Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...."lam i fåreklær"  :ler:

Anonymkode: 69900...170

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Boron
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva?! emil og yasmin vinner? det kan ikke være mulig...

ingen av de hadde vel fått noe særlig stemmer i jurien...

Anonymkode: 34596...a72

Var bare et eksempel på hvordan denne episke dårlige sesongen kunne krones på verst tenkelig vis ;)

Ikke utenkelig! Hvem skal spille dem ut nå? Må i bestefall skje gjennom tilfeldigheter. Ikke umulig at der skjer parrotasjoner heller. Selv om dem ikke får noen stemmer av juryen pr. nå, så må jo mange av dem som allerede er på hotellet også sjekke ut og bli en del av juryen. Altså, der kommer inn mange alliansestemmer på dem inn i juryen. 

Og det er klart, hvis Even, Axel, Martin og Sania i juryen må velge mellom Jasmin og Emil (pest) eller Torbjørn og Sandra (kolera), så er det ikke utenkelig at Jasmin og Emil får flere stemmer enn man tror.

Vi får se. Jeg presenterte bare worst-case-scenario. For min del.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det blir Yasmine og Karl mot Jenny og Emil. Og at Yasmine og Karl vinner fordi den andre alliansen stemmer på Yasmin fordi hun hadde en liten connection med Even. 

Anonymkode: a0a78...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Det finns en tråd som heter paradise spoiler, søk den opp. Ganske troverdig hvem som vinner. 

Anonymkode: b2652...57e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjesp. For en utrolig kjedelig episode. Så nærme finale og så lite spenning... Har aldri vært så likegyldig som nå.

Anonymkode: 17b17...e44

• Liker 2
Skrevet

Jeg savner så sykt det gamle konseptet med 4 episoder i uka - temaer mandag og tirsdag, pandoras på onsdag og parsermoni på torsdag. Hele oppsettet i år er rotete, synes jeg. Parsermonier havner på vilkårlige dager, og episoder slutter midt i eller starter med parsermonier. Likte det bedre slik det var før.. Er nok ikke den eneste.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Og dette bare fordi de skal presse inn to sesonger dette året? De kunne heller bare beholdt det slik det var. "kvalitet" :P over kvantitet.

Anonymkode: 5bc19...34a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Liker Karl jeg. Han er jo den eneste som gjennomskuer hva Emil driver med.

Anonymkode: 7bc00...83d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

GØRR kjedelig episode. Gledet meg i hele dag å se også ble det bare skuff. Liker ikke dette nye de har laget, bare rot.

Anonymkode: 7bdff...8cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 5/12/2020 at 1:59 PM, AnonymBruker said:

I alle paradise sesonger så har alltid de "snille" vunnet :) så får håpe yasmin og emil ikke vinner. 

Husker alle trodde Carl aksel skulle vinne.... og at sofie og morten skulle vinne.. men det ble ikke sånn :)

Anonymkode: 34596...a72

Ikke alltid! Tina Skovdal vant for en del år siden, jeg sluttet å se på etter at det skjedde, ble så sykt provosert :ler: Så ikke på PH på flere år etterpå :ler: Er redd det blir en kjip slutt på denne sesongen også.

Anonymkode: 970ee...dbe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid! Tina Skovdal vant for en del år siden, jeg sluttet å se på etter at det skjedde, ble så sykt provosert :ler: Så ikke på PH på flere år etterpå :ler: Er redd det blir en kjip slutt på denne sesongen også.

Anonymkode: 970ee...dbe

Tina var ikke så ille da :) hun hadde en veldig sterk personlighet, og gjorde sesong 5 morsomt og se på!! (Den sesong var så bra)

Anonymkode: 06ce2...c3b

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tina var ikke så ille da :) hun hadde en veldig sterk personlighet, og gjorde sesong 5 morsomt og se på!! (Den sesong var så bra)

Anonymkode: 06ce2...c3b

Den sesongen er konge, sett hele sesongen 3-4 ganger. Blir aldri lei folkene . God humor og spill.. Er ingen andre sesonger som har vært like bra 😀

Gjest Boron
Skrevet

Herregud. Det er så sykt respektløst av Yasmin å trø fingeren i trynet på folk og hysje på dem når dem snakker om problemer som angår dem, og som hun ikke er en del av. 

Jeg hadde klikket i vinkel hvis hun eller noen gjorde det på meg. 

Gjest Boron
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker Karl jeg. Han er jo den eneste som gjennomskuer hva Emil driver med.

Vel... gjennomskuer egentlig Karl han Emil på noe som helst, eller er det bare Karls gjennomsyrede usikkerhet til seg selv som skinner igjennom? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Boron skrev:

Vel... gjennomskuer egentlig Karl han Emil på noe som helst, eller er det bare Karls gjennomsyrede usikkerhet til seg selv som skinner igjennom? 

Selvfølgelig. Han har jo poengtert det flere ganger at Emil bare utnytter Sandra, virker jo som han oppriktig bryr seg om de andre deltakerene der inne. Selvfølgelig synes Emil det er slitsomt at Karl er vanskelig/ser gjennom han. Han tørr å si mot han ved flere anledninger, synes det er tøft av han å ha såppas bein i nesa jeg. Ikke alle som hadde orket å si i mot noen som stresser og hisser seg opp for alt.

• Liker 3
Gjest Boron
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Han har jo poengtert det flere ganger at Emil bare utnytter Sandra, virker jo som han oppriktig bryr seg om de andre deltakerene der inne. Selvfølgelig synes Emil det er slitsomt at Karl er vanskelig/ser gjennom han. Han tørr å si mot han ved flere anledninger, synes det er tøft av han å ha såppas bein i nesa jeg. Ikke alle som hadde orket å si i mot noen som stresser og hisser seg opp for alt.

Utnytter Sandra? Dem har jo lagt lokk på det for lenge siden. Og dem har begge sagt 100 ganger at dem ikke ønsker å stå med hverandre. Sandra har vært ekstremt tydelig på at hun vil stå med Karl. Den eneste som ikke har lagt lokk på dette er jo Karl selv, som tilegner begge meninger og følelser dem ikke har lengre. 

Bein i nesa? Hvor hen? Han tok det ikke opp med Sandra, det måtte hun gjøre selv og få Emil til å fylle tomrommet. Karl kommenterte det knapt, og står ikke akkurat opp for seg. Den disputen med Emil var mer pinlig enn gjennomskuing for Karls del, ettersom den er bunnet i Karls usikkerhet og ingenting annet. Det var ikke engang Karl som startet diskusjonen med Emil, det var Yasmin. 

Gjest Tamsi
Skrevet
På 12.5.2020 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Det finns en tråd som heter paradise spoiler, søk den opp. Ganske troverdig hvem som vinner. 

Anonymkode: b2652...57e

Den med bare 11 innlegg i? Eller finnes det en annen? Hvis ikke sier det litt om årets engasjement, og det har jeg full forståelse for.

Trodde faktisk ikke det fantes noen spoilertråd, ikke engang jeg bryr meg om denne sesongen. Skulle ønske vi fikk mulighet til å rate sesongen.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Boron skrev:

Utnytter Sandra? Dem har jo lagt lokk på det for lenge siden. Og dem har begge sagt 100 ganger at dem ikke ønsker å stå med hverandre. Sandra har vært ekstremt tydelig på at hun vil stå med Karl. Den eneste som ikke har lagt lokk på dette er jo Karl selv, som tilegner begge meninger og følelser dem ikke har lengre. 

Bein i nesa? Hvor hen? Han tok det ikke opp med Sandra, det måtte hun gjøre selv og få Emil til å fylle tomrommet. Karl kommenterte det knapt, og står ikke akkurat opp for seg. Den disputen med Emil var mer pinlig enn gjennomskuing for Karls del, ettersom den er bunnet i Karls usikkerhet og ingenting annet. Det var ikke engang Karl som startet diskusjonen med Emil, det var Yasmin. 

Han sa i mot Emil flere ganger i denne episoden og også i tidligere episoder feks når Jenny var lei seg så konfronterte de Emil på hvorfor han ikke kom å trøstet Jenny. Liker de snerky kommentarene hans jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Flere som stusser på at folk frivillig velger å stille opp naken på TV? Har de ingen tanke om at kropp er privat? :klo:

Skrevet (endret)

Om dere hadde vært med i spillet, hadde dere egentlig stolt på noen som helst?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...