Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer innspillingen totalt egentlig? Jeg bare lurer siden det alltid er folk som gråter når noen ryker ut. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Boron
Skrevet

Endelig. Etter 17 tragiske episoder på leirskolenivå kom endelig episode 18 i god Paradise-ånd. Med taktikk, mind-games og drama, som har vært mangelvare tidligere.

Synd dem valgte å ødelegge den gode episoden med å bygge opp mot en dramatisk parsermoni som aldri var ment å komme. For den får vi først se om 5 dager. Antiklimaks!

Jeg som etterhvert ble meget spent på utfallet, kommer vel til nå til å gi en blank faen i hvem som ryker på mandag, ettersom spenningen er blitt revet fra meg til da.

Det nye konseptet: 👎

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva de ulike har å argumentere med når finaleuken kommer. De pleier jo alltid å måtte selge seg litt på slutten, legge ut om hvorfor de fortjener å vinne, hvor bra de har måttet spille for å komme langt osv.

Hva skal Karl, Emil, Ida og Sania, som alle har vært der siden start slå i bordet med? Har noen av dem vært nødt å spille noe særlig? Prøver å tenke tilbake, har ikke de fleste nå sklidd rimelig smertefritt gjennom? Fyll meg gjerne inn her, jeg sliter med å huske at det har skjedd noe som helst :klo: Jeg sitter med inntrykk av at det er Sandra som har endt opp i nesten alle de kjipe situasjonene, mens feks ingen av Idaene har gjort noe som helst.

Anonymkode: cdd4a...a98

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med sistemann her. Jenny sa i en eller annen episode, til Emil, at han var den største spilleren det inne, men hva har han egentlig gjort? At gutten er fullstendig paranoid og kan snakke manisk om ulike utfall i flere timer i strekk gjør han ikke til en storspiller...

Anonymkode: 970ee...dbe

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Spoiler

Så klippet på hva som skal skje i neste episode (mandag 11 mai) og der starter jo episoden med parsermonien. Og etterpå at det er ny uke med tema "så rart" og da ser man IDA B ved frokostbordet. Ergo så ryker ikke hun i allefall

Anonymkode: 9a95e...68a

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjul innhold

Så klippet på hva som skal skje i neste episode (mandag 11 mai) og der starter jo episoden med parsermonien. Og etterpå at det er ny uke med tema "så rart" og da ser man IDA B ved frokostbordet. Ergo så ryker ikke hun i allefall

Anonymkode: 9a95e...68a

Spoiler

Ida A sitter ved bassenget

Anonymkode: 94ef5...18e

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Tipper Sandra ryker på mandag

Anonymkode: 619f6...003

Skrevet
Spoiler

Er det Yasmine som sjekker inn igjen? Spoileren vist i siste episode av Studio Paradise. Så alle de ryktene om at hun sjekker inn igjen og vinner stemmer???

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2020 den 14.01, iskremm skrev:

Ho der Ida hadde visstnok kreft før. Noen som vet når?

Da hun var 12, skriver VG

Anonymkode: aa935...882

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, bleh skrev:
  Skjul innhold

Er det Yasmine som sjekker inn igjen? Spoileren vist i siste episode av Studio Paradise. Så alle de ryktene om at hun sjekker inn igjen og vinner stemmer???

Jeg blir sur om det stemmer.

Anonymkode: 619f6...003

Skrevet

Jeg spyr av hele Paradise Hotell denne sesongen. Så mye kjedelige folk. Hvordan er det mulig.

Kommer ikke til å huske noen av dem bortsett fra Martin som har laget litt liv.

Jeg har vært fan hele veien, men nå kjenner jeg at jeg blir møkk sur.

I siste episode ser man Ida med sitt lange lyse hår sitte ved bassenget.

Bak han som jobber der som kaster noe i vannet ser man Sandra komme gående ned trappa 🤮 Blææææææ...

Det betyr at det er Sanya som forlater hotellet ved neste parsermoni.

Det er så dårlig gjort av TV3 å gjøre sånne glipper.

Mistet all lyst til å se resten av sesongen.

Nå er det uansett bare uinteressante folk som er igjen.

Dette er virkelig den dårligste Paradise EVER‼️‼️. 🤮🤮🤮🤮

• Liker 6
Skrevet (endret)

Kan dere ta all spoilinga i spoilertråden?? Så utrulig unødvendig. 

Endret av Solstrålen.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Ja det ser ut som det er Jasmine som sjekker inn igjen, hun står blant de andre ved bassenget på det nye klippet FB la ut. Eneste som mangler er jo Sania, så er nok hun som ryker.

Anonymkode: 7bc00...83d

Gjest Gretagarbo
Skrevet
22 timer siden, Englejenta skrev:

Jeg spyr av hele Paradise Hotell denne sesongen. Så mye kjedelige folk. Hvordan er det mulig.

Kommer ikke til å huske noen av dem bortsett fra Martin som har laget litt liv.

Jeg har vært fan hele veien, men nå kjenner jeg at jeg blir møkk sur.

I siste episode ser man Ida med sitt lange lyse hår sitte ved bassenget.

Bak han som jobber der som kaster noe i vannet ser man Sandra komme gående ned trappa 🤮 Blææææææ...

Det betyr at det er Sanya som forlater hotellet ved neste parsermoni.

Det er så dårlig gjort av TV3 å gjøre sånne glipper.

Mistet all lyst til å se resten av sesongen.

Nå er det uansett bare uinteressante folk som er igjen.

Dette er virkelig den dårligste Paradise EVER‼️‼️. 🤮🤮🤮🤮

Tidenes mest forglemmelige sesong

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Gretagarbo skrev:

Tidenes mest forglemmelige sesong

De mest forglemmelige sesongene er jo sesong 8 og 9 :P de sugde

Anonymkode: 34596...a72

Gjest Gretagarbo
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De mest forglemmelige sesongene er jo sesong 8 og 9 :P de sugde

De sesongene hadde Mayo og Grunde, så nei. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Gretagarbo skrev:

De sesongene hadde Mayo og Grunde, så nei. 

Men de 2 sesongene var jo grusomt kjedelige.. kjedligste sesongene som har vært.... (spessielt 9)

• Liker 2
Gjest Gretagarbo
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de 2 sesongene var jo grusomt kjedelige.. kjedligste sesongene som har vært.... (spessielt 9)

Syns ikke de var så ille. Gikk ihvertfall an å se på. Årets sesong har blitt redusert til bakgrunnsstøy for min del

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er sesong 8 den med Carl Aksel og Nina? For den engasjerte jo ekstremt mye, tror tråden for det året hadde over 300 sider

Endret av helloAdele
Gjest Boron
Skrevet (endret)

En liten utblåsning ;) :

Virker som om at Paradise Hotel i siste sesongene selekterer sine deltagere utifra en viss stereotype (som dem gjør på Farmen), for at kombinasjonen er deres oppskrift på tv-underholdning.. F.eks en tøffing, en morromann, en ubeslutsom, en beskjeden blondine, en mørkhåret jente med bein i nesen, en flerkulturell....og sikker de aller fleste ut fra visse stereotyper. Mulig dem har gjort det hele veien, men dette har blitt veldig tydelig siste sesongene, da det virker som om personlighetene og underholdningen går igjen sesong etter sesong. I tillegg har dem senket gjennomsnittsalderen på deltagerne ganske mye.

Ironisk nok har Paradise Hotel de siste årene tapt seg uhorvelig kvalitetmessig, basert på drama, intriger, hendelser, spill osv. Kanskje dem må gjøre en liten forandring i disse stereotypene, og slutte å jakte på denne tragiske barnehagestemningen. Få inn flere som tør å ta plass, som tør å si imot, som konstant tar initiativ og som tør å faktisk spille et spill (gjerne uærlig). Paradise Hotel UK og USA er/var på et helt annet nivå enn hva Norge, pga at dem satser på eldre deltagere som er direkte og som tar plass, foran vennskap og guttastemning. 

Og. Kanskje det viktigste av alt. Produksjonen i Paradise Hotel Norge har nærmest sluttet å produsere/invitere dramaet. Det er altfor lite både skjulte og åpne oppdrag, og kjemping om makt. Når dramaet uteblir, som i år, så må jo produksjonen gripe inn og sørge for at det skjer noe. Provosér fram spill i det minste, i stedetfor å la hele gjengen ligge å sole seg hele formiddagen og danse i ring om kvelden. 

🤷‍♂️

Endret av Boron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...