AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #501 Skrevet 18. mai 2020 Ida hadde jo vært «dead meat» om hun ikke hadde gjort det hun gjorde. Smart (og rask) jente! 🙂 Idiotisk av fyren og bli så indignert.. Når hun nå ser dette, så håper jeg hun legger fra seg alt av dårlig samvittighet. Godt jobba! Anonymkode: 19414...3f5 21
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #502 Skrevet 18. mai 2020 Men kan vi alle bruke noen sekunder på å tenke over at Yasmin mente at hun har vært FOR snill med folk der inne? Det føles nesten som at hun parodierer seg selv med hele den selvinnsiktsgreia, men det verste er jo at hun ikke gjør det. At Karl velger Yasmin etter den dritten han har fått servert fra henne, blant annet der hun sa at hun ikke kan stå med han som partner fordi hun har andre verdier enn han som om Karl er et eller annet undermenneske, er nesten bare komisk. Anonymkode: 8208d...0d4 29
Solstrålen. Skrevet 18. mai 2020 #503 Skrevet 18. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kan vi alle bruke noen sekunder på å tenke over at Yasmin mente at hun har vært FOR snill med folk der inne? Det føles nesten som at hun parodierer seg selv med hele den selvinnsiktsgreia, men det verste er jo at hun ikke gjør det. At Karl velger Yasmin etter den dritten han har fått servert fra henne, blant annet der hun sa at hun ikke kan stå med han som partner fordi hun har andre verdier enn han som om Karl er et eller annet undermenneske, er nesten bare komisk. Anonymkode: 8208d...0d4 Ja. Jeg måtte nesten le når hun satt å sa at hun var "for snill", for noe total BS. Snakk om å sitte å klappe seg selv på skuldra til handa faller av. Tror ikke at hun har så mye selvinnsikt egentlig. I tillegg pleier hun å gå rett i personangrep i diskusjoner "er du helt dum i huet eller? Du høres dum ut". Synes hun er slem, manipulerende og virker litt uintelligent selv for å være helt ærlig. Rart at ikke flere på hotellet ser det, men man må vell bare prøve å komme overens med de som er der. 14
bleh Skrevet 18. mai 2020 #504 Skrevet 18. mai 2020 Hva f***. Glemte helt at det er mandag i dag og en ny episode, også har jeg helt glemt hva som skjedde forrige onsdag, altfor lenge siden sist. Jeg går innpå Viaplay og spiller av episoden... og det starter rett på partner ofring. Jeg ble helt WTF. Jeg var ok med det nye konseptet men i dag var det helt krise, skjønte ikke en dritt pga så lang tid mellom episodene og episodene starter med høydepunktet. Føles helt ut av det blå. 3
Gjest Boron Skrevet 18. mai 2020 #505 Skrevet 18. mai 2020 Yasmin, etter Torbjørn sjekka ut: "Kan det aldri gå min vei her inne?!" Hva f**n snakker du om? Absolutt alt har gått din vei hele veien. Du har fått hele sesongen servert på sølvfat, flere ganger! Tidenes mest ufortjente re-innsjekk fikk du også. På tide at du møter motgang! Btw. Var Karl og Torbjørn keen på hverandre? Aka homofile? Etter utsjekksklippet til Torbjørn oppsummerte dem to i dusjen i lag, kysset alene på rommet, barberte hverandre i naken tilstand og lå å koseflørta med puter på utesenga. Ikke no galt i homofili, var bare ikke oppmerksom på det.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #506 Skrevet 18. mai 2020 Tror Karl og Torbjørn bare er veldig trygge på egen seksualitet. Men det er det ENESTE Torbjørn er sikker på også, du merker godt hvor ung han er. "Lykke til!" "Takk" ... "det var ironisk" Anonymkode: e754a...b5b 9
Gjest Boron Skrevet 19. mai 2020 #507 Skrevet 19. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror Karl og Torbjørn bare er veldig trygge på egen seksualitet Eventuelt usikker? Forresten. Er det finale på onsdag? Eller er det neste uke igjen? Eller er finalen nå på mandag, eller mandagen etter?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #508 Skrevet 19. mai 2020 5 timer siden, Boron skrev: Eventuelt usikker? Forresten. Er det finale på onsdag? Eller er det neste uke igjen? Eller er finalen nå på mandag, eller mandagen etter? Tror det er neste torsdag? Episoden som ble sendt i går var nr. 21 og det skulle vel være 24 episoder. Er ikke helt sikker, men jeg tror det iallfall Anonymkode: c30f7...c70 2
helloAdele Skrevet 19. mai 2020 #509 Skrevet 19. mai 2020 Begynner å bli ganske oppbrukt det med å late som man skal gå et annet sted enn man har tenkt... 🙄 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #510 Skrevet 19. mai 2020 11 timer siden, Boron skrev: Eventuelt usikker? Forresten. Er det finale på onsdag? Eller er det neste uke igjen? Eller er finalen nå på mandag, eller mandagen etter? Så random denne sesongen er, kan finalen plutselig være lørdag formiddag 😂😂 Anonymkode: 619f6...003 15
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #511 Skrevet 20. mai 2020 Dagens episode var bra. Endelig litt action. Anonymkode: 17b17...e44 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #512 Skrevet 20. mai 2020 Yasmin fortsetter å være usympatisk og overkjøre andre også i denne episoden. Skikkelig kvalm oppførsel. Anonymkode: 8208d...0d4 16
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #513 Skrevet 20. mai 2020 Yasmin er virkelig uspiselig...... til og med Ida B er en verdigere vinner enn hu! Anonymkode: 34596...a72 13
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #514 Skrevet 20. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Yasmin er virkelig uspiselig...... til og med Ida B er en verdigere vinner enn hu! Anonymkode: 34596...a72 "Jeg må jo få lov til å uttrykke meg" bjeffer Yasmin når Ida B begynner å gråte etter en rekke kvasse kommentarer. Samtidig må Ida B ifølge Jasmin spare seg for kommentarer om at Jenny er bedre stilt fordi hun har vært der fra starten av fordi det kan såre Jenny. Jenny sa ingenting. Det kvinnemennesket der ass. Anonymkode: 8208d...0d4 16
bleh Skrevet 20. mai 2020 #515 Skrevet 20. mai 2020 Yasmine er helt uteee. Går det ann å være mer fjern? Den jenten der mangler så sykt mye selvinnsikt. 14
Gjest Boron Skrevet 20. mai 2020 #516 Skrevet 20. mai 2020 Se der ja. Så snart produksjonen får huet ut av ræva og lager noen ørsmå tvister, så blir dette showet plutselig til Paradise Hotel igjen. Som vi kjenner det. Med drama, intriger, tårer og krangler. Slitesterke par som Jenny og Emil, og Axel og Ida, blir for engangsskyld satt på prøve, og slo sprekker med en gang. Tvister, fordeler, makt og oppdrag er jo det som er Paradise Hotel, som danner underholdningen vi ønsker oss, men som har fullstendig blitt erstattet med soling og dansing i ring i år. Det er overraskende at Ida og Axel ikke tålte mer enn en krangel om.....ingenting? Jeg tror knapt dem selv vet hva dem kranglet om, for ingen av dem var villige til å prate noe særlig om det, annet enn å snakke med alle andre om den dårlige stemningen dem imellom. Dramaqueen begge to. Og Axel er vel kanskje villig å bytte Ida ut nå pga det? Hehe. Jaja. Ellers så er det bare å ta med seg spenningen og spenne seg fast til finaleuken.... Eller. Ikke gjør det likevel. For skal du sitte fastspent og vente til neste episode så vil du imellomtiden dø av sult. Du bør for sikkerhetsskyld se dagens episode på nytt igjen på mandag før du ser neste episode, slik at du bygger opp igjen spenningen og ikke glemmer at neste episode bråstarter med en utsjekk på et frokostbord. God Himmelsprett, inneklemtdag og helg imellomtiden
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #517 Skrevet 20. mai 2020 Syntes at dette er den beste sesongen noensinne etter de byttet hotell altså etter sesong 7. Ser folk klager mye over denne sesongen, men det har vært langt mindre dødtid enn tidligere sesonger, og det har vært mere drama, og folk har tørt å ta upopulære valg og spille ut hverandre, føler ikke at folk har vært på badeferie... Skulle ønske sesongen hadde litt flere episoder, og at gjennomsnittsalderen var litt høyere...... altså 20-25, og ikke bare fjortis 20 åringer... men ellers en god sesong som er mye bedre en sesong 8,9,10, og 11! Har hørt rykter om at neste sesong (høstsesongen) skal være vill så gleder meg veldig til det! Anonymkode: 34596...a72 6
Gjest Boron Skrevet 20. mai 2020 #518 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syntes at dette er den beste sesongen noensinne etter de byttet hotell altså etter sesong 7. Ser folk klager mye over denne sesongen, men det har vært langt mindre dødtid enn tidligere sesonger, og det har vært mere drama, og folk har tørt å ta upopulære valg og spille ut hverandre, føler ikke at folk har vært på badeferie... What? Har vi sett samme sesong i år? 😏
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #519 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, Boron skrev: What? Har vi sett samme sesong i år? 😏 Ta en titt på sesong 9, da skal du få se badeferie;) Anonymkode: 34596...a72 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #520 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en titt på sesong 9, da skal du få se badeferie;) Anonymkode: 34596...a72 Har sett den, og kan ikke minnes at den var så dårlig som i år For øvrig spennende at du har hørt rykter om at høstsesongen skal være vill. Hvordan vet du det, er den innspilt allerede? Anonymkode: d4c79...7c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå