Gjest Queenblue Skrevet 27. desember 2005 #421 Del Skrevet 27. desember 2005 Fastlege ja, jeg har lyst å bytte min egen. Men så går begge barna hos han også, og da synes jeg det blir så vanskelig. Mamma har lyst å bytte til min.. :klø: Hun gikk hos han før, men byttet da hun ikke var fornøyd med han. Det er glemt nå.. Jeg blir nok nødt til å overtale henne til å prøve dagsenter først, så får vi se. Nei, nå er det sengetid, godnatt alle sammen og godnatt til deg Svane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. desember 2005 #422 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Svigermor skulle heller ikke på dagsenter - over hodet ikke. Etter mye mas klarte vi å overtale henne til å forsøke en måned - og nå ser hun fram til de to dagene hun er der hver uke. Hadde vi ikke mast og presset henne, hadde hun blitt sittende i leiligheten sin - alene. Men det er ikke lett. Vi kontaktet også teamleder for hjemmebaserte tjenester, for hun hadde oversikt over hvilke tilbud svigermor kunne benytte. Vi hadde et møte hjemme hos svigermor, og resultatet var altå at det ble lettere å overtale svigermor til å besøke dagsenteret, og i tillegg får hun middagen servert på døra hver dag. Siden hun er syk, kommer hjemmesykepleien hjem til henne hver dag og sjekker henne og gjør klar medisiner, og så har hun hjemmehjelp en dag i uka. Dette ble ordnet fordi leder for hjemmebaserte tjenester hadde oversikt over tilbudene og kunne veilede oss litt. Endret 28. desember 2005 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 31. desember 2005 #423 Del Skrevet 31. desember 2005 Ja det går vel en stund til. Hun er bedre nå. Takk for råd Bettie. I kveld er jeg hjemme med moren min. Resten av gjengen er borte hos svigers, de kommer hjem senere. Ellers har romjula gått med til jobbing og tv-titting. Det er delig med kortere dager på jobben. Nå hviler hun etter maten, og jeg lurer meg inn her litt. Ønsker alle her inne god helse og alt det beste i 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. desember 2005 #424 Del Skrevet 31. desember 2005 Håper du får en god kveld. Sender deg mange gode ønsker for det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 31. desember 2005 #425 Del Skrevet 31. desember 2005 riktig godt nyttår!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 1. januar 2006 #426 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) . Endret 31. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 1. januar 2006 #427 Del Skrevet 1. januar 2006 Moren min var hos meg fra 3 til nesten 9. Da ville hun hjem, var redd noen kunne skyte en rakett på huset hennes. Jeg kjørte henne hjem, og ikke lenge etterpå kom mannen og barna hjem. Så vi 4 koste oss, så på tv - og skålte kl 12. Det begynte å snø, så jeg så ikke så mye til rakettene. Jeg så nok, men hadde det vært stjerneklart hadde jeg nok sett mye mer. Det var en fin kveld, avslappende og koselig. Samvittigheten min er ikke dårlig.. moren min har vært mye hos oss nå. Nå er det sengetid, i morgen er det jobben igjen. Huff. Håper jeg kommer meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. januar 2006 #428 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 2. januar 2006 #429 Del Skrevet 2. januar 2006 Takk det samme Escada. I dag var det pån igjen. Jeg kom meg opp.. etter en stund. Dagen gikk fint, er ikke noe trøtt enda. Det kommer vel i morgen tenker jeg. Nå har jeg tenkt meg på trening. Etterat jeg fikk vondt i knærne mine i sommer, har vekta gått sakte men sikkert feil vei. Så nå får jeg prøve å komme i form igjen - får ta det pent og rolig. Jeg må da prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sumobareinnom Skrevet 4. januar 2006 #430 Del Skrevet 4. januar 2006 Godt nytt år QB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 4. januar 2006 #431 Del Skrevet 4. januar 2006 Det var så deilig å få røre litt på seg igjen Svane. Selv om jeg tok det pent. Kjenner det godt i ryggen, muskler som jeg ikke har brukt på en god stund. SUMO, min favoritt-finske!!! Nå har du vært borte lenge. Godt nyttår til deg også! Hvordan får jeg stengt denne dagboka? Skal åpne en ny tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sumobareinnom Skrevet 5. januar 2006 #432 Del Skrevet 5. januar 2006 Her er jeg bare innom igjen. Swan har du slettet dagboken din? Godt nytt år til deg også SWAN! Hi,hiii... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. januar 2006 #433 Del Skrevet 5. januar 2006 Håper jeg finner deg igjen i ny bok hvis du stenger denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå