AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #61 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.9.2020 den 22.01): Jeg tenner på å høre/se/lese om at partner tennes og tilfredsstilles seksuelt. Får helt syk boner av det. Hvorfor vet jeg ikke, men det driter jeg litt i. Anonymkode: 81db0...bb8 Det sier mannen også. Han er ikke av den sjalu typen, ønsker bare at jeg skal få oppleve maksimal tilfredsstillelse, og å dele meg siden han synes jeg er så sexy. (Oppfatter meg selv som ganske vanlig) Anonymkode: 9832b...611
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2021 #62 Skrevet 2. desember 2021 O.G. skrev (32 minutter siden): Hva er stag/vixen da? Ta dette fra en newbie: En cuckold skal bli ydmyket av sin hotwife ved at hun velger en sexpartner (bull) som er mer atletisk og bedre utstyrt. En stag er likeverdig, blir ikke ydmyket og kan i mange tilfeller delta. Et stag/wixen-opplegg kan nok strekke seg mer i retning av en vanlig trekant. https://metro.co.uk/2018/06/04/stag-vixen-sex-super-popular-different-cuckolding-7603612/amp/
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #63 Skrevet 2. desember 2021 Alterego666 skrev (16 minutter siden): Ta dette fra en newbie: En cuckold skal bli ydmyket av sin hotwife ved at hun velger en sexpartner (bull) som er mer atletisk og bedre utstyrt. En stag er likeverdig, blir ikke ydmyket og kan i mange tilfeller delta. Et stag/wixen-opplegg kan nok strekke seg mer i retning av en vanlig trekant. https://metro.co.uk/2018/06/04/stag-vixen-sex-super-popular-different-cuckolding-7603612/amp/ Stemmer nok bra 😊 Mannen her er switch, er både dominant og sub (men kun sub som i at han også godtar å være mottaker i f.eks pegging), og ville aldri godtatt å bli ydmyket. Han ville nok heller ikke følt seg tilpass om noen hadde større utstyr enn ham 😄 Anonymkode: 9832b...611
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2021 #64 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer nok bra 😊 Mannen her er switch, er både dominant og sub (men kun sub som i at han også godtar å være mottaker i f.eks pegging), og ville aldri godtatt å bli ydmyket. Han ville nok heller ikke følt seg tilpass om noen hadde større utstyr enn ham 😄 Anonymkode: 9832b...611 Til forveksling lik meg.😁
Gjest O.G. Skrevet 3. desember 2021 #65 Skrevet 3. desember 2021 Alterego666 skrev (12 timer siden): Ta dette fra en newbie: En cuckold skal bli ydmyket av sin hotwife ved at hun velger en sexpartner (bull) som er mer atletisk og bedre utstyrt. En stag er likeverdig, blir ikke ydmyket og kan i mange tilfeller delta. Et stag/wixen-opplegg kan nok strekke seg mer i retning av en vanlig trekant. https://metro.co.uk/2018/06/04/stag-vixen-sex-super-popular-different-cuckolding-7603612/amp/ Skjønner.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #66 Skrevet 3. desember 2021 Så en gammel episode av the office i dag, der nevnte andy at han var en cockold fordi Angela hadde vært utro og at begrepet kom fra Shakespeare 🐧 Anonymkode: fe960...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå