Gå til innhold

Anal stretching

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkelen
Skrevet

Er det andre her inne som tenner på anal stretching med dildoer, buttplugger og fisting?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd?

Anonymkode: ffd47...f63

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, her finnes det ingen som tenner på det. Farvel.

Anonymkode: 88367...09a

• Liker 4
Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, her finnes det ingen som tenner på det. Farvel.

Anonymkode: 88367...09a

Det var da grundig kjennskap du har til KG da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det an å tenne på å ødelegge sin egen kropp? Synes du det er sexy å måtte gå med bleie resten av livet?

Anonymkode: b61f7...333

• Liker 6
Gjest Sirkelen
Skrevet

Hvordan går det an å tenne på å ødelegge sin egen kropp? Synes du det er sexy å måtte gå med bleie resten av livet?

Dette er en myte som er blitt gjentatt altfor mange ganger. Jeg har ingen slike problemer.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sirkelen skrev:

Dette er en myte som er blitt gjentatt altfor mange ganger. Jeg har ingen slike problemer.

Myte? Å strekke ut lukkemuskelen for å få plass til enorme gjenstander? Ikke bare er det vanvittig ekkelt og avvikende, det sier seg selv at det også gjør den muskelen slappere. Anus er ikke ment for å få ting stappet inn, men for å kvitte seg med avføring. Fysj og fy!

• Liker 10
Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg har på min "liste" men hver sin smak. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortsett å skrive på een gamle tråden din, hva er vitsen med å starte en helt ny tråd med det slitsomme maset ditt? 

Anonymkode: 48441...e03

• Liker 2
Gjest Sirkelen
Skrevet

Myte? Å strekke ut lukkemuskelen for å få plass til enorme gjenstander? Ikke bare er det vanvittig ekkelt og avvikende, det sier seg selv at det også gjør den muskelen slappere. Anus er ikke ment for å få ting stappet inn, men for å kvitte seg med avføring. Fysj og fy!

Jeg synes du uttaler deg moralistisk og trangsynt her. Ringmuskelen er elastisk og kan strekkes mye uten at den blir ødelagt av den grunn. Det har jeg selv mange års erfaring med. Anus er en erogen sone som er veldig viktig for noen mennesker,

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Sirkelen skrev:

Jeg synes du uttaler deg moralistisk og trangsynt her. Ringmuskelen er elastisk og kan strekkes mye uten at den blir ødelagt av den grunn. Det har jeg selv mange års erfaring med. Anus er en erogen sone som er veldig viktig for noen mennesker,

Ja vel. At du tenner på det betyr ikke at det ikke er ekkelt, objektivt sett.

• Liker 4
Gjest Sirkelen
Skrevet

Hva er så ekkelt med det mener du? Dessuten var jeg i denne tråden mest interessert i å utveksle erfaring og kunnskap.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å synes noe er ekkelt er subjektivt, ikke objektivt.

Anonymkode: bf942...ba4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker analsex, samt store dildoer der. Har også opplevd å bli fistet i rumpa noen få ganger, det var intenst deilig. 

Forøvrig ingen problemer med det, alt fungerer normalt.

K35

Anonymkode: 6afe5...7ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å synes noe er ekkelt er subjektivt, ikke objektivt.

Anonymkode: bf942...ba4

Gud er objektiv!

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker analsex, samt store dildoer der. Har også opplevd å bli fistet i rumpa noen få ganger, det var intenst deilig. 

Forøvrig ingen problemer med det, alt fungerer normalt.

K35

Anonymkode: 6afe5...7ba

Hyggelig å lese et positivt innlegg fra noen som også vet hvor godt analsex kan være 😊

Gjest Sirkelen
Skrevet

Gud er objektiv!

Hvordan er Guds objektivitet eller subjektivitet relevant i denne tråden? Hører vel hjemme under Religion og livssyn.

AnonymBruker
Skrevet

Tja litt kanskje. Så lenge det ikkje er snakk om melon og sånn absurd store greier.

Anonymkode: 8fd08...478

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja litt kanskje. Så lenge det ikkje er snakk om melon og sånn absurd store greier.

Anonymkode: 8fd08...478

Meloner og lignende er ikke anatomisk mulig engang.

Fordelen med dildoee og plugger er at de ofte er myje og forekommer i alle størrelser og fasonger, så man kan eksperimentere og finne ut hva man liker.

Gjest Sirkelen
Skrevet

Det er også mulig å kjøpe fucking machines som man kan feste dildoer på til slik lek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...