AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Eller aldri blir feil å si, men jeg har aldri fått positivt utslag på testene jeg tar. Tok det opp med gynekologen min, men hun sa jeg måtte slutte å ta tester fordi kroppen min er i ubalanse (etter å ha hatt en cyste som nylig gikk hull på) og de testene vil bare gjøre meg usikker. Det gikk hull på cysten for for ca 35 dager siden, samtidig som jeg fikk mensen. Blødde kraftig og lenge. Normalt har jeg 28 dagers syklus, men jeg har fortsatt ikke fått mensen (på dag 35 nå). Tok eggløsningstester i en 12 dagers periode, 0 utslag. Har testet meg i totalt 5 måneder, ingen eggløsning å se. Føler kroppen min virkelig ikke spiller på lag og er så frustrert. Sluttet på pillen i mai 2019 og prøvingen var i gang, hadde masse sex frem til jeg fikk en cyste som ga meg blødninger 20 av 30 dager i løpet av en måned (i totalt 6 måneder) og nå når det endelig er gått hull på den så får jeg ikke mensen. Og jeg får bare: «Kroppen vil bruke tid på å komme seg i balanse. Du er ung, det er ingenting å stresse med!» av gynekologen min. Jeg er ganske nær 30-årene nå, så så ung er jeg ikke lenger. Er det noen andre som har opplevd dette og har tips til hva jeg kan gjøre? Noen kjerringråd som har funket på dere? Anonymkode: eed5a...ca6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Har ikke opplevd cyste, men jeg har opplevd at stress har tullet til hele syklusen min. Forrige syklus var på nesten 150 dager før jeg fikk mensen, og det er 2 mnd siden og har enda ikke fått den. Ikke tegn på eggløsning og er ikke gravid. Ikke undervurder hva stress kan gjøre me kroppen. Anonymkode: 7c01c...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå