Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å søke på sykepleien i Elverum nå til høsten! Fler som skal studere der?

Evnt om du allerede studerer der, trives du? Ville du anbefalt det til andre?

Anonymkode: bca64...3e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer sykepleien i Elverum til høsten, har lest mye bra om studiet der!
Samtidig frister det litt med en storby, så har også søkt VID Bergen, Lovisenberg i Oslo og UiS. Er selv fra Stavanger, så får se hva det blir til 🙊

Anonymkode: 148af...20c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer sykepleien i Elverum til høsten, har lest mye bra om studiet der!
Samtidig frister det litt med en storby, så har også søkt VID Bergen, Lovisenberg i Oslo og UiS. Er selv fra Stavanger, så får se hva det blir til 🙊

Oi så spennende! Enig med at det også frister med storby..

Hva har du hørt er bra i Elverum? Har prøvd å søke litt rundt på nettet, har ikke funnet så mye...

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi så spennende! Enig med at det også frister med storby..

Hva har du hørt er bra i Elverum? Har prøvd å søke litt rundt på nettet, har ikke funnet så mye...

Har hørt at det er små klasser, så det er god oppfølging. At lærerne er veldig flinke, og at de kjenner alle elevene (siden klassene er små). I tillegg synes jeg at skolen ser veldig fin ut!

AnonymBruker
Skrevet

Må vel få bedre praksisplasser og på små steder

Anonymkode: d8f68...b3f

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som har gått der og de er alle kjempefornøyde. Moderne lokaler på skolen, gode lærere, tett oppfølging og godt miljø. Jeg ville valgt Elverum eller Lovisenberg.

Anonymkode: 9ccd0...a2a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal søke der.

Anonymkode: ff447...576

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går sykepleien på Elverum og er veldig fornøyd! Godt og inkluderende miljø og høy kompetanse på lærerne. Skolen er akkurat passe stor og opplegget generelt er bare tipp topp. Så kom til Elverum! 

Anonymkode: b364b...9b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en master i Elverum for noen år siden. Veldig fornøyd! Fin skole og god undervisning. Kort vei hjem til Oslo i helgene. Fant en billig buss som kostet helt ned til 49,- hvis man valgte den billigste avgangen. Men aner ikke om denne finnes lenger.

Anonymkode: 19d78...40f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en master i Elverum for noen år siden. Veldig fornøyd! Fin skole og god undervisning. Kort vei hjem til Oslo i helgene. Fant en billig buss som kostet helt ned til 49,- hvis man valgte den billigste avgangen. Men aner ikke om denne finnes lenger.

Anonymkode: 19d78...40f

Det gjør den👌🏻

Anonymkode: b364b...9b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal søke der.

Vet du om det er noen Facebook grupper etc hvor man kan se folk som ser etter bolig i Elverum? Vurderer å kjøpe meg leilighet, men vil helst bo med 1-2 andre

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du om det er noen Facebook grupper etc hvor man kan se folk som ser etter bolig i Elverum? Vurderer å kjøpe meg leilighet, men vil helst bo med 1-2 andre

Jeg vet dessverre ikke om noen FB grupper, beklager. Jeg bor 30 min nord for Elverum, men vurderer selv å bo med noen der, men helst ikke i med flere enn 2.

Hvilken landsdel kommer du fra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet dessverre ikke om noen FB grupper, beklager. Jeg bor 30 min nord for Elverum, men vurderer selv å bo med noen der, men helst ikke i med flere enn 2.

Hvilken landsdel kommer du fra?

Kommer fra vestfold😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...