AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #541 Del Skrevet 23. mai 2020 Det eneste som er verre enn Yasmin sin ubegrunnede selvtillit er klærne hennes. Blir glad for Å slippe å se den rumpa der fremover. Ida sin også. Anonymkode: 0e359...e5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #542 Del Skrevet 23. mai 2020 Jeg skulle ønske Karl bestemte seg for om han skulle snakke norsk eller engelsk. Den infantile blandingen gjør han, om mulig, enda dummere. Anonymkode: 0e359...e5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #543 Del Skrevet 24. mai 2020 Er det noen som vet hvilken PH deltaker som har blitt mørbanket og filmet av en russebuss? Så Isabel Raad la ut noe om det i storyen sin på instagram.. Anonymkode: 435c9...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #544 Del Skrevet 24. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvilken PH deltaker som har blitt mørbanket og filmet av en russebuss? Så Isabel Raad la ut noe om det i storyen sin på instagram.. Anonymkode: 435c9...769 Martin heyer(?) han som er med i år Anonymkode: c30f7...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenzi Skrevet 24. mai 2020 #545 Del Skrevet 24. mai 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvilken PH deltaker som har blitt mørbanket og filmet av en russebuss? Så Isabel Raad la ut noe om det i storyen sin på instagram.. Anonymkode: 435c9...769 Martin Heier, Ida har lagt ut alt på sin Instagram story (iidajohansen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #546 Del Skrevet 24. mai 2020 Noen som vet hvilken buss det var? Anonymkode: c1712...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #547 Del Skrevet 24. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvilken buss det var? Anonymkode: c1712...c3b Ifølge Ida fra PH var det @2020pushwagner som sto for de store skadene Martin fikk ved å sparke ham når han ligger nede, men at @2020alaget også var involvert. Anbefaler å ikke følge slike kontoer, de fortjener det ikke og det de driver med er så stygt og lavmål at jeg har ikke ord. Stakkars Martin og alle andre de har utsatt for blind vold! Anonymkode: e9c83...2d4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #548 Del Skrevet 24. mai 2020 Sykt hvor lite aktivitet det er i denne tråden vanligvis pleier PH trådene å ha 120 sider minst........ i og med at sesongen er halvparten så lang, så burde vi hvertfall hatt 60 sider.......... eller så har det sammenheng med at denne sesongen suger Anonymkode: 34596...a72 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #549 Del Skrevet 24. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ifølge Ida fra PH var det @2020pushwagner som sto for de store skadene Martin fikk ved å sparke ham når han ligger nede, men at @2020alaget også var involvert. Anbefaler å ikke følge slike kontoer, de fortjener det ikke og det de driver med er så stygt og lavmål at jeg har ikke ord. Stakkars Martin og alle andre de har utsatt for blind vold! Anonymkode: e9c83...2d4 De fra den første bussen har gjort dette mange ganger, de har og banket opp jenter. Og de er stort sett minst 10 stk mot en. Og disse gutta har holdt på sånn siden barneskolen. Kjenner dessverre alt for godt til de. Anonymkode: 1b892...e97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. mai 2020 #550 Del Skrevet 24. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Martin heyer(?) han som er med i år Anonymkode: c30f7...c70 Nei, så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #551 Del Skrevet 24. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fra den første bussen har gjort dette mange ganger, de har og banket opp jenter. Og de er stort sett minst 10 stk mot en. Og disse gutta har holdt på sånn siden barneskolen. Kjenner dessverre alt for godt til de. Anonymkode: 1b892...e97 rapporter de til politiet Anonymkode: a7fa7...c63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #552 Del Skrevet 24. mai 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fra den første bussen har gjort dette mange ganger, de har og banket opp jenter. Og de er stort sett minst 10 stk mot en. Og disse gutta har holdt på sånn siden barneskolen. Kjenner dessverre alt for godt til de. Anonymkode: 1b892...e97 Rett og slett kvalmt, kan ikke forstå at de synes det er kult og underholdende å drive på sånt. Men hvis de har holdt på sånn såpass lenge, skjønner jeg ikke hvorfor dette ikke har blitt slått ned på tidligere - har ingen anmeldt til Politiet? Heldigvis har Erik Sæter, Axel Kleivane, Ida Johansen og en rekke andre realitydeltakere med stor påvirkningskraft for unge lagt ut på Instagram-story hvor lavmål disse guttene og det de holder på med er, og Ida og Axel som jo er nære venner av Martin, har sagt at volden vil bli politianmeldt (skulle bare mangle!). Anonymkode: e9c83...2d4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #553 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg gråt av dagens episode😂 Anonymkode: 7bdff...8cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #554 Del Skrevet 25. mai 2020 Da virker det som om ryktene i spoilertråden om hvem som vinner stemmer dessverre... drittsesong🤪👎🏼 Anonymkode: 55085...958 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boron Skrevet 25. mai 2020 #555 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg prøver så godt jeg klarer å forstå Axels valg. Men det er ikke en celle i kroppen min som forstår det. Jada, Martin var den største guttekonkurrenten. Men han stod sammen med Ida B, som er desidert svakest blant jentene. Yasmin og Karl er jo som par mye sterkere enn Martin og Ida B, ettersom dem har en halv allianse i juryen. Dessuten er det 100 ganger mer stas å stå i finalen mot sin bestekompis, og 1000 ganger bedre å tape finalen mot bestekompisen fra samme allianse, enn rivalene fra motalliansen. Det må smake usannsynlig mye bedre at Martin vinner og står igjen med penga, enn Yasmin og/eller Karl. I tillegg førte det til skam, tårer og ubehag på TV over å ha dolket sin bestekompis i trynet, mens han ser Martin rett i øya. Hadde Axel hatt 0,1% sunn fornuft og stolthet i kroppen ville han sendt Karl ut. For så Yasmin som dominoeffekt. Og Ida J. som har surfet gjennom hele sesongen og knapt tatt et standpunkt i noe av betydning, videreførte avgjørelsen til Axel. Pinlig å se på. Herregud, att det går an. Skulle nesten tro sesongen er castet. Vi vet alle hvem som nå vinner, det har vi visst fra episode 3. Og nå tenker jeg at det kan være likegreit, for innerst inne driter jeg nå i hvem som vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #556 Del Skrevet 25. mai 2020 Den klininga til Karl og Tobias. Altså jeg unner begge en guttekjæreste, men er det slik de ser på det selv også? Jeg er forvirret Anonymkode: 970ee...dbe 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #557 Del Skrevet 25. mai 2020 30 minutter siden, Boron skrev: Jeg prøver så godt jeg klarer å forstå Axels valg. Men det er ikke en celle i kroppen min som forstår det. Jada, Martin var den største guttekonkurrenten. Men han stod sammen med Ida B, som er desidert svakest blant jentene. Yasmin og Karl er jo som par mye sterkere enn Martin og Ida B, ettersom dem har en halv allianse i juryen. Dessuten er det 100 ganger mer stas å stå i finalen mot sin bestekompis, og 1000 ganger bedre å tape finalen mot bestekompisen fra samme allianse, enn rivalene fra motalliansen. Det må smake usannsynlig mye bedre at Martin vinner og står igjen med penga, enn Yasmin og/eller Karl. I tillegg førte det til skam, tårer og ubehag på TV over å ha dolket sin bestekompis i trynet, mens han ser Martin rett i øya. Hadde Axel hatt 0,1% sunn fornuft og stolthet i kroppen ville han sendt Karl ut. For så Yasmin som dominoeffekt. Og Ida J. som har surfet gjennom hele sesongen og knapt tatt et standpunkt i noe av betydning, videreførte avgjørelsen til Axel. Pinlig å se på. Herregud, att det går an. Skulle nesten tro sesongen er castet. Vi vet alle hvem som nå vinner, det har vi visst fra episode 3. Og nå tenker jeg at det kan være likegreit, for innerst inne driter jeg nå i hvem som vinner. Hun er jo smart da. Da er det ingen som er bitre på henne for den avgjørelsen. Det er jo ikke om å gjøre om å skrike høyest om de taktiske valgene sine. Det eneste som hun kan tas for fra de i juryen er det med Avdo, men Avdo kommer sikkert til å stemme på henne uansett. Anonymkode: 8208d...0d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boron Skrevet 25. mai 2020 #558 Del Skrevet 25. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo smart da. Da er det ingen som er bitre på henne for den avgjørelsen. Det er jo ikke om å gjøre om å skrike høyest om de taktiske valgene sine. Det eneste som hun kan tas for fra de i juryen er det med Avdo, men Avdo kommer sikkert til å stemme på henne uansett. Anonymkode: 8208d...0d4 Smart? Jeg vil heller si feig. Neida, men det må da gå an å ta noen valg når man har mulighet og burde ta det. Er jo tross alt Paradise Hotel. Blir for enkelt å leve i skyggen hele sesongen og dytte alt på andre. Jeg tror ikke Avdo kommer til å stemme på dem. Det Ida gjorde mot Avdo stikker nok dypt enda. Og det skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 25. mai 2020 #559 Del Skrevet 25. mai 2020 Det kan umulig være så enkelt at dette blir finaleparene? gjetter på at juryen får bytte ut en av de som er det mot en av de eller noe. Slik de gjorde med Severin og han som vant i fjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #560 Del Skrevet 26. mai 2020 8 timer siden, Boron skrev: Smart? Jeg vil heller si feig. Neida, men det må da gå an å ta noen valg når man har mulighet og burde ta det. Er jo tross alt Paradise Hotel. Blir for enkelt å leve i skyggen hele sesongen og dytte alt på andre. Jeg tror ikke Avdo kommer til å stemme på dem. Det Ida gjorde mot Avdo stikker nok dypt enda. Og det skjønner jeg. Avdo sa jo selv at dersom han er en godgutt stemmer han på Ida og Axel. Kanskje følge med litt. Hvis han ikke stemmer på dem er det for å gjøre det litt spennende. Ja, vi ser jo hvordan det har gått med alle de andre som har gått hardt ut med spillingen som Emil og Torbjørn. Emil, Karl og Torbjørn har for øvrig ikke vært akkurat mindre feige som blant annet valgte Jenny over Sania på Ms Paradise akkurat. Emil: "Sania fikk høyest skår, men vi endte opp med å velge Jenny som Ms Paradise". Til og med Jenny ble jo utilpass. Karl har for øvrig diltet etter alle og står nå med en partner som egentlig ikke ville stå med han som partner på grunn av verdiene hans av alle ting. Så ja, Ida har vært smart gjennom hele sesongen. Det å være smart handler altså ikke om å være den mest høylytte spilleren og gjøre mest ut av valgene sine. Vi ser jo hva som skjedde da Torbjørn var høy i hatten og endte opp med å sende seg selv hjem. Vi ser også hvem som tidligere typisk har havnet i finalen og vunnet Paradise, det er de mer subtile spillerne eller de som generelt har tatt valg gjennom sesongen som har blitt respektert av begge allianser. Anonymkode: 8208d...0d4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå