AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Hei! har langt tynt og slitt hår😢l urte på om noen har erfaring med tape extentions? Hva kostet de med extention + påsetting? Hva koster de for Heising? gjorde du de for lengde eller fylde? takk for svar, setter pris på det!❤️ Anonymkode: edb49...f4a
Yuumi Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Jeg hadde tape-extensions en stund for en del år tilbake siden. Jeg vet ikke hvor mye det koster nå, men jeg husker at mine tape-extensions begynte å falle av nesten første gang jeg dusjet. Jeg tror det var fordi jeg brukte balsam elns, så OBS OBS, pass på hvordan produkter du kan og ikke kan bruke i hår med tape-extensions for å få det til å vare lengst mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Har prøvd sikkert alle merkene, mest glad i greath lengths sine punkt extensions, hadde og haier talk tape extensions, blander seg ikke like fint inn som punkt, håravfall med begge deler, men det er vanlig Anonymkode: 12f27...074 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Men spørsmålet om kostnad for påsetting og heising. Syns frisøren svarer så ullent. Hun sier man kan beholde håret i årevis og bare heise. Stemmer det? Anonymkode: 830e1...a46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå