Gjest ¤Escada¤ Skrevet 14. november 2005 #361 Del Skrevet 14. november 2005 Ikkje kjekt å se at du ik har d så bra... håper d kommer seg... tenker på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 16. november 2005 #362 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 18. november 2005 #363 Del Skrevet 18. november 2005 Hei mine venner, takk for alle hilsninger. Har tenkt på det du skrev Bettie, om å vise vise at man trenger trøst. Det kan nok være noe i det. Jeg er så vant til å være der for andre, at jeg klarer ikke å vise at jeg trenger trøst selv. Denne uka har vært litt bedre, onsdag hadde jeg bestemt meg for en Kg-kveld, men da funket ikke dataen. Typisk. Moren min falt og måtte på legevakta og sy, så hun er litt redusert. Har vært endel innom henne. I går var jeg kvalm, hodepine.. og stupte i seng rett etter jobb. Er da bedre i dag, men det slipper ikke helt taket. Idag gikk jeg tidlig fra jobb og vasket hus. Det er vel ikke riktig å bruke opptjent fritid på husvask, men hva skal en stakkar gjøre da? Er da godt å få det gjort. Nå sover mannen, og barna er på kino - Harry Potter. Så jeg har fri til de skal hentes. Deilig med et lite pusterom for seg selv. I morgen skal vi i bursdag, så da går hele kvelden der. Nå har jeg ikke lyst å gå. Det vi si, jeg har ikke lyst å gå noe sted.. ikke på noen fest. Veldig koselige de vi skal til, men jeg vil hjem tidlig og mannen vil bli til lyse morgen.. Før var det motsatt, han som gikk hjem og jeg som ble, men nå er det helt snudd om. Vel, jeg får ta det som det kommer. I dag var det sol og fint vær, det hjelper på. Skal prøve å ta en dagbokrunde, har ikke gjort det på evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. november 2005 #364 Del Skrevet 18. november 2005 Huff... håper mora de kommer seg raskt då... Foresten litt kjedelig når man ik er helt samstemt med mannen når d gjelder å gå ut å sånn.... heldigvis er eg og min litt like der.. Du får no prøva å kosa deg som best du kan då... så kan du vel kanskje gå heim tidligare enn han? Håper d går fint værtfall... Og at du får ei koselig helg... (og god bedring! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 20. november 2005 #365 Del Skrevet 20. november 2005 Fredag ble det en så hyggelig avslutning på kvelden. Fikk besøk av et vennepar utpå kvelden. En av mine beste venninner, min psykolog kan man si. Vi koste oss skikkelig. Hun har "ny" kjæreste (snart et år), kjempetrivelig type. De fortjener hverandre, for de er så gode begge to. Lørdag våknet mannen helt sylta i forkjølelse. Det endte opp med at jeg gikk alene på festen. Kjempekoselig, selv om det aldri tok helt av. God mat og god drikke - masse hyggelige mennesker. Gikk hjem alene om natta, godt å få luftet seg litt. Det lukter røyk av alle klær etter en sånn fest. Listet meg inn, og alle sov. Førstemann oppe i dag også gitt. Formen er faktisk ganske bra. Helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 20. november 2005 #366 Del Skrevet 20. november 2005 Takk Escada, moren min er litt bedre. Det er rart det med mannen min og meg. Før ville jeg bli og han gå hjem først når vi var på fest. Og nå er det tvert om. Det løste seg jo bra da, for min del.. Måtte gå alene, og da gikk jeg hjem når jeg ville. Det ble så passe seint, gikk hjem i natten ved halv 3 tida tenker jeg. Stille og mørkt i de fleste husene, bare lyden av mine hæler som klikket og klakket på asfalten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. november 2005 #367 Del Skrevet 20. november 2005 Var ute en tur med mannen og ei venninna igår.... tok litt av så eg kan vel trygt si at eg er litt redusert idag.. Håpe du har en fin søndag då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. november 2005 #368 Del Skrevet 21. november 2005 Heisann... Koss blei starten på denna uka då? Bare bra håpe eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. november 2005 #369 Del Skrevet 21. november 2005 heisann håper det går fint med deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. november 2005 #370 Del Skrevet 21. november 2005 Hei du Synd at mannen ikke var i form. Håper det ikke er noe som smitter til deg. Men du har hatt en ganske ok helg, forstår jeg. Det er deilig med slike helger særlig hvis en ögså får litt tid til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 22. november 2005 #371 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) ............ Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 24. november 2005 #372 Del Skrevet 24. november 2005 Hei Escada, jeg var litt redusert på mandag, øya liksom falt igjen... Ellers har uka vært ganske bra. Det går fint her Seroxata. Jeg håper det ikke smitter Bettie, men jeg pleier å få forkjølelser etc.. Får med meg det som er, kan du si. Har klart meg enda. Takk, jeg hadde en fin dag Svane. I dag er jeg hjemme og pusser vinduer og står i. Stryking er kjett, masse gardiner som må strykes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. november 2005 #373 Del Skrevet 24. november 2005 Har du lyst til å vaske flere vinduer? Skulle ha gjort det her også, men det regner jo hele tiden. Får se hva jeg rekker i helgen. Klem til deg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 25. november 2005 #374 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg driver fortsatt i stua og ordner. Driver vel litt over hele huset.. Jeg har nok med mine egne vinduer Bettie, ellers skulle jeg trådd til å pusset alle dine også. Pusen hjalp meg litt på utsiden, ble våt i regnet.. og satt på en smal kant inntil mitt nyvaskede vindu.. Ja ja det har da akkurat vært nyvasket. Vet ikke helt hvor jeg skal fortsette Svane, kaos alle steder. I morgen får vi gjester så da bør det jo være fint her. Jepp, bare å sette i gang skal jeg bli ferdig. Ja jeg har kattelabber jeg da, de er vel litt mindre enn hundelabbene hos deg.. Synes jeg ser hvordan det er.. Ønsker dere en fin fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 26. november 2005 #375 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) ........ Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 27. november 2005 #376 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) ... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 27. november 2005 #377 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har det bra Svane. Selskapet var vellykket, koselig å treffe familien igjen. i dag har det snødd litt, såvidt at det er hvitt ute. Da blir det lyst og fint ute. Moren min har vært her hele dagen, hun syntes det var så kjett, så da hentet vi henne og hun har vært her helt til nå. Middag og full pakke. Rart hvordan det blir, nå er det jeg som må ta ansvar og ordne opp - med alt. Ha en fin søndagskveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. november 2005 #378 Del Skrevet 27. november 2005 Heisann.... hatt en fin helg el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. november 2005 #379 Del Skrevet 27. november 2005 bare innom med en liten hilsen. Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. november 2005 #380 Del Skrevet 28. november 2005 Hei Queenblue. Hvordan har du det? Familieselskap kan være hyggelige de. Men det er rart med det. Noen døtre slipper liksom aldri unna ansvar for foreldre, unger og alt annet. Du er nok litt sånn - at du både får - og tar - ansvar. Bare husk på at du har ansvar for deg selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå