Gjest ¤Escada¤ Skrevet 9. september 2005 #221 Del Skrevet 9. september 2005 Håpe du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 9. september 2005 #222 Del Skrevet 9. september 2005 Du må ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 11. september 2005 #223 Del Skrevet 11. september 2005 God morgen alle sammen! Synes jeg har vært lenge borte, det går i ett på jobb og hjemme. Er veldig trøtt for tida også, så jeg slokner tidlig om kvelden. Dataen her hjemme er det noe galt med, men nå fungerer den. Helt utrolig. I går var det dugnad i heimen. Fikk gjort mye ryddet, vasket, skiftet på sengene, vaska 6 maskiner med klær. Men enda er det mye igjen, rydde i skuffer og skap. Har noen skuffer med papirer som jeg skulle gått igjennom. Men det blir det aldri tid til. Nå gikk jegeren ut på musejakt, han er så rask og leken. Får nok ta en tur til dyrlegen snart. Han kommer når jeg roper på han, når han har lyst og er i nærheten. I går når jeg hang ut klær, var han med hele tida. Tenk at det går an å bli så glad i en sånn liten fyr! Han øker familiesamholdet, på no vis. Nå ligger tåka tykk her, og sola er på vei opp igjennom tåkehavet. Har satt en maskin med klær for jeg tror det blir fint vær i dag også. Og vasken skal ut før vi reiser. Vi skal til utlandet i dag, gleder meg til det. Sverige altså. Det blir litt gåing, så jeg gruer meg til det. Men blir det for ille får jeg gå til bilen. Beina er ikke gode, synes ikke de er noe bedre. Har gledet med lenge til denne turen. Vi skal på marken, der er det så mye fint, håndlagede ting.. og mye jeg liker å gå og se på. De har så mye fint der. Blir nok brukt litt penger da gitt!! Ha en finfin søndag, det skal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 11. september 2005 #224 Del Skrevet 11. september 2005 Ha en god tur til Sverige QB. Sverige er et rart land, he,he... Jøss 6 maskiner med klær effektivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 11. september 2005 #225 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) .......... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. september 2005 #226 Del Skrevet 12. september 2005 Bra at du koser deg med pusen din då... (mammsen fikk en for noen uker siden... og den oppfører seg også sånn... ) Er du litt bedre med den betennelsen i bena dine no el? Må no ha god bedring værtfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. september 2005 #227 Del Skrevet 12. september 2005 hei bzzza Hadde du en fin tur til Sverige eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. september 2005 #228 Del Skrevet 15. september 2005 Hei du Jeg håper kuren hjelper slik at du slipper å ha så vondt. Hadde du en fin utenlandstur, forresten? Det er rart med slike pelsklumper på 4. De kryper liksom inn i hjertet på en, og de vet jo hvordan de skal innynde seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 16. september 2005 #229 Del Skrevet 16. september 2005 Nå er det lenge siden jeg har vært her. Dataen hjemme er ute av drift mer eller mindre, og på jobb er det sjelden jeg har tid å gå inn her. Søndag var vi i Sverige. Fint vær, og en fin tur. Kjøpte meg en nydelig blå veske, og en hel del blomster. En vellykket koselig tur. Noen ganger når jeg går alene med mye folk rundt meg - føler jeg meg så utrolig ensom. Rart? Fikk så vondt i beina mine, men det var verdt det. Hele uka har det vært kaotiske tilstander på jobben, unntatt i dag. Litt roligere. Mandagskvelden vasket jeg grundig på kjøkkenet + masse rydding. Tirsdagskvelden var jeg hos mamma, handlet og ordnet til henne. Onsdagskvelden vasket jeg på badet, + at jeg fikk besøk av en venninnne o+ moren hennes. Det var koselig, satt og mimret litt om gamledager. Serverte is og peanøtter, vet hun er så glad i det. Torsdagskvelden var det foreldremøte.. ryddet litt, ellers ikke så mye. Slukner tidlig hver kveld. Legger meg fra halv 10, beina er ikke noe gode. Er ferdig med tablettkuren nå, men føler meg ikkeno bedre. Må dope meg ned hver kveld. Idag forsov jeg meg... våknet ti på 7 istedefor 6. Det ble en meget hektisk start på dagen. Da jeg kom ut til bilen, måtte jeg skrape is. Første gang i høst. Kom 10m for seint, det var isskrapinga. Det blir strålende vær i dag, skulle ha vært hjemme og vasket klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 16. september 2005 #230 Del Skrevet 16. september 2005 Takk for hilsninger. Bestandlig koselig å ha hatt besøk.. Det går bedre med meg Sumo, selv om beina er vonde er psyken bedre. Føler meg på vei oppover. Har bestemt meg for å gjøre litt hver kveld, helga blir for kort. Spidergirl og Escada, takk jeg hadde en fin helg. Nå er det helg igjen, og jeg føler at denne blir fin også. Det blir mye klesvask hos oss Sumo. Datteren min skifter og skifter... Sønnen min synes ikke det er nødvendig å skifte på hele uka. De er litt forskjellige i så måte skjønner du. Pluss håndklær og sengeklær og arbeidsklær. Vaskemaskinen blir flittigt brukt hos oss. Den går natt og dag har jeg inntrykk av. Skulle jo kjøpe meg tabletter i Sverige Svane, huska jo ikke hva de het.. Dumme meg. Kjøpte endel annet da. Får ta en tur til snart. Eller kjøpe her. Skal ringe legen på mandag, beina er ikkeno bedre, like vondt. Pusen er så fin Escada. Så koseste og leken og fin. Ler så mye av han. Hopper og spretter. Hadde det fint i Sverige Seroxata og Bettie. Vi er blitt utrolig glad i Jegern vår alle sammen. Han er så fin. Nei, nå må jeg jobbe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 16. september 2005 #231 Del Skrevet 16. september 2005 Hvordan klarer jeg å bytte navn på dagboka mi? *klø meg i hue* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 16. september 2005 #232 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) ........... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 16. september 2005 #233 Del Skrevet 16. september 2005 God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 17. september 2005 #234 Del Skrevet 17. september 2005 Nå er det lørdag morgen, stille og rolig i huset. Det er kaldt ute, og bare jegern og jeg er oppe. Han har gått ut på musejakt, og jeg har satt på en maskin med klær.. en av de mange. Ser ut til å bli fint vær i dag, dette blir nok en fin dag. I går kveld var jeg lenge hos moren min. Hun hadde følt seg veldig syk og trodde hun skulle dø, men det var gått over da jeg kom. Hadde med meg litt mat til henne, og alt var bra da jeg dro hjem. Hun hadde mistet noen bøker, de måtte noen ha lånt!! Jeg lette og lette, og fant dem til slutt. Begge to... i en krok i bokhylla. Det er veldig mye bøker der. Etterpå skal jeg en tur på kirkegården og ordne på gravene. Blir nok ikke før i ettermiddag eller kveldingen tenker jeg. Da er det sol og varmt ute, håper jeg. Plantet en ny blomst på faren min sin på mandag, det ble så fint. Nå skinner sola for fullt på meg her jeg sitter. På tide å begynne å gjøre noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 17. september 2005 #235 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) ........ Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 17. september 2005 #236 Del Skrevet 17. september 2005 I dag driver jeg med klær. Vasker klær, sorterer klær, henger opp og tar ned. Jammen tar det tid. Sorterer litt vinterklær, noe er for lite, noe utslitt.. Mine, jr sine, datteren sine og mannen min sine. Nå begynner det å bli kjett synes jeg, det er heldigvis strålende sol her også, så det er fin klestørk ute. Kjører fjerde maskinen nå. Mannen er å klipper plenen hos mamme, og tar henne med tilbake hit, så da får jeg se å bli ferdig med klærne jeg har utover her. Han er snill, mannen min. Prøver å sette pris på han.. håper jeg ikke er så verst jeg heller da.. Jegern sover, han lader batteriene til musejakt ikveld/natt. Tøffingen.. Han pleier å være med meg ut og hente avisa om morgenen, men i dag tidlig var det kuldegrader og hvitrimet ute.. Da ble han stående i gangen og vente på meg, synes det var for kaldt. Stakk bare nesetippen utafor døra.. jeg må le av han. Det er fint med tidlig middag Svane, særlig siden du skal på jobb. Druer er godt, lettvint også. Blir ikke så klinete på hendene. Jobber du lenge utover kvelden? Det hender jeg spiser eple på jobben, og når jeg tar en stor bit - ja da ringer telefonen...tygge tygge... svelge.. hallo.. Tilbake til klærne mine... og ryddinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 17. september 2005 #237 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) ...... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 18. september 2005 #238 Del Skrevet 18. september 2005 Ja der var du jo QB, skifta navn og greier siden jeg var her sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. september 2005 #239 Del Skrevet 18. september 2005 Heisann.... bare innom med en søndags Håper mora de er blitt bedre.. Og at du får en bra start på uka imorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. september 2005 #240 Del Skrevet 18. september 2005 tok litt tid før jeg så at du hadde forandra nicket ditt Har du funnet ut hvordan du skal endre dagboktittel? tror du må sende pm til en moderator og be om hjelp.. Håper du får en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå