Gjest Boron Skrevet 20. mai 2020 #521 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har sett den, og kan ikke minnes at den var så dårlig som i år For øvrig spennende at du har hørt rykter om at høstsesongen skal være vill. Hvordan vet du det, er den innspilt allerede? Anonymkode: d4c79...7c8 Kom borti AB-knappen. Dette var meg.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #522 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett den, og kan ikke minnes at den var så dårlig som i år For øvrig spennende at du har hørt rykter om at høstsesongen skal være vill. Hvordan vet du det, er den innspilt allerede? Anonymkode: d4c79...7c8 Ja høstsesongen ble innspilt i Februar mens den sesongen som er på tv nå ble spilt inn i Januar Anonymkode: 34596...a72 2
Gjest Boron Skrevet 20. mai 2020 #523 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja høstsesongen ble innspilt i Februar mens den sesongen som er på tv nå ble spilt inn i Januar Anonymkode: 34596...a72 Vant du?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #524 Skrevet 20. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en titt på sesong 9, da skal du få se badeferie;) Anonymkode: 34596...a72 Jeg ser på sesong 9 nå, og det var da mye mer spilling enn det er i denne sesongen. Jeg er på det punktet nå der la familia trodde at Kevin skulle bli president, men flertallet og til og med Kevin gikk bak ryggen deres og valgte å stemme på Teele og Sofie røk. Så kom man til bakvendtland der alle jobbet for å få ut Morten. Han røk, men på grunn av at det var bakvendtland ble han i stedet satt i par med Isabelle som sjekket inn igjen. Klart, det vil alltid være noen rolige uker og i denne sesongen prøvde la familia å være bare én, stor allianse på hotellet og lite skjedde. Men her er det mye som skjer bak ryggene til de andre og det er spennende. Nå har det jo vært ekstremt dødt bortsett fra et par høydepunkter av noen episoder. Anonymkode: 8208d...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #525 Skrevet 20. mai 2020 Denne sesongen er en totalt SKAM. Yasmin og Thorbjørn må være psykiatriske pasienter, og er helt hårreisende at det går ann å være så komplett IQ løs som Karl. Synes de har valgt helt feil folk til innspilling, og det å korte ned sesong og ukene, er helt idiotisk. Ingen der har noen gang kunne lagd en allianse på så kort tid, eller funnet ut hvem de kan passe i allianse med. Hele gjengen er så umoden at det der skal reflektere dagens ungdom er bare kvalmt. Konseptet var bra tidligere, nå er det hele en tragedie. Blir ikke mer paradise om de skal lage så dårlig TV som nå. Anonymkode: 3e756...ba9 14
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #526 Skrevet 20. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser på sesong 9 nå, og det var da mye mer spilling enn det er i denne sesongen. Jeg er på det punktet nå der la familia trodde at Kevin skulle bli president, men flertallet og til og med Kevin gikk bak ryggen deres og valgte å stemme på Teele og Sofie røk. Så kom man til bakvendtland der alle jobbet for å få ut Morten. Han røk, men på grunn av at det var bakvendtland ble han i stedet satt i par med Isabelle som sjekket inn igjen. Klart, det vil alltid være noen rolige uker og i denne sesongen prøvde la familia å være bare én, stor allianse på hotellet og lite skjedde. Men her er det mye som skjer bak ryggene til de andre og det er spennende. Nå har det jo vært ekstremt dødt bortsett fra et par høydepunkter av noen episoder. Anonymkode: 8208d...0d4 Ja, sesongen var bra i starten og HEEELT på slutten. Men mellom episodene 10-30 skjedde det INGENTING. Sunny sjekka inn, ble sendt rett ut. Isabelle sjekket inn, ble sendt rett ut, Morten sjekka inn, ble sendt rett ut. Syntes det var veldig kjedelig og se de nye bli sendt hjem hele tiden fordi de ikke tørte og ta upopulære valg. Det er jo en grunn til at sesong 9 ble kaldt «vennskapssesongen»... var jo som og se på charterfeber Anonymkode: 06ce2...c3b 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #527 Skrevet 20. mai 2020 Yasmine, please skaff deg profesjonell hjelp med å få på plass det du sliter med. Du vil få det å mye bedre med deg selv når du blir moden. Du kan ikke overkjøre folk slik du gjør, blir trist på dine vegne, for du sliter virkelig med et eller annet. Ellers, veldig spennende episode. Synd det skulle bli så spennende på de 3 siste episodene, at man måtte vente så lenge på god action. Anonymkode: 7bdff...8cd 11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #528 Skrevet 20. mai 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yasmine, please skaff deg profesjonell hjelp med å få på plass det du sliter med. Du vil få det å mye bedre med deg selv når du blir moden. Du kan ikke overkjøre folk slik du gjør, blir trist på dine vegne, for du sliter virkelig med et eller annet. Ellers, veldig spennende episode. Synd det skulle bli så spennende på de 3 siste episodene, at man måtte vente så lenge på god action. Anonymkode: 7bdff...8cd Kan fortsatte høre Yasmin si "selvinnsikt!selvinnsikt" hu må være rimelig skrudd... er det noen som trenger selvinnsikt så er det hu!!!! Anonymkode: 34596...a72 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #529 Skrevet 20. mai 2020 Jeg tror Martin muligens ofrer Ida B for Jenny, men håper Karl ofrer Yasmine. Det der med at Axel vurderer å bytte ut Ida A tror jeg egentlig ikke han mener, han sier det fordi han var sur og full og produksjonen prøver å få det til å virke spennende. Axel virker stabil og tar ikke et så dumt valg uka før finalen. Anonymkode: c30f7...c70 8
Gjest Boron Skrevet 20. mai 2020 #530 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Martin muligens ofrer Ida B for Jenny, men håper Karl ofrer Yasmine. Det der med at Axel vurderer å bytte ut Ida A tror jeg egentlig ikke han mener, han sier det fordi han var sur og full og produksjonen prøver å få det til å virke spennende. Axel virker stabil og tar ikke et så dumt valg uka før finalen. Anonymkode: c30f7...c70 Karl ofrer ikke Yasmin. Han har ligget fjellstøtt i lomma på Yasmin hele sesongen. Virker som om at han er hjernevasket og forguder henne. Det er han ikke mann nok til å gjøre. Tror heller ikke Martin ofrer Ida B, ettersom Ida B er hele grunnen til at han er der. Det tror jeg han har for stort hjerte til å gjøre. Axel... Ja.. Nei, det kan umulig skje. Isåfall gjør han tidenes blemme. Derfor regner jeg med at Jenny sjekker ut.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #531 Skrevet 20. mai 2020 Håper Martin velger å stå med Jenny. Ida valgte jo Martin for egen vinning. Noe Martin vurderer nå, å stå med Jenny for egen vinning. Karma. Anonymkode: 7bc00...83d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #532 Skrevet 20. mai 2020 På 18.5.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev: Han er kjapp i replikken, ja. Anonymkode: 8208d...0d4 Hva sa Even da? Anonymkode: 6655c...a11
Gjest Tamsi Skrevet 20. mai 2020 #533 Skrevet 20. mai 2020 6 timer siden, Boron skrev: Det er overraskende at Ida og Axel ikke tålte mer enn en krangel om.....ingenting? Jeg tror knapt dem selv vet hva dem kranglet om, for ingen av dem var villige til å prate noe særlig om det, annet enn å snakke med alle andre om den dårlige stemningen dem imellom. Dramaqueen begge to. Og Axel er vel kanskje villig å bytte Ida ut nå pga det? Hehe. Jaja. Føler dette sier litt om hvor lite spill det egentlig har vært i år. Disse to møtte vel ikke noe motstand som krevde et snev av taktikkprat før nå i finaleuka? Stabile par må som regel planlegge noe alternativt en eller annen gang, på grunn av en fredning eller låsning. Og så var det så lite som skulle til for å vende dem mot hverandre. Ellers er det greit nok at Yasmin skaper drama og endelig gjør meg litt engasjert (engajsert etter å se henne bli pælma ut igjen!), men det hjelper ikke med action når hun skaper såå mye rein kvalme. Hakker på folk for filleting og stopper ikke engang når de begynner å gråte og ber henne kutte ut, bare står på sin "rett" til å remje videre. Hennes ønske om å uttrykke seg trumfer tydeligvis alt annet. Jenny kunne blitt lei seg av Ida sin kommentar = skjell ut Ida til hun bryter sammen, det er vel rettferdig.. Selvinnsikt jenta mi, les deg opp på det!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #534 Skrevet 21. mai 2020 Hører rykter om at Even muligens er med i høstsesongen, kanskje flere. Usikker. Anonymkode: d085e...e69
Silva Pluvialis Skrevet 21. mai 2020 #535 Skrevet 21. mai 2020 Jenny virker som en veldig godhjertet og snill person 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #536 Skrevet 21. mai 2020 Jeg blir stadig overrasket over hvor slem og ufølsom Yasmin er. Samtidig som hun skryter seg selv i skyene for å være FOR snill. Som hun ville sagt "Selvinnsikt, jenta mi". Anonymkode: 5300c...4c9 17
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #537 Skrevet 23. mai 2020 Får litt vondt av Axel. Han er helt på knærne etter Ida, men hun er der for spillet. Når han ikke skjønner hvorfor det er dumt at Martin står med Jenny, blir hun sur, men forklarer det ikke. Han skjønner det ikke, selv om det er innlysende. Han virker som en søt og ærlig kar, om enn ikke så oppvakt. Han skal ha kred for at han står opp mot Yasmine, det hun gjør mot Ida B grenser mot mobbing. Anonymkode: 4ff95...6bf 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #538 Skrevet 23. mai 2020 On 5/21/2020 at 2:56 AM, Gorilla said: Jenny virker som en veldig godhjertet og snill person Og helt blottet for handlekraft og bein i nesa. Men forsåvidt enig i at hun virker hyggelig. Anonymkode: 970ee...dbe 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #539 Skrevet 23. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får litt vondt av Axel. Han er helt på knærne etter Ida, men hun er der for spillet. Når han ikke skjønner hvorfor det er dumt at Martin står med Jenny, blir hun sur, men forklarer det ikke. Han skjønner det ikke, selv om det er innlysende. Han virker som en søt og ærlig kar, om enn ikke så oppvakt. Han skal ha kred for at han står opp mot Yasmine, det hun gjør mot Ida B grenser mot mobbing. Anonymkode: 4ff95...6bf Axel skjønte jo at det ikke var et sjakktrekk å fortelle åpenlyst at det var bedre for Martin å stå med Jenny. Nå er vi jo i siste innspurt, så det er jo klart at taktiske valg må tas. Ida står svakere i en finale dersom hun står mot Martin og Jenny da de vil få stemmer fra begge alliansene. I tillegg er det jo åpenbart at Ida vil stå sterkere med Martin fordi Martin har vært der lenger og generelt er bedre likt og blir ansett som mer "verdig". Jeg synes Ida er smart, og jeg tror det er mange som har undervurdert henne. Anonymkode: 8208d...0d4 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #540 Skrevet 23. mai 2020 Jeg ville møtt de sterkeste i en finale, for bare da hadde jeg visst at jeg «fortjente» å vinne. Jeg ville heller tapt mot det sterkeste paret, enn å vunnet mot et svakt par. Litt som at du heller vil tape mot en sterk motstander i sjakk, enn å spille mot en svak spiller som du vet at du vinner mot. Jeg ble positivt overrasket over Axel og hvor ærlig han var mot Martin. Hadde jo vært mye gøyere for han å vinne mot Jenny og Martin enn mot Martin og Ida B. Men Axel og Ida hadde jo tapt da, haha. Anonymkode: 0ea18...842 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå