Gå til innhold

Ville du reist til Polen i april? (coronavirus)

Anbefalte innlegg

Gjest EmKay
Skrevet

Jeg og to venninner har i lengre tid planlagt en jentetur. Den er ikke bestilt enda, men vi landet på noen dager i slutten av april som passer for oss alle, og reisevalget falt på Krakow. 

I dag fikk jeg en kommentar på om vi våget det, mtp Coronaviruset. Jeg skal innrømme at den tanken ikke har slått meg en gang, men når det først ble nevnt grubler jeg litt over det. Det skal også nevnes at pga barn, planlegging av barn, osv, har vi kun dette vinduet som passer oss alle - på veldig, veldig lenge. 

Ville du reist til Krakow i slutten av april? Eller ville du ventet til neste mulighet skulle by seg for alle involverte, selv om det potensielt er noen år til?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville reist, skal selv til Polen om en ukes tid og har ingen planer om å avlyse, såfremt det ikke kommer offisielle reiseråd selvsagt.

Anonymkode: 56f4c...104

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er en gjeng som reiser til Tyskland første helga i april.

Vi skal på fotballtur til Dortmund - og vi reiser så sant ikke fotballkampen blir utsatt/avlyst eller må gå for tomme tribuner. 

Anonymkode: cc695...6bf

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville reist, skal selv til Polen om en ukes tid og har ingen planer om å avlyse, såfremt det ikke kommer offisielle reiseråd selvsagt.

Anonymkode: 56f4c...104

Hva skal du der?

Anonymkode: 22c6b...a42

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ville reist. Ingen smittete der enda heller

Anonymkode: 22c6b...a42

AnonymBruker
Skrevet

Ville du reist til USA overhodet? Det dør anslagsvis over 60,000 i året av "ordinær" influensa der borte.

Anonymkode: 12c24...cc7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Reiser selv til USA neste uke. 

Anonymkode: c6fec...3d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...