Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Jeg er ny her og dette er min første post..

Jeg lurte på om de som har fått barn i en alder av 20-22 om å fortelle Hvordan det var?

»Angrer» dere på at dere ikke ventet eller er dere glad dere fikk baby da dere var såpass unge? 

Jeg og kjæresten har vært i lag i 5 år, og har et trygt, fint og stabilt forhold. Sammen eier vi både hus, bil og dyr. Økonomien er grei, han har 100% fast, mens jeg har vikariat, begynner å jobbe 80% en periode, om et par måneder. 

Saken er at jeg og samboer ønsker å prøve å bli gravid etter sommeren, vi begge føler vi vil vente til etter sommeren da det skjer mye de neste månedene. Tenker at det kan ta opptil fler måneder/år før vi Evt får det til også. 

Gjerne fortell om hvordan det var for dere? ☺️
Ønsker dere ein flotte kveld! ☺️

Anonymkode: 852f0...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var 22. Var kjempeklar da, hadde ventet i flere år. Vi hadde hus og jobb begge to (90% for meg, 100 % for ham). 

Nå er barnet 14, har to yngre søsken, vi er skilt. 

Jeg vil ikke nødvendigvis si at det er for tidlig å bli mor når man er 22. Men jeg var så babysyk at jeg overså alt av faresignaler da. Hadde ikke valgt ham til far nå. 

Vanskelig å forklare, men jeg var altfor ung (han var en del eldre), selv om jeg alltid hadde vært selvstendig. F eks bodde jeg alene fra før jeg var 17. 

Jeg angrer ikke på barna, men i ettertid skulle jeg ønske at jeg hadde utsatt det. 

Lykke til med ditt valg. Tenk selv, hør på andre men tenk selv. 

Endret av solmåneogstjerner
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært babysyk siden jeg var 14 år😅 Jeg og samboer har det veldig fint sammen og vi koser oss masse. Vi begge føler tiden er inne for en liten en, og ønsker å prøve i juli/august. Vi begge ønsker å dele livet med hverandre og ser ikke for meg noe annet. Vet at ting absolutt kan skje..

Vi fester svært sjeldent og har alt på stell, så en baby hadde vært hjertelig velkommen nå.. 

Tusen takk for svar! :) 

-TS

Anonymkode: 852f0...935

AnonymBruker
Skrevet

Fikk første da jeg var 21, og har aldri angret. Så lenge alt er "på stell" rent praktisk og økonomisk, og man har vært sammen i flere år, tenker jeg det er helt fint å få barn i den alderen. 

Anonymkode: b2c2d...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...