Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #281 Del Skrevet 16. oktober 2005 Bare titter innom for å ønske en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 16. oktober 2005 #282 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg fikk jo mensen denne uka også. Typisk. Har ikke blødd siden i sommer, men da holdt jeg til gjengjeld på i en hel måned.. Møkkagreier. Føler meg halvveis ned i kjelleren, har kanskje sammenheng med mensen. Føler meg litt slem også. Og det gjør det no ikkeno bedre akkurat. Murer meg inne, orker ikke gå til noen. Det gjør det ikkeno bedre. Nei, nå venter senga. I morgen er det jobb + laserbehandling. Blir sliten av den, men det skulle jeg ikke bli sa fysioterapeuten. jeg føler meg utslitt etterpå jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. oktober 2005 #283 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uffa... mensen er noe drit! Venter min og snart... Skulle vært fritatt for sånnt om høsten/vinteren synes eg! Er jo nok og deppe over då liksom.. Du får tenne masse lys rundt deg.. koke litt kakao...sette på video "Bridget Jones Diary" legge deg godt til rette i sofaen med teppe godt pakka rundt deg.. varmeflaske på magen.. og ibuxen ved din side... Detta er mi oppskrift på sånne dager.. Her skal du få noe gode ikkje samme som på ordentlig men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 17. oktober 2005 #284 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) ........... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. oktober 2005 #285 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei du Høst er ikke bare more, nei. Det blir så fort mørkt. Godt at pusen har det bedre. Det går som regel godt, og de har ikke så mye plager etter et slikt inngrep. Rart at du blir sliten av laserbehandlingen, men kanskje kroppen reagerer på den. Har ikke erfaring med det selv. ¤Escada¤ kommer med gode råd, synes jeg. Du får pleie deg selv så godt du kan. Stor klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 17. oktober 2005 #286 Del Skrevet 17. oktober 2005 Takk for besøk Frysepulver Takk for gode råd Escada. Jeg har lagt varm sjokolade til hele familien, kjøpt horn og nå har vi kost oss. Jeg skal få litt nakkemassasje av mannen før jeg hiver meg i senga. Føles nesten som om jeg blir forkjølet. Nå har jeg hatt mensen ei uke... men neida, den stopper ikke. Møkkagreier. Jeg sitter i kjellertrappa fru Swan.. halvveis nede tenker jeg. Får vel prøve å karre meg oppover igjen. Pusen er fit for fight igjen, hopper og spretter. Leken til tusen. Han synes det er litt kaldt ute, vil ikke være med meg ut og hente avisa i dag tidlig. Pyse Takk Bettie. Jeg liker høsten, da tenner jeg lys inne. Synes våren er vanskeligere + julen. Da føler jeg meg så utrilstrekkelig og lite flink. Jul altså, men det er jo lenge dit. Har gått en tur til mamma i kveld, hun ble glad for besøk. En god gjerning + at jeg fikk rørt litt på meg. Nå skal jeg legge meg, i morgen er det atter en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 18. oktober 2005 #287 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) .......... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 18. oktober 2005 #288 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg liker også sommeren best. Høsten har sin sjarm med å tenne levende lys inne, når det er mørkt ute. Nå er det jo kjempefint ute med naturens farger og strålende sol. Når det blir regn og blåst og glatt og guffent... nei det vil jeg ikke tenke på. Nå har jeg sett på Kaoskontroll. Kanskje jeg skulle begynne å rydde litt. Har fått beskjed om at jeg blir meldt på der, hvis jeg ikke begynner å rydde. Så Hilde Hummelvoll står nok på døra mi en vakker dag i nærmeste framtid. Neida, det er ikke fullt så ille. Garasjen er nå ryddet slik at det er plass til den ene bilen. Den minste lille. Ellers er det ikke så verst nå faktisk. Kan jo ikke rydde alt på en dag.. det er jo bare litt over 1 år siden vi flyttet hit. I dag har det vært kaotiske tendenser på jobben. Masse inngående tlf, og når folk ikke tar telefonene sine.. kommer de tilbake til meg og sperre sentralbordet. Eller de legger av telefonen.. Hevet stemmen min litt i dag gitt, og det er det ikke hver dag jeg gjør. Men det hjalp. Nå får jeg gå og rydde litt i noen papirer.. ble inspirert av kaoskontroll. Når jeg hvordan det ser ut hos folk før de begynner, og så hvor fint det blir etterpå. Skal legge meg tidlig i kveld, er temmelig sliten og har vondt i øra av alle ting. Det går vel over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 18. oktober 2005 #289 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) ........... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 18. oktober 2005 #290 Del Skrevet 18. oktober 2005 Mener vi har BBC Prime. Har ikke sett den engelske utgaven, men originalen er stort sett best. Skal se om jeg kan finne ut når det går. Så endel på den kanalen før, men ikke så mye nå mer. Nei, nå får jeg rydde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. oktober 2005 #291 Del Skrevet 18. oktober 2005 innom og sjekker livet litt ha en flott uke vider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 18. oktober 2005 #292 Del Skrevet 18. oktober 2005 Takk for det Seroxata. Synes livet mitt består av arbeid, jobbing... Er innom og sjekker livet ditt også, det skjer det jo noe spennende hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. oktober 2005 #293 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hallo du Jeg er bare innom en tur med en onsdagshilsen. Håper øret ikke gjør vondt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. oktober 2005 #294 Del Skrevet 19. oktober 2005 Innom og ønsker deg en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 20. oktober 2005 #295 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei vennen. Håper du har en bra dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 20. oktober 2005 #296 Del Skrevet 20. oktober 2005 Øret var nok bare noe forbigående Bettie. De er helt ok nå. Uka er sånn passe Escada, og denne dagen har vært sånn ok Svane. Jeg har ikke angst, men er mer depressiv. Føler meg utilstrekkelig, mislykket.. Nå sist har jeg lurt på barneoppdragelsen, synes barna mine er bortskjemte. De hjelper til minimalt hjemme, og blir sure når jeg sier ifra. Oppgaver som å rydde ut av oppvaskmaskinen tar toppen 10 min, og når det ikke blir gjort på nesten 2 dager.. fordi jeg har så mye lekser... da blir jeg sur. Oppvasken som skal ned i maskinen flyter utover hele benken. Så ender det med at jeg tar det selv. Selv om hun har lekser og prøver så har hun tid til det. Men å lese i romaner og se på TV, ja det teller jo ikke. Det har hun tid til. Det ender med at jeg blir fly forbannet, og sier det jeg mener og litt til.. og så anger jeg etterpå. Det hjelper en liten stund, og så er det tilbake til det gamle igjen. Ja det var jo denne episoden da, ellers er de jo to flotte barn. Men har jeg gjort de en bjørnetjeneste? Vil jo at de skal ha det bra, kanskje det er for lettvint å få og få, kjør meg hit og dit... uff nei jeg vet ikke. I går kveld gikk jeg en tur til moren min, hun ble så glad. Da jeg gikk hjem igjen, gikk jeg en sti gjennom skogen som jeg vanligvis ikke går når det er mørkt. Har musikk på ørene. Tenkte det er det samme om noen kommer og tar meg. Det er bare problemer overalt allikevel. De klarer seg vel like bra uten meg. Men jeg kom meg hjem uten å møte noen busemenner. Nå har jeg tent masse levende lys, stua er full. Mannen har fylt i ovnen, kjenner varmen brer seg. Det regner og er drittvær ute så da er det godt å være inne. Pus vil heller ikke ut. Han pleier å ta en tur og kontrollere territoriumet sitt.. men han orker ikke å gå ut i regnet han heller. Vi får kose oss inne. Jeg skal stryke noen skjorter, henge opp en vask og så legger jeg meg. Er så sliten og trøtt. I morgen er det fredag, og så er det helg. Jammen går uka fort. Dette ble mye sutring.. Mari Melankoli, det er meg. Kanskje jeg skulle bytte navn til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 20. oktober 2005 #297 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 20. oktober 2005 #298 Del Skrevet 20. oktober 2005 God aften fagre dronning! Var jeg en busemann i din skog ville jeg tatt deg i mine armer og galloppert mot fullmånen og tatt deg bort fra oppvask og slemme barn Ta en rose og tenk på meg i dine drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. oktober 2005 #299 Del Skrevet 20. oktober 2005 god helg til deg, skjønningen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 21. oktober 2005 #300 Del Skrevet 21. oktober 2005 Riktig god helg, min venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå