Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du kjøpt ferieleilighet i Alanya, Tyrkia eller gran canaria? Evt hvor ville du dratt på langtidsferie?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke satset på Tyrkia. Mye uro der.

Anonymkode: db132...36a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene, ødelagt av turisme.

Finn deg et sted i Spania på fastlandet med lite turister. Jeg har utenfor Barcelona. 3timer med fly er nok for min del :) 

Anonymkode: 0c441...13d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart Gran Canaria. Tyrkia er altfor nært de krigsherjede områdene. 

Anonymkode: a286b...7bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart GC her også. Av de to valgene. Ellers ville jeg gått for Spania (fastland) eller sørkysten av Portugal.

Anonymkode: 5af9a...b16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanariøyene men kanskje ikke på GC, ville heller sett etter feriebolig på en av de mindre øyene som ikke er preget av masseturisme. La Palma, La Gomera eller El Hierro.

Tyrka er helt uaktuelt da jeg ikke ønsker å støtte Erdogan og hans regime. 

Anonymkode: 3b783...c7b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre det skjer noe drastisk så kommer jeg aldri til å reise til Tyrkia. Så har jeg bodd snart halvparten av livet i Spania også, så er nok liten tvil om hva som er min favoritt. 🙂 

Anonymkode: 1ceac...618

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dra begge stedene for å se hvilket sted du liker best? Jeg har i alanya og stortrives.

Anonymkode: eee1c...c2b

Skrevet

Jeg hadde funnet meg en koselig liten ferieby på den spanske solkysten, i nærheten av flyplass. For hvis man skal reise ofte må det være enkelt å komme seg dit, og helst mulighet for rimelige flybilletter. Alanya er vel to timer unna flyplassen i Antalya, blir for langt for min smak. 

AnonymBruker
Skrevet

Alanya. Masse bra tyrkerpikk der. 

Gunda, 56

Anonymkode: 23499...7b0

AnonymBruker
Skrevet
På 3.3.2020 den 15.26, Meadow skrev:

Jeg hadde funnet meg en koselig liten ferieby på den spanske solkysten, i nærheten av flyplass. For hvis man skal reise ofte må det være enkelt å komme seg dit, og helst mulighet for rimelige flybilletter. Alanya er vel to timer unna flyplassen i Antalya, blir for langt for min smak. 

Det er flyplass utenfor Alanya også, hvor blant annet SAS flyr direkte til flere ganger ukentlig. 

Anonymkode: eee1c...c2b

AnonymBruker
Skrevet
På 3.3.2020 den 14.52, AnonymBruker skrev:

Kanariøyene men kanskje ikke på GC, ville heller sett etter feriebolig på en av de mindre øyene som ikke er preget av masseturisme. La Palma, La Gomera eller El Hierro.

Tyrka er helt uaktuelt da jeg ikke ønsker å støtte Erdogan og hans regime. 

Anonymkode: 3b783...c7b

Enig. I tillegg er det ganske uforutsigbart hva som skjer videre i Tyrkia. Og de har en kvinnefiendtlig religion som dominerer samfunnet. Og ligger altfor nær konfliktområder. 

Ville ikke investert en eneste krone i et land som Tyrkia. 

Anonymkode: 9ee9e...ea0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. I tillegg er det ganske uforutsigbart hva som skjer videre i Tyrkia. Og de har en kvinnefiendtlig religion som dominerer samfunnet. Og ligger altfor nær konfliktområder. 

Ville ikke investert en eneste krone i et land som Tyrkia. 

Anonymkode: 9ee9e...ea0

Enig. Har aldri dratt dit, kommer neppe til å gjøre det.

Anonymkode: 002f0...31e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...