Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! 

Idag er siste frist for å bytte skole og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Så hadde satt pris på noen innspill. Nå går jeg i 2. klasse på videregående, og kjenner at jeg ikke har vært helt fornøyd med miljøet på skolen hittil. Lurer derfor på om jeg skal bytte skole til siste året...? Jeg driver med idrett og går idrettslinja og ser sånn sett på det som en ulempe å bytte, da det da kan bli vanskeligere å drive med idretten, siden jeg da tenker å bytte til en skole uten idrett som valgfag. Likevel trives jeg ikke i klassemiljøet. Det er lite engasjement i klassen, og generelt på skolen, både når det gjelder miljøet, revy og liknende. Og dette er ting jeg engasjerer meg for, da jeg også har en veldig kreativ side ved siden av idretten, og en slags trang til å ta del i slike aktiviteter. Læringsmiljøet er veldig bra da, selv om det sosiale miljøet ikke er topp, og jeg er veldig fornøyd med lærerne.  

Jeg er også allerede på et konsept på denne skolen, med en stor gjeng med jenter, så russetiden er her sikret. Likevel er det enda et konsept på skolen, "det kule konseptet", som jeg gjerne skulle ha vært på, selv om jeg jo skjønner at dette kanskje ikke er det beste. Det er forsåvidt enda en ting jeg irriterer meg over, at det altså er et heriarki på skolen, selv etter jeg har begynt på vgs. 

Dette ble skrevet veldig surrete, men håper noen forstår og har noen gode råd. 

Anonymkode: d30de...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...