier at han overfører disse til å være hennes drøm. 

Det er ikke et poeng å være egoistisk opptatt av egne fantasier.  Men det er et poeng å kunne snakke om det, uten fordømming, prøve å forstå og respektere hverandres ståsted, og forhåpentlig kunne møtes et sted på halvveien.  Eller etter kommunikasjon innse at man ikke delte akkurat denne fantasien.  Respekten må således gå begge veier.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, kvinnelyst skrev:

forhåpentlig kunne møtes et sted på halvveien

Så det du sier er at dette IKKE er på kvinnens premisser?

Og, ikke nok med det, den halvveien du forventer at kvinnen skal møte mannen på, er laaangt mer i mannens favør, enn hva halvveis i et normalt forhold vil være?

Så, egentlig...er dette på mye mer på MANNENS premisser enn et normalt forhold?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Their wives eventually grew to resent that their husbands did not love them enough to want them all to themselves like the husbands of their friends. [...] Every cuckold couple we knew in real life, except one, divorced. You cannot even find a long married cuckold couple online.»

Og les gjerne om hvorfor det ene paret fremdeles er gift.

https://www.quora.com/How-common-is-pegging-and-cuckolding-in-female-led-relationships

Dette er en av ufattelig mange historier man finner om hva som skjer i et cuckold-forhold. 

Jeg har gjort det før, og jeg gjør det igjen;

Jeg utfordrer hvem som helst til å finne et langvarig cuckoldforhold hvor KVINNEN (egenrapporert) har det godt, over mange år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, kvinnelyst skrev:

forhåpentlig kunne møtes et sted på halvveien. 

Én ting til!

Mener du at i et forhold hvor kvinnen ønsker at du skal slå, denge eller voldta henne, eller for den saks skyld være utro mot henne med en bimbo, så skal du også møte henne på halvveien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnelyst

Å møtes på halvveien betyr i enhver sammenheng at begge parter blir enige om hva de begge har lyst til, og kan ha utbytte av i positiv forstand.  Da forutsetter jeg at tema er drøftet gjennom en åpen, ærlig, fordomsfri og konstruktiv kommunikasjon, der begge har hatt som intensjon å nærme seg den andre part.  DET er å møtes på halvveien.  Om man ikke blir enige om et felles punkt langs midten, så kan man heller ikke møtes på halvveien.  Å gjøre noe man absolutt ikke føler lyst eller motivasjon for, er alltid galt.  I det seksuelle, som i enhver annen sammenheng. 

Det kan være lurt både å lese, og argumentere, med hjernen mer enn følelsene.  Og ikke minst uten fordommer.  Jeg leser kun fordommer i de fleste svarene jeg leser her.  Og da får man ingen konstruktiv debatt.  

Folk er forskjellige.  Og hva jeg mener og synes er ønskelig for min egen del, er trolig ikke 100% likt med veldig mange andre, men det finnes mange som tenker og føler noe som ligner, men kanskje med litt andre nyanser.

Hva du føler og mener og tenker om seksuelle roller, er trolig ganske likt med mange andre, dog med noen nyanser,  men det er slett ikke allemenngyldig, det finnes mange som har helt andre syn.

Man er pr def ikke syk selvom man har tenningsmønstre som avviker litt fra "normalen":  Hva er forresten normalt?  Det skjer mye mellom soverommenes 4 vegger som aldri snakkes om ute i offentligheten.  Det er vel misbruksskandalene som rulles opp i den katolske kirke et svært godt eksempel på. 

Jeg har sett prester denge løs på kvinner, som meget lystig og velvillig stilte seg opp, for å bli del av nettopp det.  Jeg har sett mannlige direktører  og politikere ikle seg dameklær og blitt leid rundt på knær av sine ektefeller.  Jeg setter meg ikke til doms over noen av de.  Men har som grunnsyn at dersom det er noe som behager begge de involverte (eller fler enn to, dersom det skulle være aktuelt) så må de få lov å gjøre det (innenfor rammen av norsk lov selvsagt)  Om jeg tenner på at min sambo har sex med andre menn, og hun nyter å ha sex med andre menn (ut fra egne preferanser for hvem, hvor, når), så vil det være en vinn-vinn situasjon for oss. Og også for de utallige menn som svært gjerne blir med som en tredjemann i den "leken".  I vårt spill er det ingen ydmykelser, ingen misbruk, ingen vold, hverken fysisk eller mentalt, det er i gjensidig respekt for hverandres sex-behov og tenningsregister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kvinnelyst skrev:

Det kan være lurt både å lese, og argumentere, med hjernen mer enn følelsene.  Og ikke minst uten fordommer.  Jeg leser kun fordommer i de fleste svarene jeg leser her.  Og da får man ingen konstruktiv debatt.  

Jeg har lest om dette i flere år.

Jeg har fremdeles til gode å se et slikt forhold som en KVINNE er fornøyd med.

Ingen menn som skriver så salig om dette her inne, har noen gang klart å vise til en kvinne som egenhendig tar initiativ til å fortelle om hvor fint det er å leve i et slikt forhold.

Til gjengjeld har jeg lest MANGE historier fra menn om hvor bra de tror det vil være, MANGE historier fra kvinner om at det var fælt, og EN DEL historier fra kvinner som tror det vil bli fint (men de er kun i en introduksjonsfase).

Og en GOD DEL fra menn som forsøker å lure, lirke, manipulere sin kvinne til å gå med på dette. Hun som de liksom er så glad i, hun driver de planlagt manipulasjon av.

Kanskje du kunne kommet med noen eksempler på kvinner som har det godt i et slikt forhold, siden du mener at man bør argumentere med hjernen, ikke bare med følelsene?

Kom gjerne med alle de lykkelige feministiske historiene om glade kvinner som lever i årevis med sin kjære cuckold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kvinnelyst skrev:

Jeg har sett prester denge løs på kvinner

Jeg spurte deg personlig om du ville møtt henne på halvveien dersom hun ønsket at du skulle slå, denge, voldta eller bedra henne med en bimbo. Siden du personlig mener man bør møtes på halvveien.

Avventer svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnelyst
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest om dette i flere år.

Jeg har fremdeles til gode å se et slikt forhold som en KVINNE er fornøyd med.

Ingen menn som skriver så salig om dette her inne, har noen gang klart å vise til en kvinne som egenhendig tar initiativ til å fortelle om hvor fint det er å leve i et slikt forhold.

Til gjengjeld har jeg lest MANGE historier fra menn om hvor bra de tror det vil være, MANGE historier fra kvinner om at det var fælt, og EN DEL historier fra kvinner som tror det vil bli fint (men de er kun i en introduksjonsfase).

Og en GOD DEL fra menn som forsøker å lure, lirke, manipulere sin kvinne til å gå med på dette. Hun som de liksom er så glad i, hun driver de planlagt manipulasjon av.

Kanskje du kunne kommet med noen eksempler på kvinner som har det godt i et slikt forhold, siden du mener at man bør argumentere med hjernen, ikke bare med følelsene?

Kom gjerne med alle de lykkelige feministiske historiene om glade kvinner som lever i årevis med sin kjære cuckold.

Vi lever i et forhold, på sjette året nå, hvor hun i de 4 siste har hatt anledning til å ha de elskerne hun velger å ha når hun føler for det.  Vårt forhold og vår kjærlighet til hverandre blir bare sterkere og sterkere.  Vi har et helt normalt forhold på alle andre måter.  Det er ingen ydmykelse i vår praksis.  Cuckold blir en svært vid begrepsbruk, jeg er ikke cuckold slik vi praktiserer det hos oss, men heller en "stag", så får du et nytt ord å slå opp i ordboka.  

En travel hverdag gjør at dette ikke er noe som skjer på en daglig eller ukentlig basis, men når det åpner seg tid og anledning.  Corona'en har forøvrig satt en midlertidig pause/stopp for alle slike aktiviteter og hva som skjer etterpå, vet vi ikke.  Kanskje hennes 1-2 elskere har forsvunnet til andre jaktmarker i mellomtiden.  Det vet vi ikke. 

Men hun er tydelig på at hun kan aldri se for seg å gi slipp på meg og vårt forhold, nettopp fordi hun har den friheten til å leke litt, når hun føler for det. Og når hun har en passende "elsker" tilgjengelig, og der er det ene og alene hun som setter premissene.  Hun gidder ikke ha sex med gud og hvermann, men en person som hun føler den rette fysiske kjemien med.  Det gir henne overskudd og glede, som et avbrekk, så lenge det holdes på et moderat nivå.  Blir det for mye, ofte eller med for mange potensielle, blir det bare stress.  Da virker det mot sin hensikt.  Det kan kun fungere så lenge det er lyst- og overskuddsbetont, for henne.    

Vi frekventerer miljøer hvor dette er relativt utbredt, dog med helt individuelle nyanser i hvordan de ulike velger å tilrettelegge dette i praksis.  Og felles for alle de parene jeg har møtt innen disse miljøene, er at partene i parforholdene er likeverdige,  og står sammen om dette, det er lystbetont, og det gjøres i gjensidig respekt.

Endret av kvinnelyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kvinnelyst skrev:

heller en "stag", så får du et nytt ord å slå opp i ordboka.  

Kutt ut å snakke til meg som jeg ikke vet hva jeg snakker om.

Fire år er ingenting. Og en manns beretning om hvor lykkelig kvinnen er, betyr nada for meg. Har sett det mange mange ganger før.

Du har forøvrig enda ikke svart på det jeg spurte deg om å møte noen på halvveien hvis de ønsker at du skal slå, denge, voldta, eller være utro med en bimbo.

Gjelder ikke halvveien motsatt vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kvinnelyst skrev:

Vi lever i et forhold, på sjette året nå, hvor hun i de 4 siste har hatt anledning til å ha de elskerne hun velger å ha når hun føler for det.  Vårt forhold og vår kjærlighet til hverandre blir bare sterkere og sterkere.  Vi har et helt normalt forhold på alle andre måter.  Det er ingen ydmykelse i vår praksis.  Cuckold blir en svært vid begrepsbruk, jeg er ikke cuckold slik vi praktiserer det hos oss, men heller en "stag", så får du et nytt ord å slå opp i ordboka.  

En travel hverdag gjør at dette ikke er noe som skjer på en daglig eller ukentlig basis, men når det åpner seg tid og anledning.  Corona'en har forøvrig satt en midlertidig pause/stopp for alle slike aktiviteter og hva som skjer etterpå, vet vi ikke.  Kanskje hennes 1-2 elskere har forsvunnet til andre jaktmarker i mellomtiden.  Det vet vi ikke. 

Men hun er tydelig på at hun kan aldri se for seg å gi slipp på meg og vårt forhold, nettopp fordi hun har den friheten til å leke litt, når hun føler for det. Og når hun har en passende "elsker" tilgjengelig, og der er det ene og alene hun som setter premissene.  Hun gidder ikke ha sex med gud og hvermann, men en person som hun føler den rette fysiske kjemien med.  Det gir henne overskudd og glede, som et avbrekk, så lenge det holdes på et moderat nivå.  Blir det for mye, ofte eller med for mange potensielle, blir det bare stress.  Da virker det mot sin hensikt.  Det kan kun fungere så lenge det er lyst- og overskuddsbetont, for henne.    

Vi frekventerer miljøer hvor dette er relativt utbredt, dog med helt individuelle nyanser i hvordan de ulike velger å tilrettelegge dette i praksis.  Og felles for alle de parene jeg har møtt innen disse miljøene, er at partene i parforholdene er likeverdige,  og står sammen om dette, det er lystbetont, og det gjøres i gjensidig respekt.

Det du kommer med, når du konsekvent unngår å svare på spørsmål, og bare babler i vei om mange og helt andre ting, kalles ordsalat. Det ordet kan hvem som helst slå opp i ordboken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kvinnelyst
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

enda ikke svart på det jeg spurte deg om å møte noen på halvveien hvis de ønsker at du skal slå, denge, voldta, eller være utro med en bimbo.

Gjelder ikke halvveien motsatt vei?

Et spørsmål jeg ikke kan svare på.  Det er ikke relevant for min virkelighet og ikke noe jeg kan realitetsbehandle.

Hva andre mener om spørsmålet får være opp til deres egne seksuelle preferanser, lyster og tilbøyeligheter.  Men vi får vel håpe at voldtekt uansett er en klar og tydelig nei-sak 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grovt sett (jeg fantaserer om stag/vixen) per i dag situasjonen med oss. Det fungerer helt greit. Vi fantaserer om dette sammen, og begge tenner på å fantasere om tabuer sammen. Kanskje vil det skje en gang i fremtiden, inntil videre fører slike fantasier oss nærmere.

Det er et knippe andre fantasier som er gjennomførte med stor suksess. Vi utvikler oss sammen langs en snirklete linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, kvinnelyst skrev:

Et spørsmål jeg ikke kan svare på.  Det er ikke relevant for min virkelighet og ikke noe jeg kan realitetsbehandle.

Hva andre mener om spørsmålet får være opp til deres egne seksuelle preferanser, lyster og tilbøyeligheter.  Men vi får vel håpe at voldtekt uansett er en klar og tydelig nei-sak 

Du påstår at mennesker må komme i møte en partner som har den klassiske submissive mannlige tenning, men unnviker å si noe om du selv ville komme i møte den tilsvarende submissive kvinnelige tennningen.

Hvorfor det?

Er menns tenning mer viktig og riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Dette er grovt sett (jeg fantaserer om stag/vixen) per i dag situasjonen med oss. Det fungerer helt greit. Vi fantaserer om dette sammen, og begge tenner på å fantasere om tabuer sammen. Kanskje vil det skje en gang i fremtiden, inntil videre fører slike fantasier oss nærmere.

Det er et knippe andre fantasier som er gjennomførte med stor suksess. Vi utvikler oss sammen langs en snirklete linje.

Siden du siterer mitt spørsmål kan du kanskje være så grei å svare på det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnelyst
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du påstår at mennesker må komme i møte en partner som har den klassiske submissive mannlige tenning, men unnviker å si noe om du selv ville komme i møte den tilsvarende submissive kvinnelige tennningen.

Hvorfor det?

Er menns tenning mer viktig og riktig?

Du leser som du selv vil skjønner jeg.  Jeg har ikke presisert at det gjelder spesifikt i cuckold-relasjoner.  I alle relasjoner, må man forsøke å finne frem til et minste felles multiplum, hvis ikke har vel forholdet dårlige utsikter uansett.... ?

Jeg er ikke submissiv, men jeg liker at "hun" har andre seksuelle partnere utenom meg.  Jeg liker ideen og det visuelle i at hun føler LYST ved det.  Jeg behøver ikke engang være tilstede.  

Jeg har praktisert som "Dominant" av og på i en 30 års tid, når forholdene har lagt tilrette for det, og har hatt submissive "partnere".  Jeg har selvsagt forsøkt å imøtekomme deres ønsker så langt mulig, men jeg har også ved et par sjeldne anledninger måtte erkjenne at hun ønsket å gå forbi det som for meg ble en grense  Og hvor jeg erkjente at jeg ikke fullt ut kunne imøtekomme hennes behov.  Men jeg gav det i det minste et forsøk før jeg kom til den konklusjonen.  (jeg er Dominant, men ikke Sadist.  Det er en forskjell)  I ett av disse tilfellene lot jeg henne oppsøke det behovet andre steder.  Og da er vi tilbake til tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kvinnelyst skrev:

Du leser som du selv vil skjønner jeg.

Nei, jeg gjør faktisk ikke det.

Jeg har i lengre tid forsøkt - virkelig forsøkt - å finne ut av denne cuckold-greia, som man leser så mye om både her og på enkelte andre fora, for å finne ut om dette er noe kvinner kan ha like stor glede av.

Jeg har lett med lys og lykte!

Jeg finner bare ingenting!

Og det minner veldig om kvinner som krever å bli behandlet så røft, at få sunne menn ønsker å behandle henne så røft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2020 den 22.51, Skruf#2 skrev:

At partneren din er ute og har seg med andre og du må sitte hjemme og vente på snap av det hele eller sitte å se på og får ikke være med.

Har vært inne på cuckold.no og det jeg leser der tenner ihverfall ikke meg. 3 kant er derimot mer fristende.

Noen som har noen fornuftige synspunkt på dette?

Mitt inntrykk er at det ofte handler om menn i maktposisjoner ellers i livet, som får en kick av å bli ydmyket seksuelt. 

Anonymkode: b786d...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...