Gå til innhold

Blått en dag..

Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

Yåper humøret ditt kmmer seg snart... du er ik alene om d for å si d sånn... men d er no lett for med dette fele mørke været og alt... :sjenert: Håper du får en fin helg då... kose deg med pus og mann.. ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Queenblue

Hei Fru Svan, hyggelig at du synes jeg har fint navn. :) Jeg liker det jeg og, men føler meg så melankolsk. jeg er stort sett ikke redd når jeg går ute, synes det er litt ekkel å møte store ungdomsgjenger som står og henger.. sene natterstider, men jeg har aldri opplevd noe ekkelt.. det jeg kan huske.

Så koselig da Skauta, synd jeg ikke møtte deg i skogen. Barna mine er ikke slemme, de er bare litt bortskjemte, og det er vel min egen feil.

Takk for rosen, så får vi se hvordan det blir med mine drømmer. :)

God helg til dere også, Seroxata :), Fru Svane :) og Escadea :)

I dag har det vært en innholdsrik dag. Først kaotisk, sentralbordet ble nesten sprengt i perioder. Så fikk jeg så mye kjeft fordi folk var opptatt i telefonen. Er det min skyld liksom? Jeg pleier aldri å bli uforskammet eller sint i telefonen, men i dag var det hakket føre. Har ikke fått så mye kjeft i løpet av hele året som jeg fikk i dag. På telefonen altså. Og det var ikke bare jeg.... en kollega fikk mer kjeft enn meg. Til slutt spurte jeg sjefen min hvor mye jeg skulle godta. Og han sa: ikke mye, bare legg på. Jeg gjør jo ikke det da, men det er jo godt å vite at jeg kan gjøre det.

Og så på slutten av dagen gjett hva jeg fikk av sjefen min??

En flaske RØDVIN :sjarmor: og denne gangen var det bare jeg som fikk. Kanskje han tenkte igjennom det han hadde gjort.. eller kanskje ikke. Mener da han gav til kollegaene min og ikke meg. Men mannfolk tenker vel ikke slik. Vet han hadde fått flaska av en kunde, men jeg vet også at han er veldig glad i rødvin.. Anyway, jeg ble ihvertfall veldig glad. All kjeftinga ble glemt. :)

Nå skal jeg tenne levende lys stua full, kose meg med Beat for Beat og et glass rødvin.. kanskje? Så sovner jeg vel på sofaen i kveld som jeg gjør nesten hver fredag, utslitt etter uka.

PS: Hadde igjen en skvett Bailyes i kjøleskapet.. og den tok jeg nå. Føler meg avslappet og harmonisk og BLID. :ler: Det setter sikkert mannen min pris på. Var nok litt kje i går, ikke sint men deppa.

God aften alle sammen, måtte dere få en fortreffelig fredagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Gjorde forresten noe rart i gårkveld. Skulle stryke litt klær før jeg la meg, drev og prata så mye samtidig. OG skjorta ble liksom ikke no fin... jeg støyk og jeg strøyk...

og så gikk det opp et lys...

jeg hadde glemt å sette i kontakten!! :ler:

Er det mulig?

Og jeg som skryter av at jeg gjøre tre ting på en gang...

sånn som bare damer kan :ler:

og ikke mannfolk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

haha, så søt du er!! stryke og stryke, men null resultat da gitt :ler:

Håper ikke den rødvinsflaska står igjen da, drikk uten måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig gjort av sjefen din - men egentlig skulle det bare mangle.

Ikke vet jeg om man gjør ungene en bjørnetjeneste eller ikke. Det er ikke lett å være oppdrager, og det går en grense for hvor mye man orker å mase. Det blir så sur steming av alt maset - og jeg surnet selv også.

Håper at humøret ditt er på oppadgående, og at du føler deg litt verdsatt, for det er viktig. Du er en viktig person i familien, vet du, selv om det sjelden blir sagt.

Ønsker deg en fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Sjefen min er snill han. Men noen ganger... er det mye lettere å være mann. :forvirret:

Jeg maser ikke nå, sønnen min har ikke tid. Han skal gjøre det når han blir ledig.. Jeg må le litt også.

Ja jeg vet det Bettie, og humøret er oppadgående og stabilt i dag, og i går kveld også. Du skriver så fornuftig og fint.

I dag har jeg kjøpt nye bukser til junior, han strekker seg og blir lengre. Men det er så kjedelig å prøve klær. Heldigvis gikk det raskt i dag.

Mamma har vært her til middag i dag, har akkurat kjørt henne hjem. Hun var redd det var glatt, for her har det snødd i hele dag. Så nå er det hvitt i alle hager, ikke på veien da, men overalt ellers.

Jeg har tent masse levende lys, kjøpte meg roser i dag så nå er det pyntet og fint i stua mi. Mannen hviler etter middagen, og jeg koser meg her. Orker ikke sove nå, da blir hele kvelden ødelagt.

Pus sover i sofaen han også, orker nesten ikke gå ut i dette rare været.

Leste en tråd her om at skyllemiddel ødela stretchbukser?? Er det sant? Jeg bruker bestandig skyllemiddel, og har ikke tørketrommel. Har aldri hørt det før, og jeg bruker mye stretchbukser. Noen som har peilig på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

I dag fikk pus sjokk. Han gikk ut verandadøra, og der var det kommet noe hvitt og kaldt over hele bakken... Det var rett inn igjen, og han ville ut hovedinngangen på andre siden... og tenk! Der var det også hvitt!! Han var helt sjokka stakkars liten pus!! Det var bare så vidt han rakk inn og fikk tisset i kattedoen sin :ler:

Så ligger han og kulern inne og ser ut på snøværet. Det gjør jeg også forsåvidt, men jeg ser på tv`n. Stryker litt klær innimellom. Og er litt på KG :sjarmor:

Nå er det hvitt overalt, og det snør som bare rakkern. Begynte i går og bare fortsetter. Er glad jeg har fri idag. Men i morgen er det jobben igjen. Der er det vel enda mer kaos tenker jeg, nå som snøen har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Stakkars pusen! :ler: Er så morsomt å se på kattunger som ik har sett snø før... :sjarmor:

Ha en fortsatt fin søndag vennen! :klem: Tror eg skal tenne en hel haug med te-lys rundt meg og litt kakao.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt med katter som ikke har opplevd snø før. Det har ike snødd her enda, men det skal bli spennende å se hvordan lillepusen reagerer. Hun er kjempepysete, nemlig.

Koselig med lys og blomster. Det gir en deilig og varm innestemning.

Kos deg videre i ettermiddag og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

I dag var det full vinter. Det var ti grader da jeg sto opp kl 6. Trodde jeg så feil (ser litt dårlig), men nei da. Helt hvitt overalt og kaldt. hutre..

Som forventet på jobben - kaos. Fikk ikke gjort noe annet enn å ta telefonen.. Men ingen sinte kunder i dag heldigvis. Det er det nesten aldri. Men på fredag hadde de tydeligvis samlet seg opp. :frustrert: Det ble en lang dag på meg, kom ikke hjem før 8. Godt å få ryddet opp litt i kaoset etter at vi har stengt. Vet det blir like kaotisk i morgen.. hele uka regner jeg med. Da er det godt å ta unna litt om kvelden, selv om det blir seint. Og jeg trøtt. Mannen hadde tent lys da jeg kom hjem, han vet jeg synes det er så koselig å se levende lys i vinduet når jeg kommer hjem og det er mørkt ute. Snille mannen min. Lagde kakao når jeg kom hjem, hadde lyst på noe varmt og godt. Nam. Junior er også veldig glad i det.

Har vondt i øya i dag, de svir og klør. Skal snart ta kvelden, legge meg og dryppe øynene mine.. og be om litt skuldermassasje.. ber pent så får jeg nok det, hvis det ikke er fotballkamp da. Jeg får forte meg :ler:

Morsomt med kattunger Escada og Bettie. Han er blitt så utspekulert. Står ved like ved verandadøra når jeg ligger på sofaen. Jeg står opp, tar opp døra og spør om han skal ut. Da hopper han opp i sofaen der jeg lå og legger seg. Ser på meg og det ser ut som han skal si: du kan gå ut du :ler: Morsommen...

Ja Svane, mannen holdt på å le seg fordervet av meg, når jeg oppdaget at kontakten ikke var satt i ... Det var nok priceless :ler:

Koselig med snø Spidergirl, men den kommer like uventet hvert år :ler:

Nei nå får jeg gå og dryppe øynene mine kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Jeg har fått massasje flere kvelder på rad, Bettie. :)

Mannen er snill, Svane, akkurat som din :) .

Jeg er allergisk, går konstant på tabletter. men det med øyene kommer og går. Akkurat nå kommer det. Jeg klør og svir, vet ikke helt hva det kommer at. Orker nesten ikke å bruke linsene mine. De er forresten litt bedre nå.

Det har vært en hektisk uke så langt.

Mandag

Jobbet overtid til sene kvelden.

Tirsdag

Var på party, koselig å prate lenge med gode venninnner. Koselig avslappende og gode kaker. Nam.. Fikk brukt litt penger også. :sjarmor:

Onsdag

Jobbet overtid, rett på avslutningsfest/tilstelning for datteren. Koselig. Ble sittende og prate med en god venninne jeg ikke har prata med på lenge. Synd hvordan slike forhold sklir ut. Jeg må kanskje ta litt av skylda for det.. dårlig samvittighet... :tristbla:

Torsdag

Bare 2 t overtid, + 1 times besøk hos moren min.

Fikk kjøpt vinterforsyning med poteter og gulerøtter. Så nå er det gjort.

Hmm, tror jeg snart skal legge meg. Får ta et lite raid på kjøkkenet først. Tror det er noe som snart går av seg selv der. Det kjennes sånn på lukta. Æsj..

I morgen er det endelig fredag og helga. Da skal jeg nok sove lenge lenge på lørdag. Utslitt for tida.

Onsdag morgen sovnet jeg etter at klokka hadde ringt. Drømte en rar drøm hvor både faren min og tanten min var med + endel andre. Da jeg våknet ble jeg liksom "satt ut", og var det lenge utover dagen. Fikk en lei følelse, og skjønner liksom ikke helt hva den skal bety. Det er snart 2 år siden faren min døde og nå i sommer døde tanten min. Det ble sittende igjen i hodet mitt så lenge. Til ettertanke, det var ikkeno ekkelt eller skummelt, bare rart. Klarer ikke forklare bedre. Har tenkt litt på den i dag også. :forvirret:

Kanskje jeg skal sitter her litt til.. Nå har mannen begynt på kjøkkenet hører jeg. Han leter nok etter det som snart går av seg selv. Kanskje han finner det, bare jeg venter lenge nok? :ler:

Nei, jeg får være den gode hustru og trå til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Queenblue

For et begredelig vær. Regn og atter regn og tåke. Det eneste som er bra med dette, er at det kommer ferdigmåka. Det hadde jo blitt temmelig mye snø av all denne nedbøren. Da hadde vi vel snødd inne.. :ler:

Lørdag var det sovevær hele dagen. Ble ikke gjort så mye, bare litt.

Tåka henger fortsatt tykt nedover husveggene her.

Nå driver jeg livredning med inneplantene mine, de trenger vann. Grønne planter trives stort sett bra hos meg, det er nok litt verre med blomster.

Jepp, ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste gangene jeg har stukket nesa uta for døra, er når jeg har sluppet katter inn eller ut. Ellers har det over hodet ikke fristet å bevege seg ut i regn og tåke. Tåka har lettet, så nå er det bare stup mørkt - og klokka er ikke seks en gang.

Kos deg i kveld med tente lys og annet stemningsskapende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Virker som om tåke er stikkordet for de fleste her i landet i dag. Den er tjukk og fæl på utsiden av vinduene våre også. Hører at båtene bruker tåkelur ute på sjøen.

Skulle bare innom å hilse på jeg da, siden vi liksom er litt naboer i gruppa P-T i dagbøkene..

Ha en fortsatt strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...