Gå til innhold

Corona: Grytidlig i morgen skal jeg fly. Og mellomlander i 3 timer på diger flyplass.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Sør-Europa i morgen. 

Har sjekket inn, og fant meg en vindusplass der det (p.t.) ikke er noen ved siden av meg. Men vet jo aldri. 

Så skal jeg mellomlande i München, som er en diger flyplass med massevis av mennesker fra hele verden. Skal være i München i 3 timer før neste fly går. 

For min egen del, er jeg ikke så redd for Corona. Jeg har veldig bra immunforsvar, og har ikke hatt vanlig influensa de siste 12 årene. Men jeg er jo bekymret at jeg kan bringe smitte til eldre slektninger som jeg skal besøke mens jeg er i Sør-Europa. 

Så hvor hysterisk skal jeg være? Hvor er det tryggest å oppholde seg under den lange mellomlandingen i München? 

Anonymkode: a5b53...9d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal til Sør-Europa i morgen. 

Har sjekket inn, og fant meg en vindusplass der det (p.t.) ikke er noen ved siden av meg. Men vet jo aldri. 

Så skal jeg mellomlande i München, som er en diger flyplass med massevis av mennesker fra hele verden. Skal være i München i 3 timer før neste fly går. 

For min egen del, er jeg ikke så redd for Corona. Jeg har veldig bra immunforsvar, og har ikke hatt vanlig influensa de siste 12 årene. Men jeg er jo bekymret at jeg kan bringe smitte til eldre slektninger som jeg skal besøke mens jeg er i Sør-Europa. 

Så hvor hysterisk skal jeg være? Hvor er det tryggest å oppholde seg under den lange mellomlandingen i München? 

Anonymkode: a5b53...9d7

Det viktigste er håndhygienen. Sørg for å vaske godt hendene før du skal spise. Unngå å ta deg i ansiktet ellers. 

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Så hvor hysterisk skal jeg være?

Du er åpenbart allerede veldig hysterisk.

Anonymkode: bc7d1...e28

Skrevet

Tråden stenges.

Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum.

I dette rommet (Reiseliv) vil denne tråden beholdes åpen:

Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generell debatt eller Kropp og helse.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...