Gå til innhold

Blått en dag..

Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du

Du har fått nytt "navn", jo, men jeg kjente deg igjen - heldigvis.

Det er forferdelig mye rutinearbeid i et hjem - kjedelig rutinearbeid. Men det må jo gjøres - som å sortere klær.

Nå er jeg på nett igjen, så nå kan jeg ta meg tid til å komme på besøk.

Håper du og jegeren får en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Lenge siden jeg har vært her nå, det er hektisk både på jobben og hjemme. Har ikke engang hatt tid til å ringe til legen min. Han venter på tilbakemeldling fra meg. Det går i ett, og det er ikke så lett å ringe ut når man passer et sentralbord. Må jo ringe i løpet av en halv time, og vips er den halvtimen over. Han tar bare samtaler 3 dager i uka,og en halvtime hver gang, og nå er uka gått. Får prøve igjen på mandag.

Nå er det endelig helg, deilig. Ser ut som det blir regn, jeg ønsker meg fint vær. Mannen og jeg skal på Oslotur, vi skal på show i kveld. Gleder meg så til det. Da hadde det vært fint med strålende sol. Ihvertfall oppholdsvær.

Skal ta meg en dagbokrunde snart, nå må jeg ordne meg til turen. Må ordne både hjemme og det vi skal ha med oss.

Ønsker alle sammen her en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Hei igjen.

Vi har hatt en kjempekoselig Oslotur. Var med et vennepar, så vi var 4 stk. Det ble strålende sol, vi ruslet rundt i gatene, tok en pils, satt på uterestauranter... koste oss. Var innom Aker brygge.. og flere steder.

Om kvelden var vi på show på Dizzie-teateret med Sven Nordin, Hilde Lyrån, Brede Bøe og Lisa Stokke. Vi hadde kjempefine plasser, og det var så moro. Jeg lo så jeg skreik... :ler:

Etterpå spiste vi på en restaurant - deilig mat.. og drikke..

Og hjem til hotellet. jeg var temmelig sliten i beina, selv om vi ikke hadde gått fort. Og jeg hadde ikke høghæla sko på meg, fornuftige gode sko med bare litt hæl.

Opp søndag morgen til en deilig frokost...spiste så mye så jeg er nesten mett enda. Deilig å få frokosten servert, og slippe oppvasken. Fint hotell også. Og så timesekspressen hjem. En vellykket avslappende helg med gode venner. og huset sto da vi kom hjem, ungene hadde klart seg bra på egen hånd. Vi kunne godt bli lenger... fikk vi beskjed om :ler:

På trappa inn hjemme var det blodspor.. + innvollene fra ei mus.. Pusen hadde hatt et herremåltid.. Men jeg får snart noia av alle disse spissmusene han kommer med. Blir det da aldri tomt? Skal snart kastrere han, han er snart 5 mndr. Bør vi være to stk da tro? Med til dyrlegen mener jeg.. Noen som vet?

I morgen er det jobb igjen. Jeg skal prøve å få ringt legen min, men det er ikke så lett å huske på det. Og når jeg bare har en halvtime på meg, så skjer det gjerne noe akkurat da, så jeg glemmer det.. Typisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Så fint at dere hadde en vellykket Oslo-tur. Man trenger litt krydder i hverdagen.

Tror neppe det bir tomt for spismus med det første - det er i hvert fall ikke det her.

Vi har kastrert en katt og sterilisert to, og jeg har vært alene til dyrlegen alle gangene. jeg er bare med til de har fått bedøvelse og så henter jeg dem etter avtalt tid. Det har gått veldig greit. Forresten - frøkna var med en gang, og hun fikk tilbud om å overvære operasjonen. Jeg måtte følge henne ut, for hun holdt på å besvime.

Du får ta med deg en vekkerklokke eller noe sånt på jobben og stille den inn på legeåpningstid slik at du ikke glemmer å ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Jammen er det hektisk, full fart hele tiden. Har nå endelig fått snakka med legen min. Skal ha behandling hos fysioterapeut. med ultralyd. Fortalte det på jobben, og reaksjonene uteble ikke: Skal du ha små?

Ja jeg skal ha et kjærlighetsbarn.. :sjarmor: det er jo så populært i disse dager..

Nei, jeg er altså ikke gravid, men skal ha behandlig med ultralyd. Men det er jo venteliste overalt. Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Lurer på hvor jeg får kjøpt det? :ler:

I kveld har jeg vært hos mamma med handling, i går kveld var jeg innom en tur pluss på mandagskvelden. Det er ikke greit å bli gammel og glemsk. Hun glemmer å spise, sier hun ikke er sulten mer. Tenkte litt på deg da spidergirl, jeg maser på moren min om å spise og drikke. Det er neste som om rollene er byttet om, jeg er mor og hun er barn.

Takk for alle hilsninger. Takk for midtukehilsen Bettie.

Kjempekoselig i Oslo spidergirl, skulle gjerne ha tatt en tur oftere.

Hotell er fine greier seroxata, men det går jo endel penger...

Tror du katten kan være alene neste dag etter kastreringen Bettie, eller må jeg ta meg fri og være hjemme?

Jeg besvimer for det minste, så jeg tror ikke jeg skal være med til dyrlegen. Blir bare i veien, jeg venter hjemme.

Hadde en utrolig fin helg Escada.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint navn på dagboka di, forresten

Om du må være hjemme eller ikke med pusen kommer an på når på døgnet kastreringa bli gjort. Jeg har hatt time til mine katter om ettermiddagen, og da har jeg passet på dem slik at de har vært varme til de har kommet seg av bedøvelsen, og passet litt på dem om kvelden slik at de ikke har kommet borti alt mulig, for de er ganske sløve en stund etterpå. Men jeg har ikke vært hjemme dagen etter. Det er merkelig hvor lite de ser ut til å være påvirket av operasjonen, og de har i liten grad slikket på såret etterpå, så ting har grodd raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Venninen min er litt mor for meg då :ler:

Bra at det ordner seg med foten uffa det er ganske ekkelt å ha det vondt :roll:

Ultralyd er ein grei ting . Eg har brukt det litt på skuldrene. Å ja eg gler meg til oslotur.

Takk for at du tenker på meg :dagens-rose:

Gratulerer med haustrenovering av boka di sant det var gøy?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Queenblue

Ja nå skal den store jegeren kastreres enten slutten på neste uke, eller beg på uka deretter. Tenkte han kunne være på badet etterpå, der er det golvvarme. Gruer meg til dette. Stakkars kattepus.

Ja navnet synes jeg også er fint Bettie. Først er det ordspill med blott til blått - som er en farge jeg liker, og så i livet mitt tar jeg en dag om gangen. Det har jeg gjort i flere år nå. Så det passer også. Også liker jeg sangen "Blott en dag.." begravelsessang, men jeg liker den.

Jeg prøver å ikke kjefte/mase på moren min om spising, men hun synes nok det av og til. Da blir hun litt sint, og sier at hun behøver ikke spise noe, fordi hun ikke gjør noe. Så sånn er det. Men det er godt ment.. Det er det nok med deg også spidergirl. Høstrenovering må til :) Fint navn du også.

Det er fint å komme til Oslo, da får du kose deg.

Jeg tror jeg vil være hjemme dagen etter operasjonen Svane, har ikke lyst å la han være alene. Greit at det er noen der hos han synes jeg.

Osloturen var balsam for sjel og sinn. Helt avslappet og koselig, spasere i solskinnet og bare slappe av.

I dag var det mye å gjøre på jobben. Men noen ganger blir jeg litt lei meg. Guttene jeg jobber med fikk hver sin vinflaske for fin innsats.. Men hva fikk jeg? Ingenting. Jeg har også gjort mye, men jeg gjør det jo hele tiden, så det blir tatt som en selvfølge. Jenter blir ikke belønnet sånn - det er urettferdig. Jeg må jobbe overtid for å være ajour, men det er visst bare sånn det skal være. Men jeg blir litt lei meg. Tror ikke sjefen min skjønner det i det hele tatt. Æsj - sånn er det å være jente. Men jeg vil ikke være gutt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva - får ikke du vin mens gutta får det. Snakk om urettferdighet. Jeg hadde blitt lei meg, jeg, og irritert.

Badet med gulvvarme er et fint sted. Der har kattene mine vært etter inngrepene.

Håper du får en fin fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...