AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Del Skrevet 2. mars 2020 Er det normalt å gå sånnt i treningstudio eller er de fleste dekket med singlett / t skjorte? Anonymkode: 2c8b5...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Del Skrevet 2. mars 2020 Og hvor ofte har du sett folk med Kun en slik treningsbh Anonymkode: 2c8b5...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2020 #3 Del Skrevet 2. mars 2020 Aldri sett noen som trener i treningsbh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 2. mars 2020 #4 Del Skrevet 2. mars 2020 (endret) Det er ikke lov til å gå med kun sports-bh (ei heller bar overkropp for menn) på de fleste treningssentre, det er jævelig ekkelt og uhygenisk med svett hud rett på apparatene. Endret 2. mars 2020 av rebony 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 2. mars 2020 #5 Del Skrevet 2. mars 2020 Nei, de går ikke sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Del Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, rebony skrev: Det er ikke lov til å gå med kun sports-bh (ei heller bar overkropp for menn) på de fleste treningssentre, det er jævelig ekkelt og uhygenisk med svett hud rett på apparatene. Spør for har sett mange på insta slik, men det må vel bare være sosial medier Anonymkode: 2c8b5...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 2. mars 2020 #7 Del Skrevet 2. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Spør for har sett mange på insta slik, men det må vel bare være sosial medier Anonymkode: 2c8b5...4fa Er vel "normalt" i Los Angeles og lignende, de stedene er jo laget kun for å være insta-vennlige, også er det vel noen her i lille Norge som skal herme etter. Det er veldig lite av de bildene du ser på instagram som er normalt og ekte... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Del Skrevet 3. mars 2020 Jeg bruker treningsbh med T-skjorte over. Det er undertøy. Anonymkode: 14444...042 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 4. mars 2020 #9 Del Skrevet 4. mars 2020 Mange gjør det faktisk. Der jeg trener. Jeg gjør ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Del Skrevet 4. mars 2020 Det er ikke helt uvanlig der jeg trener. Ser ikke problemet egentlig, det er bare damer der og alle tørker av apparatene etter seg uansett såvidt jeg har sett. Anonymkode: 3470e...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2020 #11 Del Skrevet 4. mars 2020 Dette er ikke uvanlig der jeg trener på sommeren når det er varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 5. mars 2020 #12 Del Skrevet 5. mars 2020 Ja, men er jævlig ekkelt, de svetter ned utetyret😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #13 Del Skrevet 5. mars 2020 Det er "ingen" som gjør dette. De fleste treningssentre har restriksjoner på å trene i slikt tøy. Som regel må man ha en t-skjorte. Anonymkode: 3923d...96e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 5. mars 2020 #14 Del Skrevet 5. mars 2020 TS, jeg anbefaler deg å få hjelp til usikkerheten din når det går såpass innpå deg med tanke på at typen din har begynt å trene.. Jeg håper du har noen å snakke med? Ellers kan du sende meg en melding om du har behov for noen til å lytte og kanskje hjelpe❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2020 #15 Del Skrevet 5. mars 2020 Nei, det ser dumt ut. Går du og handler i butikken i bh-en?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #16 Del Skrevet 5. mars 2020 17 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Dette er ikke uvanlig der jeg trener på sommeren når det er varmt. Hvilken Trening senter trener du i Anonymkode: 2c8b5...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #17 Del Skrevet 5. mars 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke helt uvanlig der jeg trener. Ser ikke problemet egentlig, det er bare damer der og alle tørker av apparatene etter seg uansett såvidt jeg har sett. Anonymkode: 3470e...42b Hvilken Trening senter trener du i Anonymkode: 2c8b5...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 5. mars 2020 #18 Del Skrevet 5. mars 2020 Jeg har sett dette én gang på Fresh fitness i løpet av 4 år, men får inntrykk av at «alle» trener sånn på instagram. Kler de av seg for bildet mon tro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 5. mars 2020 #19 Del Skrevet 5. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken Trening senter trener du i Anonymkode: 2c8b5...4fa Jotunheimen, Sunndalsalpene, Rondane og Meråkertoppene bl.a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #20 Del Skrevet 5. mars 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken Trening senter trener du i Anonymkode: 2c8b5...4fa House of Femme. De har ikke regler for påkledning såvidt jeg vet. Anonymkode: 3470e...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå