Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle ønske de kunne gått litt vekk fra festekulturen og valgt litt "voksnere" deltagere. PH og ex on the beach har blitt veldig likt føler jeg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant med en voksensesong, der alle deltakere er over 28 og med mer fokus på spillet (uten latterlige inngrep fra produksjonen).

Anonymkode: 619f6...003

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Boron skrev:

En liten utblåsning ;) :

Virker som om at Paradise Hotel i siste sesongene selekterer sine deltagere utifra en viss stereotype (som dem gjør på Farmen), for at kombinasjonen er deres oppskrift på tv-underholdning.. F.eks en tøffing, en morromann, en ubeslutsom, en beskjeden blondine, en mørkhåret jente med bein i nesen, en flerkulturell....og sikker de aller fleste ut fra visse stereotyper. Mulig dem har gjort det hele veien, men dette har blitt veldig tydelig siste sesongene, da det virker som om personlighetene og underholdningen går igjen sesong etter sesong. I tillegg har dem senket gjennomsnittsalderen på deltagerne ganske mye.

Ironisk nok har Paradise Hotel de siste årene tapt seg uhorvelig kvalitetmessig, basert på drama, intriger, hendelser, spill osv. Kanskje dem må gjøre en liten forandring i disse stereotypene, og slutte å jakte på denne tragiske barnehagestemningen. Få inn flere som tør å ta plass, som tør å si imot, som konstant tar initiativ og som tør å faktisk spille et spill (gjerne uærlig). Paradise Hotel UK og USA er/var på et helt annet nivå enn hva Norge, pga at dem satser på eldre deltagere som er direkte og som tar plass, foran vennskap og guttastemning. 

Og. Kanskje det viktigste av alt. Produksjonen i Paradise Hotel Norge har nærmest sluttet å produsere/invitere dramaet. Det er altfor lite både skjulte og åpne oppdrag, og kjemping om makt. Når dramaet uteblir, som i år, så må jo produksjonen gripe inn og sørge for at det skjer noe. Provosér fram spill i det minste, i stedetfor å la hele gjengen ligge å sole seg hele formiddagen og danse i ring om kvelden. 

🤷‍♂️

Kan du plassere deltakerene i år i disse stereotypiene?

Anonymkode: 1f6d4...fd8

Gjest Boron
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du plassere deltakerene i år i disse stereotypiene?

Ja, virkelig. Kan ikke du? 😊

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Boron skrev:

Ja, virkelig. Kan ikke du? 😊

Nei, Martin som klovn og Ida som dum blondine men det er det

AnonymBruker
Skrevet

Virker som de har forsøkt å spare produksjonskostnader i år. Færre episoder, ingen dommere osv. 

Anonymkode: 5300c...4c9

• Liker 3
Skrevet
På 9.5.2020 den 21.28, Ryuk skrev:

Jeg skulle ønske de kunne gått litt vekk fra festekulturen og valgt litt "voksnere" deltagere. PH og ex on the beach har blitt veldig likt føler jeg. 

Ja, det hadde vært noe! Paradise er blitt en tullete lillebror til EOTB, som faktisk er mye mer underholdende selv uten spill, temauker og "backstabbing i ryggen". 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som de har forsøkt å spare produksjonskostnader i år. Færre episoder, ingen dommere osv. 

Anonymkode: 5300c...4c9

Ja, det merkes. Likte bedre det gamle opplegget. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Yasmine is baaack haha 🤣

Anonymkode: b10b1...99c

AnonymBruker
Skrevet

Fy ****........ 

NOK en gang har produksjonen blandet seg inn i spillet, og sendt Jasmin tilbake.... hvorfor...... arghhh

er jo tydlig at dem vil hu skal vinne. dem ødelegger bare spillet

Anonymkode: 34596...a72

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sur og skuffet over denne drittsesongen. Når du trodde det ikke kunne synke mer, så skjer dette...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så sur og skuffet over denne drittsesongen. Når du trodde det ikke kunne synke mer, så skjer dette...

Samme her.

jeg synts denne sesongen var veldig bra.... helt til både thorbjørn og yasmine kom tilbake. tydlig at produksjonen vil at noen på dems side skal vinne. noen bør gi de sparken for å styre og blande seg inn i spillet så mye.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Og hva skjer med og bare ta folk fra dritt alliansen tilbake???? (torbjørn og yasmin, som røk på en FAIR måte på parseremonien!!!!)

Hvis noen skulle kommet tilbake så burde det vært èn av folkene som røk ut på en urettferdig måte......

tydlig hvem produksjonen favoriserer. dritt sesong......denne sesongen hadde et så bra utgangspunkt... og hadde mange bra episoder.... men det har virkelig tapt seg i det siste!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Irriterer vettet av meg av Torbjørn. For en umoden russegutt som er alt for høy på seg selv. Tror han er konge som kan styre alle andre.

Håper bare Ida klarer å klore seg fast til finalen, med bare hennes allianse i juryen vil hun vinne uansett hvem hun står med. 

Anonymkode: 618a5...2a8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Skal aldri se på PH mer, de har skuffa for siste gang 

Anonymkode: 12573...309

• Liker 3
Skrevet

Da var jeg forsynt, min guilty pleasure er offisielt blitt totalt ødelagt av produksjonen.

Bedre lykke neste sesong, Tv3. 

• Liker 4
Skrevet

Helt enig med rørleggerfrue.

Jeg bryr meg ikke hva som skjer videre eller hvem som vinner. Dette er en utrolig kjedelig sesong!!

AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig Ida (med blondt hår) vinner denne sesongen...... er så drittlei av at de andre er høye på pæra og tror de er noe. 

Hvis ikke Ida skal vinne så håper jeg Sandra vinner...... av den ene grunnen at hun har spilt spillet. 

Klikker hvis Jasmin, Emil eller Torbjørn vinner🤢

• Liker 6
Gjest Boron
Skrevet (endret)
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig Ida (med blondt hår) vinner denne sesongen...... er så drittlei av at de andre er høye på pæra og tror de er noe. 

Hvis ikke Ida skal vinne så håper jeg Sandra vinner...... av den ene grunnen at hun har spilt spillet. 

Klikker hvis Jasmin, Emil eller Torbjørn vinner🤢

Ironiskt nok sjekker Jasmin inn igjen i "rar"-uka. Dét er faktisk rart. Og unødvendig. Kunne godt sendt inn noen fra den andre alliansen, som på urettmessig vis ble utstemt vilkårlig en etter en pga at produksjonen lot én allianse ta ukritiske utsjekksvalg igjen og igjen som det passet dem. 

Bare få sesongen avsegstyrt nå, føler den jobber på overtid. Selv om rar-uka er noe av det mest interessante sesongen har bydd på sålangt. Håper den fortsetter å levere på rart vis! Og da mener jeg ikke bare rare flasker i vannet og musikk spilt i reversj, men rare twister, innsjekk og utsjekk! Synd rar-uka som nettopp har begynt slutter allerede i morgen.... 😜 

Blir vel Emil og Jasmin som finalepar nå, og vinnere av Paradise Hotel. 
Som vi allerede vet er dette en episk dårlig sesong, og da ligger det i kortene at det kommer et verst tenkelig utfall også. Jeg hadde heller foretrukket Even som vinner enn disse. Det sier litt ;) 

Endret av Boron
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Boron skrev:

Ironiskt nok sjekker Jasmin inn igjen i "rar"-uka. Dét er faktisk rart. Og unødvendig. Kunne godt sendt inn noen fra den andre alliansen, som på urettmessig vis ble utstemt vilkårlig en etter en pga at produksjonen lot én allianse ta ukritiske utsjekksvalg igjen og igjen som det passet dem. 

Bare få sesongen avsegstyrt nå, føler den jobber på overtid. Selv om rar-uka er noe av det mest interessante sesongen har bydd på sålangt. Håper den fortsetter å levere på rart vis! Og da mener jeg ikke bare rare flasker i vannet og musikk spilt i reversj, men rare twister, innsjekk og utsjekk! Synd rar-uka som nettopp har begynt slutter allerede i morgen.... 😜 

Blir vel Emil og Jasmin som finalepar nå, og vinnere av Paradise Hotel. 
Som vi allerede vet er dette en episk dårlig sesong, og da ligger det i kortene at det kommer et verst tenkelig utfall også. Jeg hadde heller foretrukket Even som vinner enn disse. Det sier litt ;) 

Hva?! emil og yasmin vinner? det kan ikke være mulig...

ingen av de hadde vel fått noe særlig stemmer i jurien...

AnonymBruker
Skrevet

I alle paradise sesonger så har alltid de "snille" vunnet :) så får håpe yasmin og emil ikke vinner. 

Husker alle trodde Carl aksel skulle vinne.... og at sofie og morten skulle vinne.. men det ble ikke sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...