Gå til innhold

Cuckold, hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2020 den 22.01):

Jeg tenner på å høre/se/lese om at partner tennes og tilfredsstilles seksuelt. Får helt syk boner av det.

Hvorfor vet jeg ikke, men det driter jeg litt i.

Anonymkode: 81db0...bb8

Det sier mannen også. Han er ikke av den sjalu typen, ønsker bare at jeg skal få oppleve maksimal tilfredsstillelse, og å dele meg siden han synes jeg er så sexy. (Oppfatter meg selv som ganske vanlig)

Anonymkode: 9832b...611

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
O.G. skrev (32 minutter siden):

Hva er stag/vixen da?

Ta dette fra en newbie: 

En cuckold skal bli ydmyket av sin hotwife ved at hun velger en sexpartner (bull) som er mer atletisk og bedre utstyrt.

En stag er likeverdig, blir ikke ydmyket og kan i mange tilfeller delta. Et stag/wixen-opplegg kan nok strekke seg mer i retning av en vanlig trekant.

https://metro.co.uk/2018/06/04/stag-vixen-sex-super-popular-different-cuckolding-7603612/amp/

Skrevet
Alterego666 skrev (16 minutter siden):

Ta dette fra en newbie: 

En cuckold skal bli ydmyket av sin hotwife ved at hun velger en sexpartner (bull) som er mer atletisk og bedre utstyrt.

En stag er likeverdig, blir ikke ydmyket og kan i mange tilfeller delta. Et stag/wixen-opplegg kan nok strekke seg mer i retning av en vanlig trekant.

https://metro.co.uk/2018/06/04/stag-vixen-sex-super-popular-different-cuckolding-7603612/amp/

Stemmer nok bra 😊 Mannen her er switch, er både dominant og sub (men kun sub som i at han også godtar å være mottaker i f.eks pegging), og ville aldri godtatt å bli ydmyket. Han ville nok heller ikke følt seg tilpass om noen hadde større utstyr enn ham 😄 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stemmer nok bra 😊 Mannen her er switch, er både dominant og sub (men kun sub som i at han også godtar å være mottaker i f.eks pegging), og ville aldri godtatt å bli ydmyket. Han ville nok heller ikke følt seg tilpass om noen hadde større utstyr enn ham 😄 

Til forveksling lik meg.😁

Skrevet
Alterego666 skrev (12 timer siden):

Ta dette fra en newbie: 

Skjønner.

Skrevet

Så en gammel episode av the office i dag, der nevnte andy at han var en cockold fordi Angela hadde vært utro og at begrepet kom fra Shakespeare 🐧 

Anonymkode: fe960...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...