Gå til innhold

Blått en dag..

Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Gjest Queenblue

Fastlege ja, jeg har lyst å bytte min egen. Men så går begge barna hos han også, og da synes jeg det blir så vanskelig. Mamma har lyst å bytte til min.. :klø:

Hun gikk hos han før, men byttet da hun ikke var fornøyd med han. Det er glemt nå..

Jeg blir nok nødt til å overtale henne til å prøve dagsenter først, så får vi se.

Nei, nå er det sengetid, godnatt alle sammen og godnatt til deg Svane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor skulle heller ikke på dagsenter - over hodet ikke. Etter mye mas klarte vi å overtale henne til å forsøke en måned - og nå ser hun fram til de to dagene hun er der hver uke. Hadde vi ikke mast og presset henne, hadde hun blitt sittende i leiligheten sin - alene.

Men det er ikke lett.

Vi kontaktet også teamleder for hjemmebaserte tjenester, for hun hadde oversikt over hvilke tilbud svigermor kunne benytte. Vi hadde et møte hjemme hos svigermor, og resultatet var altå at det ble lettere å overtale svigermor til å besøke dagsenteret, og i tillegg får hun middagen servert på døra hver dag. Siden hun er syk, kommer hjemmesykepleien hjem til henne hver dag og sjekker henne og gjør klar medisiner, og så har hun hjemmehjelp en dag i uka.

Dette ble ordnet fordi leder for hjemmebaserte tjenester hadde oversikt over tilbudene og kunne veilede oss litt.

Endret av Bettie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Ja det går vel en stund til. Hun er bedre nå. Takk for råd Bettie.

I kveld er jeg hjemme med moren min. Resten av gjengen er borte hos svigers, de kommer hjem senere.

Ellers har romjula gått med til jobbing og tv-titting. Det er delig med kortere dager på jobben.

Nå hviler hun etter maten, og jeg lurer meg inn her litt.

Ønsker alle her inne god helse og alt det beste i 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Moren min var hos meg fra 3 til nesten 9. Da ville hun hjem, var redd noen kunne skyte en rakett på huset hennes. Jeg kjørte henne hjem, og ikke lenge etterpå kom mannen og barna hjem. Så vi 4 koste oss, så på tv - og skålte kl 12. Det begynte å snø, så jeg så ikke så mye til rakettene. Jeg så nok, men hadde det vært stjerneklart hadde jeg nok sett mye mer. Det var en fin kveld, avslappende og koselig. Samvittigheten min er ikke dårlig.. moren min har vært mye hos oss nå. Nå er det sengetid, i morgen er det jobben igjen. Huff.

Håper jeg kommer meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Takk det samme Escada.

I dag var det pån igjen. Jeg kom meg opp.. etter en stund. Dagen gikk fint, er ikke noe trøtt enda. Det kommer vel i morgen tenker jeg.

Nå har jeg tenkt meg på trening. Etterat jeg fikk vondt i knærne mine i sommer, har vekta gått sakte men sikkert feil vei. Så nå får jeg prøve å komme i form igjen - får ta det pent og rolig. Jeg må da prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Det var så deilig å få røre litt på seg igjen Svane. Selv om jeg tok det pent. Kjenner det godt i ryggen, muskler som jeg ikke har brukt på en god stund. :ler:

SUMO, min favoritt-finske!!! Nå har du vært borte lenge. Godt nyttår til deg også!

Hvordan får jeg stengt denne dagboka? Skal åpne en ny tenkte jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sumobareinnom

Her er jeg bare innom igjen. :roll:

Swan har du slettet dagboken din? Godt nytt år til deg også SWAN!

Hi,hiii...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...