Gå til innhold

Hvor mye i strøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvor mye betaler dere i strøm? Vi hadde nesten 3000 kr i januar, er det normalt? To regninger, ca 1400 til ishavskraft, og ca 1500 i nettleie og forbruk av nettleie til trønderenergi. 

Vi har en ganske stor, halvdårlig isolert enebolig fra ca 1980.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånn lik betaling så jeg betaler det samme vær måned, jeg betalte 610 kr i måneden men det er blitt satt ned til 520 kr i måneden.

Skrevet

Jeg bor i et litt dårlig isolert hus. Tre siste måneder: 3500, 3100, 2900, så tror prisen dere betaler er det det ligger på. Blir litt billigere fremover både billigere kraft og mindre på oppvarming mot vår.

AnonymBruker
Skrevet

1300kr ca. I vintermånedene, inkl. Forbruk og nettleie. Enebolig fra 1980 ,125kvm ,10cm isolasjon i 3 vegg ,20cm i 1 vegg og løft. Varmepumpe som hoved varmekilde. 

Anonymkode: 439ec...d37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det høres normalt ut for en et stort dårlig isolert hus, egentlig billig også da jeg har det samme i dårlig isolert sokkelleilighet

Anonymkode: 879eb...673

AnonymBruker
Skrevet

Blokkleilighet 76 kvm 15 år gammelt bygg, 814 kr. 

Anonymkode: 901fc...fcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tomannsbolig (2001), 155 kvm. Godt isolert. Vannbåren gulvvarme i alle rom bortsett fra kjellerboden og teknisk rom, vannet varmes opp med strøm og det er det mye av strømmen går til.

Januar: 991,54 kr (nettleie - Elvia) + 252,03 kr (strøm - Agva)

For februar har vi foreløpig kun fått faktura på nettleie: 1.069,83 kr. Det gikk litt mer strøm i februar, vi lå på ca. 2.000 kWh, enn i januar. Februar var en del kjøligere enn januar her vi bor.

Anonymkode: b92a5...439

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjokkert over hvor lav strømregninga vår er. Enebolig fra 50-tallet, trekker fra vinduer og dører. 2 etasjer, 130 kvm. Bruker kun en varmepumpe som oppvarming og har varmekabler på badet. Desember: 1200 (ink nettleie), januar rundt 1000 kr og februar rundt 900. 

Anonymkode: 86f75...3b1

AnonymBruker
Skrevet

Bor i nybygg, liten leilighet på 40 kvm. Oppvarming er inkludert i husleien, så blir det nesten tusen kr utenom, og det synes jeg er utrolig dyrt! Siden oppvarming ikke er med i den!

Anonymkode: ea13d...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...