Gå til innhold

en "extra" gutt???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hei å hallo mine med kvinner.

og selfølgelig menn.

trenger å lufte tankene.......

I dag sitter jeg å sturer...med tanke på min kjære forloved.Vi har vært sammen ei lang stud.ca 1 år og 6 måneder.det er jo kjempe bra :P

men problemet mitt dukket opp for noen måneder siden.det var en gammel flamme som jeg var hodestups forelsket i for 2 år siden ,litt lenger kanskje.jeg møtte han for noen månder siden og han sa at han ikke hadde glemt meg og at han skjønte ikke hva han hadde tenkt på når han hadde mistet meg.Så begynte mine minner å strømme tilbake.

Herregud hvor forelsket jeg var i kennet,vi "klikket"på en måte om dere skjønner meg.Vi var kjempe forelsket,han holde rundt med,kjælte med meg og var helt koselig.så skjedde det , vi var full og jeg tabbet meg ut.(var ikke utro nei) :oops:

så han sluttet og ta kontakt og etter mye og og men og melding sending.... jeg kom meg videre og møtte mannen jeg nå er sammen med.vi forlovet oss 27 desember og jeg er virkelig glad i han.selv om vi ikke er så lik.han er hard og en av de såkaldte "bad boys"

og jeg er myk og romantisk.vi har egenlig ikke så mye tilfelles,han drikker ganske mye og er frekk i fylla.men vi finner på mye sprøtt og jeg vet at han elsker meg.For den jeg er .kennet har ringt meg mye i det siste,vi har sammen musikksmak og han er romantist og hard på en gang. kennet elsker å kose, og det gjør jeg også.vi har så mye tilfelles og han er en gutt som er kjempe åpen og snakker mye. vi har møttes i det siste for å prate.vi pratet og han fortalte meg at han ville prøve på nytt.?jeg Vet at jeg vil behold min elskede,han jeg er forloved med,men kennet......

off... :-?

men hvorfor ikke ta begge? :kul:

nei jeg bare kødda.jeg er abselutt IKKE slik :tunge1:

Kan jeg være kompis med kennet, nei det tror jeg ikke ,han har følelser for meg . jeg elsker kjøresten min...men kennet er fortsatt i mine tanker.. :oops: :rodme:

kjøresten min vet om kennet og han er redd,men han er en fyr som er så vanskelig å forstå,han snakker jo aldri om følelsene sine.

men jeg vil ikke miste kjæresten min...men kan jeg møte kennet??

Hva skal jeg gjøre??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter min menig? Nei, du skal ikke møte Kennet dersom du fremdeles ønsker å beholde forloveden din!

Pga at Kennet ønsker å finne tilbake følelsene dere hadde, du har dem såpass godt i minne som du har, og forloveden din engster seg for denne gutten.

Pga respekten du forhåpentligvis har, både ovenfor deg selv, din forlovede og Kennet, så bør du si klart ifra til ham snarest, at du ikke ønsker å ta opp igjen det dere hadde, at du elsker forloveden din, og at du velger ham i livet ditt! (dersom det er det du gjør.)

Ingenting godt kommer ut av å ta for seg både i pose og sekk! Da ender du mye sannsynelig opp alene uten noen av dine elskede!!

Men med de følelsene du har, kanskje dere skulle ta det litt med ro når det gjelder forlovelse og bryllup? Bli sikker på hva dere vil først? slik at ingen Kenneter dukker opp når ting liksom er "i boks"? Forlovelse skal vel ikke kun være en ring på fingeren heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente 18!

Jeg tror du egentlig vet veldig godt hva du burde gjøre og hve du ikke burde gjøre. Noen ganger stemmer det dårlig overens med hva man har lyst til...

Og noen ganger er det kanskje like greit å ikke gjøre som fornuften sier. Bare for virkelig å ha følt på kroppen hva det gjør med en selv og de rundt en, hvilke konsekvenser det har for din lille verden. Da er man kanskje bedre rustet til å vite akkurat hva man skal og ikke skal gjøre neste gang "fristelsene" dukker opp. For det gjør de nok - i fleng.

Og så håper jeg du ikke er interessant for Kennet igjen bare fordi du er opptatt med en annen. Det er jo rart hvor interessert man er i det man egentlig ikke kan få... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kennet vet ikke om kjæresten min,det var slutt for ei stund siden.og etter det har ikke jeg fortalt han at vi ble sammen igjen... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker litt lenger enn i morgen og neste uke, så er det ikke noe særlig å ha en "bad boy" som er så tøff i trynet at han ikke kan vise følelser eller si hva han mener om deg! Sats på romantikeren du, tipper du vil angre siden hvis ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Et spørsmål: Hvis "18" er tallet for alderen din, så skjønner jeg ikke hvorfor du forlover deg... du må ha veldig lite respekt for dette med å inngå forlovelse.

hva mener du med det ?

18 ER tallet mitt og jeg var helt sikker på forholde oss...det er jeg faktisk enda.jeg elsker han,og jeg vet han elsker meg for den jeg er.Og jeg forlovet meg med han fordi at jeg elsker han.Slik er det bare ,alderen har vell ingenting å si.Jeg er ikke gammeldags av meg, men å prøve gutter bare for artig , det trenger jeg ikke .....

Det med kennet var aldri spørsmål å gå tilbake til han . Bare skal jeg møte han? Og hva har forlovelsen med dette her å gjøre?

tusen takk for mange gode svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes også Kennet høres klart best ut!

Hva skal du med en "hard" gutt som ikke snakker om følelsene sine? Hvordan vet du da forresten at han elsker deg slik som du elsker han?

Men hvorfor bekymre seg egentlig?

Er du 18 år så har du jo ingen hast med forlovelse og seriøse forhold, spør du meg. Du har kanskje nettopp blitt ferdig med skolen (?). I såfall synes jeg du skal reise litt og se deg rundt i verden!

Mange tror de er veldig voksne når de nærmer seg 20 årene. Noen er det kanskje, men jeg vil påstå at de færreste egentlig er så voksne som de selv vil ha det til.

Dette er ingen kritikk til deg, Jente 18, kun ment som noen gode råd.

Reis litt, opplev noe! Ikke involver deg altfor seriøst med gutter før du har levd litt og føler deg helt klar. Det virker ikke som du er så klar for et seriøst forhold siden du er så i tvil.

Mie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...