AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #481 Skrevet 13. mai 2020 28 minutter siden, Gorilla skrev: Om dere hadde vært med i spillet, hadde dere egentlig stolt på noen som helst? Det hadde ikke jeg i det hele tatt. Jeg hadde nok holdt en lav profil, ikke snakket så mye rundt og generelt ikke trodd på det andre sa. Nei, jeg hadde ikke trodd på noen haha. Hadde sett hva de sa, og følgt med på hva de gjorde (er jo ikke alltid det stemmer overens, hva de sier og hva de gjør). Tolket og analysert mye, og pratet mest taktikk når jeg var på sync. Hadde egentlig vært interessant med en modnere utgave av paradise, med mye mer taktikk. Merker jo selv hvor mye jeg modnet fra 20 til 25. Anonymkode: 7bc00...83d 4
Shenzi Skrevet 13. mai 2020 #482 Skrevet 13. mai 2020 1 time siden, Boron skrev: Utnytter Sandra? Dem har jo lagt lokk på det for lenge siden. Og dem har begge sagt 100 ganger at dem ikke ønsker å stå med hverandre. Sandra har vært ekstremt tydelig på at hun vil stå med Karl. Den eneste som ikke har lagt lokk på dette er jo Karl selv, som tilegner begge meninger og følelser dem ikke har lengre. Bein i nesa? Hvor hen? Han tok det ikke opp med Sandra, det måtte hun gjøre selv og få Emil til å fylle tomrommet. Karl kommenterte det knapt, og står ikke akkurat opp for seg. Den disputen med Emil var mer pinlig enn gjennomskuing for Karls del, ettersom den er bunnet i Karls usikkerhet og ingenting annet. Det var ikke engang Karl som startet diskusjonen med Emil, det var Yasmin. De har jo sagt selv at de har «lagt lokk på det» når alle andre ser på, men koser seg når det er bare de to alene. Helt klart av spillmessige grunner for å få Karl og Jenny til å slappe mer av. Og selvsagt vil de ikke stå sammen nå, men dersom det kommer en twist som gjør at Jenny eller Karl blir stemt ut er det jo veldig greit å ha en til å spille på? 🤔🤗 Jeg skjønner godt at Karl og Jenny blir usikre når partnerne deres henger veldig mye med andre. Karl virker veldig som en person som blir styrt mye av følelser, og da er det ikke så rart at han stresser fort over sånne ting. Spillet begynner tross alt å spisse seg til nå. 😁 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #483 Skrevet 14. mai 2020 Ha ha..Kaoset som er nå startet da «sjefen» kom inn igjen. Hun er en mestermanipulator! Alt denne tvilen som ble sådd..splitt og hersk teknikk. Kun for at hun vil stå med Torbjørn. Da måtte hun jo finne ut hva hun skulle gjøre med Ida B, som hun ser at hun kan manipulere lettere enn Sandra. Og voila..Ser ut til at hun får det som hun vil. Greier hun det fortjener hun nesten å vinne dette spillet😄 Anonymkode: 23976...542 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #484 Skrevet 14. mai 2020 Karl er jo som en hodeløs (og paranoid) høne. Jeg blir bare flau over ham. Nå håper jeg nesten Sandra ofrer ham, men det tar han vel bare som et bevis på at hun hele tiden har planlagt det... Han virker ikke helt smart, for å si det rett ut. Tror ikke han har godt av å være med på PH. Anonymkode: 2fd45...5e5 11
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #485 Skrevet 14. mai 2020 Regner med at Even kommer inn igjen. Syntes de hintet til det i gårsdagens episode. Anonymkode: aa935...882 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #486 Skrevet 15. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Karl er jo som en hodeløs (og paranoid) høne. Jeg blir bare flau over ham. Nå håper jeg nesten Sandra ofrer ham, men det tar han vel bare som et bevis på at hun hele tiden har planlagt det... Han virker ikke helt smart, for å si det rett ut. Tror ikke han har godt av å være med på PH. Anonymkode: 2fd45...5e5 Enig. Karl har jo bare seilet på andres godvilje der inne, han har ikke tatt et eneste valg eller spilt spillet. Og han virker jo ikke helt "med" for å si det sånn. Som om han ikke skjønner spillet overhodet. Blir forvirret og klarer ikke plassere parene taktisk engang. Og dramaet han lagde over Sandra og Emil 🙈🙈 så utrolig flaut. Han er jo en fjortisjente delux. Anonymkode: d01dc...4a9 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #487 Skrevet 15. mai 2020 denne sesongen er jo ferdig før den startet: Anonymkode: 1f38a...173 3
Gjest Boron Skrevet 15. mai 2020 #488 Skrevet 15. mai 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: denne sesongen er jo ferdig før den startet: Anonymkode: 1f38a...173 Like greit
Gjest Gretagarbo Skrevet 15. mai 2020 #489 Skrevet 15. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: denne sesongen er jo ferdig før den startet: Anonymkode: 1f38a...173 Ja, denne sesongen gikk unna på et blunk. Og det er ikke fordi det har vært gøy, men fordi absolutt ingenting har skjedd
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #490 Skrevet 16. mai 2020 Hater den kritikken der, da det rett og slett er ren løgn. Du må gjerne mislike det som skjer, eller mene at det er kjedelig, men å si at ingenting har skjedd blir for dumt. For det har det. Anonymkode: 1855d...ad4 3
Gjest Gretagarbo Skrevet 16. mai 2020 #491 Skrevet 16. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hater den kritikken der, da det rett og slett er ren løgn. Du må gjerne mislike det som skjer, eller mene at det er kjedelig, men å si at ingenting har skjedd blir for dumt. For det har det. Anonymkode: 1855d...ad4 Løgn og løgn. Det er vel mer en mening at for meg har ingenting av interesse skjedd denne sesongen.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #492 Skrevet 16. mai 2020 Enig med Gretagarbo, det har vært en innholdsløs sesong. Jeg gir PH en mulighet til å rette opp neste sesong, men blir det samme rælet igjen, da bruker jeg tida mi på noe annet 😊 Anonymkode: 619f6...003 2
Christina82 Skrevet 18. mai 2020 #493 Skrevet 18. mai 2020 Noen som har sett dagens episode? Spoiler ikke noe sjokk at Karl valgte dronningen over Sandra. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #494 Skrevet 18. mai 2020 LOL så hardt av kuleslippingen i dagens episode. Det var så fortjent, og reaksjonen var fantastisk. Dere som ikke har sett det enda kan glede dere. Anonymkode: 8208d...0d4 8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #495 Skrevet 18. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: LOL så hardt av kuleslippingen i dagens episode. Det var så fortjent, og reaksjonen var fantastisk. Dere som ikke har sett det enda kan glede dere. Anonymkode: 8208d...0d4 Fortell! Rekker ikke se det før i kveld:((( Anonymkode: c30f7...c70
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #496 Skrevet 18. mai 2020 Dagens episode var meget spicy! Anonymkode: 3c4e7...810 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #497 Skrevet 18. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortell! Rekker ikke se det før i kveld:((( Anonymkode: c30f7...c70 Spoiler Fire stykker var i juryen: Even, Sania, Martin og Axel. Det var flere som kunne bytte ut partneren sin, men dersom to i samme par slapp den gikk det på den som var raskest. Tre kuler smalt i bakken med en gang Triana vendte om timeglasset. Ida A, Ida B og Torbjørn. Torbjørn begynte å rope ut til Ida B at at han hadde reddet henne to ganger, at han bare slapp kula fordi hun gjorde det og "tror du at du kommer til å vinne? tror du at noen som helst kommer til å stemme på deg? Fy faen aszzz". Ganske bitter med andre ord. Ida B var raskest og bytta Torbjørn ut med Martin (YES). Ida A byttet Avdo ut med Axel. Akkurat det var litt kjipt da Avdo var en fin deltager. Alle tenkte at Yasmin skulle ryke etter det, men Karl valgte Yasmin over Sandra. Beste episoden så langt, utenom der Torbjørn sendte seg selv ut og da Yasmin røk. Anonymkode: 8208d...0d4 7
Anonym759 Skrevet 18. mai 2020 #498 Skrevet 18. mai 2020 Spoiler Even med 30 sekunder skjermtid og serverer episodens høydepunkt. Ett under at produksjonen ikke har sendt inn han igjen. 14
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #499 Skrevet 18. mai 2020 Akkurat nå, Anonym759 skrev: Skjul innhold Even med 30 sekunder skjermtid og serverer episodens høydepunkt. Ett under at produksjonen ikke har sendt inn han igjen. Han er kjapp i replikken, ja. Anonymkode: 8208d...0d4 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #500 Skrevet 18. mai 2020 Thorbjørn! fyy for en arrogant sutrekopp..... Han hadde tenkt å kaste kula på Ida... men så kaster Ida kula før han, og han blir så sur ahahhaha for en taper Anonymkode: 34596...a72 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå