Gjest EmKay Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Jeg og to venninner har i lengre tid planlagt en jentetur. Den er ikke bestilt enda, men vi landet på noen dager i slutten av april som passer for oss alle, og reisevalget falt på Krakow. I dag fikk jeg en kommentar på om vi våget det, mtp Coronaviruset. Jeg skal innrømme at den tanken ikke har slått meg en gang, men når det først ble nevnt grubler jeg litt over det. Det skal også nevnes at pga barn, planlegging av barn, osv, har vi kun dette vinduet som passer oss alle - på veldig, veldig lenge. Ville du reist til Krakow i slutten av april? Eller ville du ventet til neste mulighet skulle by seg for alle involverte, selv om det potensielt er noen år til?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Ville reist, skal selv til Polen om en ukes tid og har ingen planer om å avlyse, såfremt det ikke kommer offisielle reiseråd selvsagt. Anonymkode: 56f4c...104 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Vi er en gjeng som reiser til Tyskland første helga i april. Vi skal på fotballtur til Dortmund - og vi reiser så sant ikke fotballkampen blir utsatt/avlyst eller må gå for tomme tribuner. Anonymkode: cc695...6bf
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Ville reist, skal selv til Polen om en ukes tid og har ingen planer om å avlyse, såfremt det ikke kommer offisielle reiseråd selvsagt. Anonymkode: 56f4c...104 Hva skal du der? Anonymkode: 22c6b...a42
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Ja, ville reist. Ingen smittete der enda heller Anonymkode: 22c6b...a42
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 Ville du reist til USA overhodet? Det dør anslagsvis over 60,000 i året av "ordinær" influensa der borte. Anonymkode: 12c24...cc7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 Ja, selvfølgelig. Reiser selv til USA neste uke. Anonymkode: c6fec...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå