Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente, 21 år, 171cm, 65kg

Har de siste to årene gått fra ca 90kg til 65kg. Men nå de siste månedene har vekten stoppet helt opp. Det frustrerer meg da jeg ikke rører godteri, brød, ris, pasta osv. Jeg faster som regel til klokken er 14 på dagen, hvor jeg spiser et måltid på 100-200 kalorier. Så spiser jeg gjerne noe lite i 16 tiden igjen (100-200 kalorier). Så siste måltid på kvelden, og da lager jeg som regel wok med enten biff, kylling eller fisk (rundt 300-400 kalorier). Så tar jeg som regel en eller to proteinbarer til dessert, (300-400 kalorier). Så mitt dagsinntak ligger på rundt 1200 kalorier eller mindre, men vekten har stoppet helt opp. Jeg har regnet ut at jeg må få i meg 2243 kalorier for å holde en stabilvekt, men jeg har ikke spist så mye iløpet av en deg på lenge! 

Jeg bruker også lifesum appen og vekt når jeg måler opp mengden mat, så jeg er veldig nøyaktig der. Noen med tips til hva jeg kan gjøre? 

Har så utrolig lyst til å veie under 60kg, og gjerne før sommeren😫

Anonymkode: 53781...c96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære trådstarter,

Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet.

* Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger herViser også til deres kilde her (side 187).

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine.

_popcorn_, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...