AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Del Skrevet 2. mars 2020 Hvor kjøper du sexleketøy? På nett eller i butikk? Hva avgjør om du går inn i en butikk som selger sexleketøy? Hvor komfortabel er du med å gå inn i slike butikker? Anonymkode: 9b33e...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 2. mars 2020 #2 Del Skrevet 2. mars 2020 Går aldri inn i butikk...er du gal Bestiller fra nett for man kan lese anmeldelser av produktene i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Del Skrevet 2. mars 2020 Er helt komfortabel med å gå inn på sexbutikker men har svært sjeldent gått ut med varer. Rett og slett fordi det har vært veldig dyrt eller lite utvalg. Kjøper det meste online. Sinful er bra syns jeg. Anonymkode: ceb56...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 2. mars 2020 #4 Del Skrevet 2. mars 2020 Meo.de og Hankeys Toys er svært gode nettbutikker. Madame Mims og Sinful er gode norske alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Del Skrevet 2. mars 2020 Sinful finner jeg mye bra. Vært innom bla kondomeriet men synes utvalget et så som så. Anonymkode: 781af...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Del Skrevet 2. mars 2020 Mannen og jeg handler både på nett og i butikk, vi har ikke problemer med å gå i en fysisk butikk. Føler ofte det er bedre, da får man sett varen ordentlig, og man kan spørre de ansatte om det er noe vi lurer på. Anonymkode: 0c041...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Del Skrevet 2. mars 2020 Pleide gå i butikk da jeg var yngre, men nå har jeg såpass erfaring at jeg finner fint frem på nettsiden. Anonymkode: f1dfd...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 2. mars 2020 #8 Del Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper du sexleketøy? På nett eller i butikk? Hva avgjør om du går inn i en butikk som selger sexleketøy? Hvor komfortabel er du med å gå inn i slike butikker? Anonymkode: 9b33e...8b7 Handler i butikk og på nett. I butikk er det litt lettere å se forskjell i kvalitet osv, mens utvalget på nett er jo som regel bedre. Synes ikke det er flaut i seg selv, men er noen ganger litt spesielt å overhøre noen av samtalene folk har på sånne steder Som heterofil mann var forøvrig det å få womanizer sin fortreffelighet inngående forklart av en frilynt og «rett på sak» kvinnelig ansatt på Kondomeriet et av fjorårets høydepunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #9 Del Skrevet 2. mars 2020 Kjøpt mest på nett men også i butikk et par ganger. Er 99% komfortabel i butikk, ikke noe problem eller flaut Anonymkode: dbd90...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Del Skrevet 3. mars 2020 Kjøper på nett. Kleint å gå i butikk Anonymkode: d7a30...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissi Skrevet 3. mars 2020 #11 Del Skrevet 3. mars 2020 Kjøper stort sett på sinful. Vuxen har et stort utvalg de også, ikke handlet der - enda! Bonprix har stort utvalg i erotisk undertøy. Er for sjenert til å handle sexleketøy i fysisk butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Del Skrevet 4. mars 2020 erotikknett.no, har brukt de i mange år og er veldig fornøyd mer service og vareutvalg der. Har ikke vært i en butikk siden det var vanlig med oppblåsbare sauer på kondomeriet... med et unntak hvor jeg var innom duo shop og ble sjokkert over pris nivået Anonymkode: e0491...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå