Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jeg likte måten hun delte pengene på jeg 😂. Hvorfor kaste kula tidlig og gi masse penger til folk som prøvde å stemme for at hun ikke skulle vinne? Haha! Fikk hjertet i halsen da jeg trodde hun skulle svikte Karl, men det ordnet seg jo. 

Aksle og Ida får bare sitte der med de sure fkesene sine. Deilig at Avdo kunne avgjøre det mtp Ida. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Oi, Paradise til høsten - så jeg han som spilte broren til Sana i SKAM?? 😮 

Anonymkode: d41b8...bd0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 28.5.2020 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Uff noe så trist og kleiint!!!!! de fleste fra PH går i glemmeboka allerede ÅRET ETTER.

Anonymkode: 34596...a72

Karl Fredrik var jo kjent gjennom tiktok lenge før paradise da

Anonymkode: bdea0...ce3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 28.5.2020 den 18.25, Spøkelse skrev:

Jeg likte måten hun delte pengene på jeg 😂. Hvorfor kaste kula tidlig og gi masse penger til folk som prøvde å stemme for at hun ikke skulle vinne? Haha! Fikk hjertet i halsen da jeg trodde hun skulle svikte Karl, men det ordnet seg jo. 

Aksle og Ida får bare sitte der med de sure fkesene sine. Deilig at Avdo kunne avgjøre det mtp Ida. 

Flere av de som stemte på dem gjorde det pga. pengene, ikke fordi de ville at de skulle vinne

Anonymkode: c30f7...c70

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere av de som stemte på dem gjorde det pga. pengene, ikke fordi de ville at de skulle vinne

Dette!

Anonymkode: 94643...d48

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hets, personangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel Ida B og Avdo? 25K var det vennskapet var verdt 😂

Anonymkode: c1712...c3b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår Avdo godt, Ida a løy noe helt sinnsykt opp i trynet hans for så å sende han ut. Ida b derimot fikk jo masse drittslening av yasmin, og ida a var en god venninne med henne og prøvde alt hun kunne for at Martin skulle velge helle ovenfor Jenny, noe han gjorde også. Hun tenkte KUN penger da hun stemte på K og Y. Eller så var hun kanskje pissed på Axel for at han hadde sendt ut Martin. Men det hadde nok K og Y gjort også hvis de kunne valgt.

Anonymkode: a6c70...e22

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår Avdo godt, Ida a løy noe helt sinnsykt opp i trynet hans for så å sende han ut. Ida b derimot fikk jo masse drittslening av yasmin, og ida a var en god venninne med henne og prøvde alt hun kunne for at Martin skulle velge helle ovenfor Jenny, noe han gjorde også. Hun tenkte KUN penger da hun stemte på K og Y. Eller så var hun kanskje pissed på Axel for at han hadde sendt ut Martin. Men det hadde nok K og Y gjort også hvis de kunne valgt.

Anonymkode: a6c70...e22

Avdo har sagt han angrer på at han stemte på Yasmin istedenfor Ida... For sent nå da. Skulle ønske Ida og Aksel vant heller...

Anonymkode: e9c83...2d4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok til noen runder med leppefiller det da (for Ida B)

Anonymkode: c6c3b...1c3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avdo har sagt han angrer på at han stemte på Yasmin istedenfor Ida... For sent nå da. Skulle ønske Ida og Aksel vant heller...

Jeg heiet også på Ida og Aksel. 

Men jeg forstår heller ikke hvorfor Aksel sendte ut Martin? Hvorfor ikke heller stå i en finale med Martin og Ida, enn Karl og Yasmine?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Uatskillelig said:

Jeg heiet også på Ida og Aksel. 

Men jeg forstår heller ikke hvorfor Aksel sendte ut Martin? Hvorfor ikke heller stå i en finale med Martin og Ida, enn Karl og Yasmine?

Fordi han ikke trodde han kom til å vinne over Martin i finalen, det nevnte han jo flere ganger i etterkant. 

Anonymkode: 970ee...dbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han ikke trodde han kom til å vinne over Martin i finalen, det nevnte han jo flere ganger i etterkant. 

Han vant jo ikke over Yasmine og Karl da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Uatskillelig said:

Han vant jo ikke over Yasmine og Karl da...

Nei, men det kunne han ikke vite på forhånd... Han gamblet og tapte. Sannsynligvis hadde han tapt finalen uansett. Poenget er at han trodde han hadde nedre sjans mot Y&K.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Nei, men det kunne han ikke vite på forhånd... Han gamblet og tapte. Sannsynligvis hadde han tapt finalen uansett. Poenget er at han trodde han hadde nedre sjans mot Y&K.

bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

De visste jo ikke at juryen skulle dele resten om en av dem slapp kula da hjerteknusersermonien var.. Så juryen valgte selvsagt ut ifra de de trodde ville kaste kula. Sånn sett så trodde alle mer på Ida og Aksel - men - forståelig nok ville alle ha med noen kroner hjem. Derfor valgte de det paret som var mer «usikkert.» 

Anonymkode: 19414...3f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle lese nyheter, fikk spoilet hele finalen, men de som vant så er jeg utrolig glad jeg ikke kastet vekk tiden min på å se de siste episodene. Så de som skal være med i neste sesong, har elsket de siste sesongene av paradise, denne forandringen falt ikke i smak for meg, så blir ikke å se mer av dette.

Anonymkode: a7fa7...c63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2020 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Ja? Det tror jeg Yasmine er ganske klar over, men det setter jo henne i et bedre lys å dele NOE av pengene. Resten av juryen stemte jo 100% IKKE på henne, uansett om de som ga henne stemmer gjorde det for pengenes skyld.. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå irriterer Yasmin meg grønn og jeg synes hun er den mest uverdige vinneren gjennom tidene, men hadde jeg vært henne hadde jeg nok ikke delt en krone med de andre. Syns det var dumsnilt gjort egentlig. :P Var vel 5-6 stk som stemte på de, så de tapte 25000 per person, totalt 125-150K (så 62,5K-75K hver for Yasmin og Karl). Det er to månedslønner... Hadde heller sluppet kula på 500K og tatt alle pengene selv! Eventuelt delt med Karl, men er da ganske stor forskjell på 500K og 250K... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...