Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fikk nettopp mail om at jeg har blitt innkalt på intervju hos Fresh Fitness. Er utrolig spent og har veldig lyst på jobben. Har noen vært på intervju hos dem før eller har noen generelle tips til hvordan jeg burde forberede meg? (alt fra intervjuspørsmål, klesstil, holdning osv)

Setter pris på ALL HJELP!!!!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å roe ned ropinga.

Anonymkode: 24716...5f7

• Liker 2
Skrevet

Ikke si at du er en sliten skoleelev ;) Les deg opp på hva Fresh Fitness gjør annerledes enn konkurrentene, hva som er deres mål og visjon. Vis at det er her du vil jobbe og hvorfor du vet du vil gjøre en flott jobb (Interesse for trening, interesse for mennesker, hjelpe alle med å nå sine mål osv). Tøy pleier jeg alltid å si "midt i mellom". Jeans og en pen overdel er bedre enn kjole/dress. Men hvor i senteret er det? Skranka? Trener? Det har jo litt å si. Kanskje pent treningstøy er like bra som noe annet. Og ikke oversminket... Store smil og vis interesse for det de forteller deg. Skriv gjerne ned litt stikkord for hva du ønsker å si så er det lettere. Positiv, pågangsmot og utadvent veier tungt i de fleste bedrifter ;) Lykke til! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...