Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på en liten ting, jeg....

Tar du av smussomslaget på bøker du kjøper før du setter dem i hylla? Eller lar du det sitte på?

Selv lar jeg det sitte på... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Mine sitter på.

Mine også.

Gjest Virvel
Skrevet

På i hylla og på når jeg leser, men av dersom boken skal medbringes i veske eller sekk for lesing på t-banen. :-)

Skrevet

På i hylla, av når jeg leser, og av når jeg har den i veska/sekken for å lese på buss/bil/fly.

Skrevet

Jeg lar det sitte på (tar det av når jeg leser boken da). Jeg synes det er mye penere å se på enn de kjedelige og intetsigende permene under. Mye lettere å skille bøkene på hyllene fra hverandre også.

Gjest lesemusa
Skrevet

På i hylla, stort sett på når jeg leser. Er ganske forsiktig med bøkene, så det blir ikke særlig herpa av å være på. Men hvis det er vedlig løst og irriterende tar jeg det av. Problemet da er at jeg nesten aldri husker på å sette det på, og så blir det liggende og slenge, bli brettet osv:(

Skrevet

Alltid på, men jeg kjøper pocket-bøker såsant det finnes: mye billigere og mye mindre og nettere bøker å ta med seg i veska (og uten smussomslag) :)

Skrevet

På i bokhylla, av når jeg leser eller bruker boka.

Mvh Yvonne

Skrevet

Av! Bort, vekk, kast, brenn!

De er jo bare i veien. Og siden mine bøker skal leses og ikke stå i hylla til pynt, så kaster jeg de. Men det står fortsatt bøker i hylla som har omslag, jeg har ikke kommet så langt enda at jeg kjører stil.

Men eselører er fy-fy. Kun tillatt i pocket. Håper jeg kvitter meg med den uvanen og. Teksten forsvinner jo ikke selv om det er en brett i et hjørne.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg pælmer dem. Lager eselører også. En bok skal nytes, ikke stå til pynt :)

Skrevet
En bok skal nytes' date=' ikke stå til pynt :)[/quote']

Tro meg, jeg nyter bøkene til det fulle! Det ene utelukker ikke det andre, man kan fint lese og kose seg med bøker selv om man bryr seg om hvordan de ser ut (faktisk vil jeg påstå at man ikke kan kalle seg bokelsker om man behandler bøker dårlig, det er i allefall min mening). Eselører er dødssynd. :fy:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg har det på. Tar det bare av hvis det begynner å bli slitt og stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...