Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste sesong (SESONG 13) ser jo helt syk ut!!!!!!!!

så rart... denne sesongen var som en barnehage med sykt unge folk. og neste sesong har blandt annet en 27 åring med... og generelt eldre deltakere. 

GLEDER MEG TIL AUGUST!

Anonymkode: 34596...a72

Hun Maria som var med i årets Idol en stund er tydeligvis med. Kom vel til topp 50 eller noe. Husker jeg synest hun virket å ha en veldig sprudlende og crazy væremåte. Ser ut som er skikkelig dramaqueen.

Ser ut som det blir mye drama og sex i høstens sesong. Synest egentlig det var greitt at det var mer spill og mindre romanser i denne sesongen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Karl er så ufattelig naiv. Lol.

Anonymkode: 3f708...185

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hu ene jenta i sesong 13 ligna på Eileen eriksen! hu som vant sesong 8.

man så bare ryggen hennes og håret i en hestehale, men jeg er nesten 100 % sikker på at det er hu!!

eileen er jo 28 år nå.

endelig drar de opp alderen litt.

men er det ikke rart og ta med ei som allerede har vunnet???

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

lexgoingplaces på instagram er med i sesong 13 forresten.

damn I cant wait

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha synes finalen var genial. Velfortjent til Karl og Yasmin. 

Håper Even er med i neste sesong også han hinter jo til det under rulleteksten. 

Anonymkode: 5e387...f20

• Liker 8
Gjest Gretagarbo
Skrevet

Den reaksjonen på Karl! Syntes fryktelig synd på ham et lite øyeblikk. Dersom han og Jasmin deler det resterende beløpet likt får de 187 500 kr hver, så hun var litt ute å kjøre med deg regninga der.

Likte finalen!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke beholde alt selv? Er de redd for ryktet sitt?

Anonymkode: d01dc...4a9

Gjest Boron
Skrevet

Hahaha. Denne sesongen er så sykt rigga. I år fant produksjon ut at resterende beløp skulle gå til juryen, slik at dem som var usikker gikk til Yasmin og Karl fordi Ida og Axel er så etablert. Ida B og Avdo fikk da et lettere valg.

Jeg var ikke litt spent engang. 

Kjempebra jobba, produksjon, vi har sett hele veien hvor dere ville ha dette. Gratulerer til dere. 

Utover det er det ikke noe mer å si enn at tidenes dårligste sesong avsluttet på verst tenkelig vis. 

Next!

Skrevet

Sesongen startet bra, men ble snork midt uti en gang. Hvert år sier jeg at jeg er blitt for gammel til dette, hvert år kommer jeg tilbake. 

Sees til neste sesong 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

man så bare ryggen hennes og håret i en hestehale, men jeg er nesten 100 % sikker på at det er hu!!

eileen er jo 28 år nå.

Hun har hvertfall kommentert mange av de siste innleggene til lexgoingplaces så tipper du har rett!

Anonymkode: 7bc00...83d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, tidenes minst fortjente seier 🙈

Anonymkode: fc164...69b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Denne sesongen her hadde veldig unge deltakere.. for det meste (19-23 år)

Mens neste sesong har en 28 åring, 27 åring, og flere personer rundt den alderen.

Virker som de 2 sesongene i år er helt annenledes fra hverandre!! de virker jo HELT forskjellige.

Can August come already?!?!?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Axel og Ida har bare knullet seg gjennom serien. Martin skulle vunnet. Morsomste siden Mathias. 

Anonymkode: 5e387...f20

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tok Axel Ida i skje i badekaret?

Anonymkode: 9cc91...f70

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hørt rykter om at Bettina skal være med i sesong 13

derfor hun flytta til oslo...

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eileen er jo 28 år nå.

Tror faktisk du har rett. Måtte le først da jeg leste det for hun vant jo ph for mange år siden, og er jo litt «gammel» nå (hvis du skal sammenligne med årets deltakere). Men så sjekket jeg instagrammen hennes, og hun hadde en periode i januar og februar der hun ikke posta innlegg! Så det er mye mulig du har rett!

Jeg tror forøvrig produksjonen har med vilje delt sesongene inn i en «ung» og «eldre» sesong. Like barn leker best, ikkesant? Må si den neste sesongen ser veldig mye bedre ut! Denne sesongen var så snork. Likte ikke yasmin, men hun har sterk personlighet, og dersom det hadde vært flere jenter der med sterk personlighet kunne det blitt bra drama! Jentene i år var litt trege, dessverre. Mange av gutta og.

Anonymkode: a6c70...e22

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok Axel Ida i skje i badekaret?

Anonymkode: 9cc91...f70

Synes det så ut som de hadde sex?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk du har rett. Måtte le først da jeg leste det for hun vant jo ph for mange år siden, og er jo litt «gammel» nå (hvis du skal sammenligne med årets deltakere). Men så sjekket jeg instagrammen hennes, og hun hadde en periode i januar og februar der hun ikke posta innlegg! Så det er mye mulig du har rett!

Jeg tror forøvrig produksjonen har med vilje delt sesongene inn i en «ung» og «eldre» sesong. Like barn leker best, ikkesant? Må si den neste sesongen ser veldig mye bedre ut! Denne sesongen var så snork. Likte ikke yasmin, men hun har sterk personlighet, og dersom det hadde vært flere jenter der med sterk personlighet kunne det blitt bra drama! Jentene i år var litt trege, dessverre. Mange av gutta og.

Anonymkode: a6c70...e22

Om en ser på følgerene til lex brukeren så vil en se de som følgte henne rundt den tiden trolig er nye deltakere. Til og med en av de som skriver PH 2020 i bio.

Anonymkode: 7bc00...83d

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karl er så ufattelig naiv. Lol.

Anonymkode: 3f708...185

Jeg forstår ikke hvordan noen klarer å stole på andre i det hele tatt på PH. Alle kan dolke en i ryggen i ethvert øyeblikk, så jeg hadde verken trodd på eller stolt på noen av deltakerne.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen her hadde veldig unge deltakere.. for det meste (19-23 år)

Mens neste sesong har en 28 åring, 27 åring, og flere personer rundt den alderen.

Virker som de 2 sesongene i år er helt annenledes fra hverandre!! de virker jo HELT forskjellige.

Can August come already?!?!?

Gleder meg også til høstens sesong! Den blir nok råbra 🙌

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...