Gå til innhold

Spm til kvinner over 30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere åpnet døren for nye ting etter dere ble eldre? Er det ting du kan fantasere om i dag, eller gjøre, som ville vært uaktuelt rundt når du var tidlig i 20årene? Hva har kommet til på din -to do- liste med årene?

Anonymkode: 664b0...54c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinne487
Skrevet

Å bruke brodder på glattisen 😂

Måneder mellom hver gang jeg drakk alkohol.

Gjest Kvinne487
Skrevet

Ser nå at dette var retter mot sex 😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Jeg suger nå pikk noe jeg ikke gjorde som 20 åring.

Jeg har lyst til å prøve andre ting men vil ikke utdype hva her inne, det forblir privat men det involverer flere menn kan man si ;)

Anonymkode: 710ca...898

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, ja, det har jeg. Jeg var ganske usikker og litt "prippen" da jeg var yngre. Da turte jeg ikke å suge eller knapt ta på penis. Ville bare at han skulle penetrere, men det ble jeg mer sikker på etter hvert. Jeg var også redd for å ta initiativ og være aktiv. Det har også endret seg.

Jeg har ikke noe på en liste, men om jeg møter en mann som respekterer mine grenser og som gir meg trygghet så er det nok mye rart jeg kan bli med på. Jeg har jo selfølgelig ting jeg absolutt ikke vil, men jeg har nok blitt mer åpen for flere ting.

Det er for eksempel ting jeg tenner på nå som jeg absolutt ikke tente på tidligere. Jeg synes det er litt gøy siden jeg tenkte at lyst og sånt kom til å stagnere når man ble "gammel" :)

Anonymkode: d590c...bf3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er fremdeles jomfru.

Nå er jeg åpen for sex. Kanskje.

Men den rette eksisterer ikke.

Anonymkode: 02fe3...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja.

Jeg suger nå pikk noe jeg ikke gjorde som 20 åring.

Jeg har lyst til å prøve andre ting men vil ikke utdype hva her inne, det forblir privat men det involverer flere menn kan man si ;)

Det forblir vel ikke privat når du sier du vil ha gangbang?

Anonymkode: 96809...77e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja helt klart. Først og fremst, jeg slår meg mer løs, er modigere og mer komfortabel med kroppen min og meg selv. Det medfører at sex er mye bedre og jeg får lettere orgasmer. 

Av konkrete ting jeg har prøvd og likt nå er analsex og lett bdsm. 

Anonymkode: e4d3b...893

AnonymBruker
Skrevet

For min del er det motsatt. Er mer prippen som eldre enn da jeg var yngre. Som ung gjorde jeg alt for å bli likt, nå gir jeg mer faen. Ellers bruker jeg også brodder på isen. Til info. 

Anonymkode: 3bd9e...48b

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Kan gå måneder uten å drikke

Prioriterer trening og husarbeid, samt lager mat med ferske råvarer

Helse er viktigere enn kortvarig moro

Sparer penger

Anonymkode: 80071...7de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg har prøvd mye etter 30. Nå har jeg alltid prøvd det som har falt meg inn at jeg har lyst til å prøve, men horisonten har utvidet seg etter jeg ble eldre. Det er mye rart man kan gjøre som er deilig. 

Anonymkode: 1be2e...56a

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forblir vel ikke privat når du sier du vil ha gangbang?

Anonymkode: 96809...77e

Det kan være så mangt å involvere flere menn. Trekant, gang bang, hot wife, kikking, elsker på si, mange alternativer 😊

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde alt i 20-åra. Ting jeg ville prøve og ting jeg egentlig ikke ville prøve med gjorde allikevel. Nå som jeg er over 30 så vet jeg hva jeg liker, og hva jeg ikke liker og har ikke noe behov for å utforske mere. Det utprøvde som er igjen er ting jeg aldri kommer til å gjøre. 

Anonymkode: 50eb7...c1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tvert imot, jeg ville ikke hatt sex på bussen i dag, for eksempel. Sånn ellers er det ikke så mye annet 😋

Anonymkode: ca1f1...f66

AnonymBruker
Skrevet

Før likte jeg bare snille og uskyldige kvinner. Nå liker jeg dem sterke og dominante. Det er ihvertfall noe som har forandret seg. 

Anonymkode: 5f97e...141

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Før var jeg bare kåt og ville pule på vanlig måte, altså vaniljesex. 
Nå er jeg kåt og vil bli brutalt tatt i timesvis og mind-fucket. De siste årene har jeg vært innom bdsm, analsex, deep throat, dp, wet, trekant ffm/mfm, sexfest, cuckolding for å nevne noe.. så ja, ble litt mer utforskende og vågal med årene. 
Er 41 nå. 

Anonymkode: 8027b...8fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har insett at jeg elsker å bli dasket hardt, dratt i håret og litt i den gata der, noe jeg ikke trodde jeg gjorde da jeg var 20. 

Anonymkode: 9054e...c96

• Liker 2
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja :):) 

Anonymkode: a5b11...e43

AnonymBruker
Skrevet
På 2.3.2020 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Tvert imot, jeg ville ikke hatt sex på bussen i dag, for eksempel. Sånn ellers er det ikke så mye annet 😋

Anonymkode: ca1f1...f66

Å prøve å ta seg en runk på bussen, selv om pikken bare blir halvstiv fordi du er blitt eldre , samtidig som du kikker på alle de damene du ikke kan få fordi du er skallet og har ølmage KAN VEL KNAPT KALLES FOR SEX.

Anonymkode: 0821b...594

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja åpen for mer nå

Anonymkode: 395a3...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...