Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blikket til Axel da Ida B knuste hjertet - fikk helt frysninger. Han har virkelig et skummelt blikk🥺

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 25.5.2020 den 9.44, AnonymBruker skrev:

Jeg gråt av dagens episode😂

Anonymkode: 7bdff...8cd

Det gjorde jeg også, og det er nesten første gang. Jeg ble ordentlig rørt av å se ydmykheten til Martin. For en fin fyr. Står respekt av å reagere slik han gjorde.  ❤️

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ryktet stemmer hvem vinneren er, så blir jeg forbanna på anonym litt bak i tråden her som skriver det. Hva er egentlig vitsen med å skrive slik her inne? Typ «åh siden det og det skjedde da betyr det jo at ryktet stemmer at *** vinner». Drit irriterende å skrive slikt her inne. Ikke gjør det igjen, da kan man ihvertfall skrive spoileralert og henvise til finalen også bruke spoiler knappen så kan vi som ikke får med seg rykter se i spenning. 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ryktet stemmer hvem vinneren er, så blir jeg forbanna på anonym litt bak i tråden her som skriver det. Hva er egentlig vitsen med å skrive slik her inne? Typ «åh siden det og det skjedde da betyr det jo at ryktet stemmer at *** vinner». Drit irriterende å skrive slikt her inne. Ikke gjør det igjen, da kan man ihvertfall skrive spoileralert og henvise til finalen også bruke spoiler knappen så kan vi som ikke får med seg rykter se i spenning. 

Yeah. Jeg er pisst også. Har jo vært vanlig at man har en tråd og en spoilertråd, og at man holder slikt unna denne tråden. Håper vedkommende tråkker på lego.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så irriterende at de ikke slipper dagens episode før 22.30. Jeg er lagt meg i den tiden😆 Hadde gledet meg å se finalen nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker feks i sesong 8 da alle trodde carl aksel kom til å vinne.... men de tok feil

får håpe folk tar feil denne gangen også!! jasmin og karl fortjener virkelig ikke å vinne

Anonymkode: 34596...a72

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Håper for Guds skyld Jasmine ikke vinner!!!!!!!! Men føler at hu hinter til at hun vinner hele tiden, og er ekstremt synlig i sosiale medier..... og driver og «flexer» med Karl.

ida og Aksel har vært ganske fraværende i sosiale medier og media i forhold til jasmine og Karl.... så har en dårlig følelse på dette

dritt sesong

Anonymkode: 06ce2...c3b

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper for Guds skyld Jasmine ikke vinner!!!!!!!! Men føler at hu hinter til at hun vinner hele tiden, og er ekstremt synlig i sosiale medier..... og driver og «flexer» med Karl.

ida og Aksel har vært ganske fraværende i sosiale medier og media i forhold til jasmine og Karl.... så har en dårlig følelse på dette

dritt sesong

Anonymkode: 06ce2...c3b

Jeg er enig, og jeg føler at produksjonen hinter til at Axel og Ida vil vinne, som da gjør at jeg mistenker at de gjør det for at vi skal bli "overrasket" over at Yasmin og Karl stikker av med seieren. Når jeg ser hvem som er i juryen tenker jeg faktisk at Yasmin og Karl kan få flest stemmer, men det spørs litt på bitterheten til folk. 

Anonymkode: 8208d...0d4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så et klipp fra finalen.

Hvorfor i ALL VERDEN er ikke Martin i juryen?!?!?! han skulle vært i juryen......

Føler produksjonen var taktiske og tok Martin vekk fra juryen slik at Jasmine og Karl får flest stemmer i juryen. Fordi Martin hadde garantert gitt stemmen til Ida og Karl. 

Nei vet du hva!!! produksjonen burde virkelig skamme seg. funfact, Martin dro kom hjem med det siste flyet fra Mexico, (alså med vinnerne), så det at han ikke er i juryen er bare utrolig rart og taktisk fra produksjonen sin side. FÅTT NOK AV PRODUKSJONEN NÅ ÆRLIG TALT.... HVOR MYE SKAL DE BLANDE SEG

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

^ mente Ida og Axel* ikke Ida og Karl...

gikk litt fort i svingene her..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

my bad. martin var heldigvis i juryen!

sorry ahahah. bilde jeg så var klippet, så jeg så ikke at martin stod der.

MEN fysøren. det var så jevnt!!... skulle ønske ida og axel vant..... teit at bittre avdo fikk bestemme hvem som vant

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kudos til Sania som konfronterte Yasmine!

Anonymkode: c1712...c3b

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

HELT ÆRLIG

så fikk jeg LITT respekt for Jasmine, da hun sa hun valgte og dele pengene med de som stemte på hu, og at hun og karl skulle få resten. 

uansett hvor mye jeg missliker hu, så skal hun hvertfall ha det at hu stiller opp for alliansen sin, og sine nærmeste.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jasmin er SÅ irriterende 😫😩

Anonymkode: e9c83...2d4

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

HELT ÆRLIG

så fikk jeg LITT respekt for Jasmine, da hun sa hun valgte og dele pengene med de som stemte på hu, og at hun og karl skulle få resten. 

uansett hvor mye jeg missliker hu, så skal hun hvertfall ha det at hu stiller opp for alliansen sin, og sine nærmeste.

Konsekvensetikk 101. Hun gjør jo dette for å bedre imaget sitt og dermed åpne dører for fremtidige realityserier/få flere følgere på instagram.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Må være de minst verdige vinnerne gjennom Paradise Hotels historie... 

Anonymkode: e9c83...2d4

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig hvor manipulerende Yasmine er. "Stakkars" de andre deltakerne som har måttet gå på tå hev i flere mnder for å få litt penger... Damn shes good.

• Liker 8
Skrevet

Bare meg som digget finalen? Følte Y og K fortjente det mer enn Axel og Ida, og synes det var en fin vri med måten Yasmine valgte å slippe kula på men for så å skulle dele med de andre

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Neste sesong (SESONG 13) ser jo helt syk ut!!!!!!!!

så rart... denne sesongen var som en barnehage med sykt unge folk. og neste sesong har blandt annet en 27 åring med... og generelt eldre deltakere. 

GLEDER MEG TIL AUGUST!

• Liker 28
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig hvor manipulerende Yasmine er. "Stakkars" de andre deltakerne som har måttet gå på tå hev i flere mnder for å få litt penger... Damn shes good.

Gå på tåhev? Hun trengte jo ikke å dele pengene, hun valgte å gjøre det selv. Synest det var en fin vri på avslutningen. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...