Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen her som har erfaring med gruppeintervju hos PVS? Hva slags oppgaver fikk dere?  :) 

Anonymkode: 441c8...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi måtte lage et undervisningsopplegg for et gitt klassetrinn og undervise de andre som var der🙈 jeg fikk heldigvis førsteklasse og de hadde jeg god erfaring med! Så jeg laget et TIEY-opplegg, forklarte de forskjellige stasjonene og så underviste jeg på lærerstasjonen. I tillegg måtte vi ha en grundig presentasjon av oss selv, dette startet vi med og så hadde vi undervisningsopplegget i tur og orden.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :) Får man ikke velge hvilket trinn man skal "undervise" på altså? :P Hvor lenge skal man holde på da? 

Jeg er ikke utdannet lærer, men lærerstudent. Så jeg har jo ikke så fryktelig mye undervisningserfaring utenom praksis.  

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! :) Får man ikke velge hvilket trinn man skal "undervise" på altså? :P Hvor lenge skal man holde på da? 

Jeg er ikke utdannet lærer, men lærerstudent. Så jeg har jo ikke så fryktelig mye undervisningserfaring utenom praksis.  

Det husker jeg ikke, er nesten syv år siden jeg var der! Tror vi holdt på i ti minutter hver, men som sagt, dette er lenge siden😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...