Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går fikk jeg en melding av en venninne (ikke bestevenninne om det har noe å si) som lurte på om vi skulle ta en tur på fjellet sammen om noen helger. Hun nevnte en spesifikk helg. Før jeg hadde tenkt meg om så svarte jeg ja, da jeg egentlig hadde glemt jeg hadde halvveis planer. 

I den siste perioden har jeg og samboer hatt det litt tøft i forholdet. Litt problemer, krangling osv. Så han har lurt på om vi ikke kan ta oss en tur alene på familiens hytte. I et forsøkt på å få snakket litt ut og bare være oss. Det er ikke tv, strøm og andre goder så vi er liksom nødt til å være tilbringe tid sammen. Han ønsker at vi gjør dette så snart som mulig, og det vil egentlig si den helgen min venninne spurte om hyttetur. Hvis vi utsetter hyttetur (meg og samboer) så får vi ikke hatt en helg alene sammen før om 2mnd da vi begge jobber mye helg/langvakter og det er eneste helgen vi har fri samtidig nå snart. 

Så jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre? Jeg har jo sagt ja til venninnen min og synes egentlig det er dumt å bryte avtaler. Men samtidig føler jeg at det er forholdet som kanskje bør prioriteres nå. 

Anonymkode: ae475...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har svaret.

Anonymkode: 9f949...2b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sendt melding til venninnen og sagt at «du beklager men jeg har rotet med datoene, den helgen har jeg og samboer lagt planer og jeg kan ikke avlyse det nå, men jeg håper vi kan få det til en annen helg❤️

Anonymkode: 5daa9...c2f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bryte avtale med en venninne eller risikere forholdet?

Tror som de andre, du vet svaret om du vet hvem av de to som betyr mest for deg

Anonymkode: a88a2...876

AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke bryte en avtale med venninnen, men å bryte med samboeren er greit? Den hytteturen er jo for å forsøke å holde forholdet på rett kurs, og du er i tvil om det er grunn nok?  Finner det ikke overraskende at dere har problemer. Er samboeren egentlig en person du ønsker å ha videre i livet ditt?

Anonymkode: aa3f9...8e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at en god venninne forstår at du må tenke på forholdet først nå, og utsette avtalen med venninnen din til en annen gang. 

Anonymkode: c3901...5a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Urovekkende at du ikke klarer å ta valget selv her.

Anonymkode: 59797...e4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at når du faktisk sitter å vurderer om en avtale med en venninne er viktigere enn å redde forholdet så er det kanskje ikke mye å redde? 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at når du faktisk sitter å vurderer om en avtale med en venninne er viktigere enn å redde forholdet så er det kanskje ikke mye å redde? 

Jeg hater å bryte avtaler. Og det er ikke så ofte jeg er med venner. Så er redd det være vil virke som jeg kommer med en unnskyldning :(

Anonymkode: ae475...256

AnonymBruker
Skrevet

Eneste mulighet for en tur med kjæresten er "om noen helger". Og etter den helgen igjen er det 2 måneder til neste mulighet? 

Det virker ikke som om dere har tid til forholdet, så ikke rart det lugger litt. 

Anonymkode: 5e850...f94

AnonymBruker
Skrevet

Prioriter forholdet, si det som det er til venninnen din, er hun en god venninne så skjønner hun:)

Anonymkode: fd176...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...