Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi
Skrevet

Lett å kjøpe ClearBlue siden den er så kjent, men hvilken test er egentlig best? Og så har jeg lest at det finnes en test som tester positivt tidligere enn andre, hvilken er det og hvor får man tak i den?

Videoannonse
Annonse
Gjest La Flaca unplugged
Skrevet

Jeg KAN ta feil, men er det ikke New Generation som er mest sensitive? Hva om du spør på apoteket? Det jeg vet er at vi normalt har 5 'en eller annen enhet' i urinen, og tallet dobler seg pr. dag. CB slår ut på 50, dvs. det tar 3/4 dager for Hcg å øke såpass mye at det vises på testen. Den mest sensitive testen ligger på omkring 20.

Jeg har bare prøvd Quick Response og CB, der CB var en klar vinner. Tydelig positivt resultat samtidig som QR viste svaaake streker.

Ang. spørsmålet ditt i den andre tråden blir det jo bare spekulasjoner, men jeg skjønner godt at du VIL vite i dag... :ler:

Dersom du forventer å få mensen nå, og bare har hatt en liten blødning, kan det jo tenkes at det er en tidlig graviditet som gjør det. Men har du nylig sluttet på pillen kan symptomene du beskriver og mensblødningen bli temmelig "på tur" før alt stabiliserer seg.

Dersom du faktisk hadde EL for to uker siden syns jeg du skulle testet positivt (IKKE meningen å ta fra deg motet :kose: ), men selv er jeg sein med å produsere hcg sammen med maaange andre, så håpet er ikke ute. Dersom dere har hatt sex etter det og EL var senere enn du tror er det logisk at testen ikke slår ut.

Lykke til. Kan ikke gi deg svar på hva som skjer, men håper det blir akkurat som du ønsker deg. :wink:

Gjest Wasabi
Skrevet

Tusen takk for kloke svar, La Flaca! :)

Gjest Wasabi
Skrevet

Nå har jeg testet ut følgende og kan dele av min lille erfaring:

NEW GENERATION: ca kr. 80 for 1 test på apotek, skal være den som tester tidligst, og var grei å bruke.

CLEAR BLUE: ca kr.160 for 2 tester på apotek, bra å bruke.

QUICK RESPONSE: ca kr.170 for 2 tester på apotek, ok å bruke.

(Og nei, jeg har ikke prøvd alle denne helgen, dere!!)

Gjest Wasabi
Skrevet

Ok, jeg er offisielt smågal og har testet enda en..Slik er det vel når man er ganske fersk prøver..

KVINNEKOMPANIET kr.59 for 1 test i butikken, grei å bruke! Var vel egentlig helt lik New Generation, og det står på pakken at den virker fra første dag uten mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...