AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Jeg kjenner noen som går igjennom et samlivsbrudd, der mor har måttet ta med seg sine barn og flytte fra far. Han har vært psykisk ustabil over en god stund, og jeg tror mye av det var grunnen til skilsmissen. Han har prøvd å tatt livet av seg gjentatte ganger, og vært utrolig stygg mot henne. Jeg vet at han har blitt sendt bekymringsmelding på av flere instanser, også barnas familie. Han fikk da samvær med tilsyn. Men; nå har mor begynt å levere barna til far, noe jeg aldri ville gjort selv i en slik situasjon. Kan ikke dette gå utover mor da, siden far egentlig kun har samvær med tilsyn? Han har de på overnatting alene osv... Anonymkode: 3c5c6...047
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men; nå har mor begynt å levere barna til far, noe jeg aldri ville gjort selv i en slik situasjon. Kan ikke dette gå utover mor da, siden far egentlig kun har samvær med tilsyn? Han har de på overnatting alene osv... Kanskje han har fått innvilget samvær uten tilsyn? Kanskje det er ting du ikke vet?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Kanskje han har fått innvilget samvær uten tilsyn? Kanskje det er ting du ikke vet? veldig merkelig da dette er veldig alvorlige ting. Kan ikke fatte at en ustabil forelder som har forårsaket så mye dritt har rett på alenetid med barn? Anonymkode: 3c5c6...047 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Hun kan også miste ansvaret om hun leverer barnet til en som ikke får ha barna alene. Men med det sagt, det virker som du ikke vet så mye i denne saken, så håper du ikke går rundt å snakker om dette i RL. Anonymkode: 4338f...83f 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: veldig merkelig da dette er veldig alvorlige ting. Kan ikke fatte at en ustabil forelder som har forårsaket så mye dritt har rett på alenetid med barn? Anonymkode: 3c5c6...047 Hvem er du oppi alt dette? Har han vært slem mot barna?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 Kanskje hun lyver om far for å nekte ham samvær alene. Etter å ha stått oppi en barnefordelingssak, vet jeg at noen kvinner ikke skyr noen midler for å vinne frem. Og andre kvinner støtter dem uten å ha innsikt i den faktiske relasjonen mellom barna og deres foreldre. Anonymkode: 9f4f6...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå