Gå til innhold

Corona: Hvem passer på om man holder seg hjemme under hjemmekarantene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mange med lave og moderate symptomer på Corona blir satt i hjemmekarantene så er jo sjansene store for at noen driter i det.  Tror det kommer til å gjelde ganske mange de neste ukene fremover. Kjenner jeg blir svett selv av tanken på å være innestengt i 14 dager.  Hvem følger med på at du ikke forlater huset??

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Handle inn nok vin og sjokolade (eller hva du måtte trenge for å trives o karantene hjemme)  så er du good

Endret av MadameDeRosa
Skrevet
2 minutter siden, Apocalypte skrev:

Kjenner jeg blir svett selv av tanken på å være innestengt i 14 dager.  Hvem følger med på at du ikke forlater huset??

Snart kommer våren. Du overlever dette.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hvem følger med på at du ikke forlater huset??

Ingen, det er "frivillig karantene". 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Handle inn nok vin og sjokolade (eller hva du måtte trenge for å trives o karantene hjemme)  så er du good

Endret 1 minutt siden av MadameDeRosa

Jeg har handlet inn vin og er ganske god på kjøkkenet. Hva sier du til et foredrag om Corona for deretter å mingle i grupper med vin og mat? Blir bare oss to, da. Så minglingen kan bli litt klein. Men bare hvis man ikke er forberedt på at alt for forskning og ny viten og slikt.  

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Det lurer jeg også på. Og noen må jo komme med mat og div. 

Skrevet

Har handlet inn vin og godis hver helg men er jo alltid tomt ut i uka😂

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
10 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg har handlet inn vin og er ganske god på kjøkkenet. Hva sier du til et foredrag om Corona for deretter å mingle i grupper med vin og mat? Blir bare oss to, da. Så minglingen kan bli litt klein. Men bare hvis man ikke er forberedt på at alt for forskning og ny viten og slikt.  

Jepp alle trenger vi en coronavenn (har du lime)

Skrevet
18 minutter siden, LeneXCII skrev:

Ingen, det er "frivillig karantene". 

Åja, jeg trodde man var tvunget og om f.eks noen ringte daglig for å sjekke formen ol. og i tillegg fiske etter info om du har vært ute.  Jeg er ikke bekymret for å bli syk, har aldri hatt influensa i hele mitt liv så jeg innbiller meg at jeg er immun. Bare lurte på det med sjekking. 

Skrevet
7 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Jepp alle trenger vi en coronavenn (har du lime)

Jeg hadde sikkert syns det var digg å få "fri" fra jobb og hadde storkost meg med varer på døra, god mat og Netflix men hadde sikkert blitt smågal etter en uke. Men man kan jo ta seg en kjøretur da og gå ute et sted man ikke treffer folk og unngå de hvis man treffer på noen. 

Skrevet
19 minutter siden, Chroma skrev:

Det lurer jeg også på. Og noen må jo komme med mat og div. 

Ja, man kan jo ikke gå i butikker, må få mat levert.

Skrevet
21 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Hei, hei hei. Ikke noe flørting i min tråd!  😅

• Liker 2
Skrevet

Tråden stenges, og henviser de som ønsker å diskutere coronaviruset på Aktuelle saker og politikk til denne tråden:

Eventuelt kan man finne andre tråder relatert til coronaviruset i andre deler av forumet.

Håper det vises forståelse for dette.

Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...